LineGourmet Skrevet 11. mai 2010 #81 Del Skrevet 11. mai 2010 Heheh, godt at du har tro på meg! Kanskje jeg faktisk klarer det denne gangen! Og hvis jeg klarer det kan ikke du være dårligere! Selvsagt ikke! Bra deal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 12. mai 2010 #82 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg også har tro på dere! Det må jo være befriende og ikke teste før en eventuelt uteblivende TR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 12. mai 2010 #83 Del Skrevet 12. mai 2010 Ikke testet enda, selv om det er en mikroskopisk sjanse for at en test kunne gitt utslag nå. Har forresten like ømme pupper som forrige pp, sånn at det er vondt å legge seg på magen for å sove. Blir spennende å se om mensen kommer, men er ikke like optimisktisk som jeg har vært de andre prøveperiodene.. Blir nok skuffa igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. mai 2010 #84 Del Skrevet 14. mai 2010 Åss'n går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. mai 2010 #85 Del Skrevet 14. mai 2010 Holder du ut å ikke teste enda altså? Imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 14. mai 2010 #86 Del Skrevet 14. mai 2010 Fortsatt ikke testa, men nå begynner jeg å få skikkelig testeabstinenser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 14. mai 2010 #87 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Kjennes ut som om mensen er på vei egentlig.. Har mensenmage.. Endret 14. mai 2010 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 14. mai 2010 #88 Del Skrevet 14. mai 2010 Mensmage kan vel være et tegn på graviditet? Når er IKM og når planlegger du å teste? Heier på deg Ha en strålende fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. mai 2010 #89 Del Skrevet 15. mai 2010 Kjennes ut som om mensen er på vei egentlig.. Har mensenmage.. It's not over 'til the fat lady sings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. mai 2010 #90 Del Skrevet 15. mai 2010 Fremdeles spennende her - mensenmurringer rundt IKM er veldig vanlig selvom man er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 15. mai 2010 #91 Del Skrevet 15. mai 2010 Hva skjer'a? Testet? TR? Når jeg har mensenmage har jeg løsmage - er det det samme som din mensenmage eller? Jeg har det stortsett alltid rett før TR setter inn... God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. mai 2010 #92 Del Skrevet 16. mai 2010 Mensen kom i går. Tempen var 36,21 da jeg våkna, så visste at den ville komme i løpet av dagen. Ble likevel utrolig skuffa da den dukka opp litt utpå dagen.. Jaja, over i PP5. Blitt kjempe også. Hoster opp bøttevis med slim.. Æsj.. Kjipt å være sjuk når man har mensen. Da føler jeg meg dobbelt så fæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. mai 2010 #93 Del Skrevet 16. mai 2010 Mensenmage er ensbetydende med diaré, ja. Får alltid det dagen før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 16. mai 2010 #94 Del Skrevet 16. mai 2010 Masse god bedring Kjipt med mensen, men det betyr og at neste gan ger sjansen enda større for at dere lykkes. Jeg er og på dag 1 i dag Leste et innlegg der du sa hvor du hadde kjøpt temometeret ditt, men finner det ikke igjen. Hvor var dette? Håper du får en fin feiring i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. mai 2010 #95 Del Skrevet 16. mai 2010 Mensen kom i går. Tempen var 36,21 da jeg våkna, så visste at den ville komme i løpet av dagen. Ble likevel utrolig skuffa da den dukka opp litt utpå dagen.. Jaja, over i PP5. Blitt kjempe også. Hoster opp bøttevis med slim.. Æsj.. Kjipt å være sjuk når man har mensen. Da føler jeg meg dobbelt så fæl. Æsj, så kiipt. Men du var fryktelig flink som holdt ut ikke-testingen Og nå kan du drikke vin i morgen med god samvittighet! Ha en fin 17. mai-feiring Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjente Skrevet 16. mai 2010 #96 Del Skrevet 16. mai 2010 Imponerende å holde igjen testingen, det har så langt ikke jeg klart Denne gangen begynte jeg allerede 8-9 dpo i et øyeblikks galskap, blendahvite selvfølgelig.. på dag 11 kom TR på besøk så slapp jo å svi av altfor mange tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 17. mai 2010 #97 Del Skrevet 17. mai 2010 æsj da, Alabama, kjedelig med mensen:( Alle gode ting er 5! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. mai 2010 #98 Del Skrevet 18. mai 2010 Utrolig kjedelig at det ikke klaffet i PP4, men i PP5 har jeg bestemt at det skal gå for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 18. mai 2010 #99 Del Skrevet 18. mai 2010 dumme TR... Jeg har ikke prøvd dette selv, men har lest at slimløsende hostensaft kan få fortgang på sakene. Det gjør det lettere for sædcellene å svømme dit de skal, fordi slimet i skjeden og oppover i livmor/eggledere blir tynnere. Kanskje et tips å ta med seg videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 18. mai 2010 #100 Del Skrevet 18. mai 2010 Takk for oppmuntrende ord, alle sammen! Denne PP har jeg bestemt meg for at jeg hverken skal tempe eller ta EL-tester. Jeg veit jo sånn ca når jeg har EL og IKM uansett. Skal bare la det gå sin gang og når vi har lyst. Nå skal jeg ut en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå