Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, å nei! :fnise: Du får kose deg på jobb i stedet da ;)

Prøv å holde ut testingen til mandag. Lurt for hodet...

:skya:

Fikk forresten ikke sett bildene for jeg er ikke innlogget der.. ikke medlem heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten ikke sett bildene for jeg er ikke innlogget der.. ikke medlem heller..

Ikke jeg heller. Men hvis man blar til side tre, så får du sett noen bilder likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen i alle dager, jeg trodde jeg hadde deg på Mine innlegg! Her var det spennende lesning. Kjipt med negativ test, men så lenge TR ikke har kommet er det jo enda håp! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen i alle dager, jeg trodde jeg hadde deg på Mine innlegg! Her var det spennende lesning. Kjipt med negativ test, men så lenge TR ikke har kommet er det jo enda håp! :Nikke:

Tja.. Ingen vits i å deppe før mensen dukker opp ihvertfall! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa negativ istad. Har ikke gitt opp helt, men tror ikke jeg er gravid. :klø: Skjønner ikke hva vi gjør feil!?

Har mannen sjekka seg ennå? :klem: Og du har sjekka at alt er i orden med deg? Synes å huske at du fikk resept på pergo, men det var kun fordi det hadde gått lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er pp10 i gang. Mensen kom to dager for tidlig, som jo må sies er mye bedre enn to dager for sent. (Prøver febrilsk å tenke positivt...)

Becky; jeg er visstnok helt frisk, men mannen har ikke sjekka seg enda. Luftet det for han igår, men han syntes ikke det hørtes så fristende ut.. Men må han, så må han. Vet ikke helt hvordan det er, om han kan få sjekket seg før vi har prøvd et år eller han må vente til det er gått et år.

Pergoen venter jeg med til han har sjekket seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for noe dritt :roll: Godt at mensen kom litt tidlig i det minste, da slipper man den siste ventingen.. som om det ikke er nok å vente i 14 dager da :filer:

Skjønner at mannen sikkert må fordøye det med testingen litt, han er vel nervøs siden dere vet at alt er ok hos deg. På den andre siden kan det jo være greit å ha gjort det også, sånn at dere vet hva dere har å forholde dere til. Dere kan vel teste privat, vet ikke hvordan regelene for sånt. Det kan da ikke koste all verden :vetikke:

Håper humøret er ok, tross alt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiipern med mensen. Drittmensen :kjefte: Men bra den kom tidligere enn sent da ;) Kjenner meg veldig igjen i tanken din: "hva er det som er feil?" Man bli på en måte overbevist om at noe feil må det være et sted liksom.. Men så nærmer man seg el igjen, og har nok en gang nytt håp. Det tar liksom aldri slutt dette håpet... :fnise:

Forhåpentligvis så stemmer omstendighetene for deg snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Luftet det for han igår, men han syntes ikke det hørtes så fristende ut..

Har han sagt noe om hva som gjør at han ikke vil det?

Håper det klaffer for dere snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper humøret er ok, tross alt :kose:

Jada, alt er bra. Litt trist igår da, begynte å tenke at jeg kanskje aldri fikk oppleve å gå gravid. Det må være mitt største mareritt. Særlig siden jeg har en abort bak meg.. :sukk:

(...)Men så nærmer man seg el igjen, og har nok en gang nytt håp. Det tar liksom aldri slutt dette håpet... :fnise:

Forhåpentligvis så stemmer omstendighetene for deg snart :klemmer:

Uansett hvor negativt man tenker den dagen mensen kommer, så har man like stor pågangsmot neste gang det nærmer seg EL! :jepp:

Håper du har rett i at det snart skjer noe! Og nå fortjener jammen du at det skjer noe også! :klem:

Har han sagt noe om hva som gjør at han ikke vil det?

Håper det klaffer for dere snart! :klemmer:

Iril, genial avatar!! :ler:

Han gruer seg for å gå til legen og forklare problemet, og faktisk be om en sjekk. Tror ikke han frykter resultatet, heller å ta prøven.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann måtte aldri innom legen sin, kan du ikke ringe gynekologen din og høre om han kan levere sædprøve der? Det gjorde min mann, tror ikke fastlegen hans har den fjerneste anelse om at vi ble utredet engang, og mannen min traff aldri gynekologen min. Han leverte sædprøven i et urinprøveglass i en pose til gynekologens sekretær, og så fikk vi brev om resultatet. Kan vel knapt gjøres mer "anonymt". ;)

Takk, var på tide med et bytte nå. :ler:

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP10... :hakeslepp:

Men jeg vil tro at spiren setter seg en gang det er ment for det :) I såfall er det jaggu meg en seig spire... :fnise: Ha en fortsatt fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...