Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 1.9.2018 den 10.33, Daria skrev:

Gratulerer - 50 bonuskroner til deg!, hilser bokklubben. Det de egentlig mener å si er Hallo, nå er det snart tre måneder siden siste bestilling, og vi vet at du har vært utro med cdon i mellomtiden. Dette er for å lokke deg tilbake i folden, siden vi vet at du har en lang ønskeliste hos oss (husk at du oppdaterte den så sent som i går kveld), og at du alltid bestiller mer enn en bok, så den 50-lappen får vi flerfoldig igjen. Hva venter du på - du vet du har lyst på noen bøker...

I tillegg kan vi - bare i dag - lokke med 30%rabatt på engelske bøker OG trippel bonus, så du kan bygge opp litt ekstra til neste kjøp!

*kapitulerer*

Men altså - tre bøker til 185 kroner, samt 46 bonuskroner til neste svake øyeblikk... 📚

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sindre Postholm på Beat for Beat. Kan lide meg gjennom platthetene til programlederen da, altså...

Skrevet

Jeg vet jo, sånn teoretisk sett, at Sindre Postholm er trønder, men det er litt pussig å høre ham snakke trøndersk likevel - han er ganske flink til å skjule det på scenen... Litt usikker på hva jeg synes om den skjorta (selv om tversover alltid er et pluss), men sammenliknet med ham på det ande laget vinner han jo klart. Det virkelig store antrekkspørsmålet er hvorvidt han har steppesko og se sitt snitt til å bruke dem iløpet av kvelden... :fnise: 

Skrevet
2 minutter siden, Rosalie skrev:

Sindre Postholm på Beat for Beat. Kan lide meg gjennom platthetene til programlederen da, altså...

Se der, ja - to sjeler, en tanke :ler: 

Skrevet

Jeg vet ikke hvem han andre er, men han ser (og høres) jo litt ut som om han har rømt fra et middelmådig boyband på 90-tallet... Kan man synge mer nasalt og radbrekke You'll never walk alone mer...?

Skrevet (endret)

Jeg tror fortsatt ikke jeg har sett ham på scenen uten minst et steppenummer...

Endret av Daria
Skrevet

Jeg måtte google han andre fyren, og Wikipedia melde at han primært har vært med i humorserier på tvnorge og tv2. Latter påstår at Kevin Vågenes er kjent for det norske publikum som en av Norges fremadstormende karakterskuespillere. Jeg føler at disse to tingene ikke helt henger sammen...

Skrevet

Ikke vet jeg hvem hun er heller, men det var litt Carrie Bradshaw over det antrekket.

Skrevet

Heidi Ruud Ellingsen har også gjort Both sides now på Beat for beat - men hun gjorde den på nordnorsk. Holder en knapp på den...

Skrevet

:sukk:

Man kanskje litt risikabelt å gjøre på et glassgulv når man har hovedrollen i en stor musikalsatsning...

Skrevet

Henning Kvitnes som tander pianoballade med lys sopran ble litt feil...

Skrevet

Det er godt mulig at det er jeg og referansene mine som begynner rå bli gamle og utdaterte, men for meg skriker den gulrutete drakten Alicia Silverstone i Clueless, og det er vel strengt tatt ikke så veldig hiphop... :fnise:

*hjemme fra teater og zapper mellom Stjernekamp og Last night of the Proms*

Skrevet (endret)

-Vi sänder altså direkt från Royal Albert Hall, Last night of the Proms nitton, nei förlåt, tjugohundraarton är det nu...

:rulle: Det er ikke så greit alltid... 

Endret av Daria
Skrevet

Her ble det ogå Proms da jeg kom hjem. 

Skrevet

I år skal jeg ikke bli overrasket når Deg være ære dukker opp og viser seg å være skrevet av Händel - nå har jeg lært :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...