Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

La meg minne om Tom Sterris bevingede ord da han var ekspert og fikk spørsmål om man kunne bli en god musikalartist på en uke: -Overhodet ikke! Det gjelder antagelig de fleste genre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-I dag har rocken tatt over, og da er det ikke så nøye...

Syng med, alle sammen: Alt var mye bedre under kriiiigen... :fnise: (Men jeg er jo ikke helt uenig med gamlefar Håland - uttale og artikulasjon er fine ting).

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

-I dag har rocken tatt over, og da er det ikke så nøye...

Syng med, alle sammen: Alt var mye bedre under kriiiigen... :fnise: (Men jeg er jo ikke helt uenig med gamlefar Håland - uttale og artikulasjon er fine ting).

Litt min tanke også. Det er jo alltid greit å høre hva det synges om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, jeg med min legning mot boyband og svakhet for countryballader går jo igång på dette, som svenskene sier...

-Det er så sjukt emosjonell sending i kveld, alle damene kommer tilbake og griner... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Heine i bunn 3? Altså, her rmå det vel være noe feil...?

Han er jo ikke så tv-kjent sanger akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er høyt oppe på flest-deltakelser-på-Beat-for-Beat-lista og han og Gisle Børge Styve turnerer jo mye, så jeg trodde han var mer kjent :vetikke: Dessuten synes jeg han var av de bedre i dag, men det har jo ikke nødvendigvis så mye å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert en fransk orden - det er vanlig kotyme at verten bærer orden fra gjestende land og gjesten orden fra vertskapslandet. Ofte er ordenen mottatt i forbindelse med besøket, men jeg vil gjette på at Margethe allerede har de fleste høye franske ordener en dronning kan motta... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens billedtekst:

Sitat

Under Venezia-binnealen i 2015 var Norge representert av Bjørgulv Vinje Borgundvaag (t.v.), statssekretær, H.K.H. kronprinsesse Mette-Marit og ambassadør Bjørn Grydeland. Det var kronprinsessens ektemann som utnevnte Borgundvaag, da han var fungerende regent.

Det er tross alt ikke så ofte kronprinsen blir henvist til å være sin kones ektemann :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twitter siterer Michael Kors:

-My favorite thing to make for dinner is reservations.

Toppen av arrogant og privilegert dekadanse - men likevel ikke helt uten gjenkjenning :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...