Daria Skrevet 4. september 2018 Forfatter #19581 Skrevet 4. september 2018 (endret) I dag har jeg lært at Storbritannia også hadde sin store luftskipulykke - flere år før og med flere omkomne enn Hindenburg. Endret 4. september 2018 av Daria
Daria Skrevet 5. september 2018 Forfatter #19582 Skrevet 5. september 2018 Jeg føler jeg har lyktes ganske godt i å villede facebooks algoritmer når Tønsberg frikirkes ekteskapskurs Love after marriage dukker opp som foreslått innlegg... (Jeg antar hvertfall at det er samlivskurs for gifte heller enn tips om å få seg en på si...)
Rosalie Skrevet 5. september 2018 #19583 Skrevet 5. september 2018 2 minutter siden, Daria skrev: Jeg føler jeg har lyktes ganske godt i å villede facebooks algoritmer når Tønsberg frikirkes ekteskapskurs Love after marriage dukker opp som foreslått innlegg... (Jeg antar hvertfall at det er samlivskurs for gifte heller enn tips om å få seg en på si...)
Daria Skrevet 6. september 2018 Forfatter #19584 Skrevet 6. september 2018 Mine folkesky blodårer, hvis stolteste øyeblikk var den gangen en sykepleierstudent med sommerjobb i blodbanken kastet inn håndkleet og kalte inn en med med erfaring, glimtet til igjen i dag. Helsesekretæren lettet, dyttet og kjente, stakk inn nåla og satte på prøveglasset - og absolutt ingenting skjedde. -Det var en åre der da jeg stakk, den må ha vidd seg unna... Godt man har en arm til
Daria Skrevet 6. september 2018 Forfatter #19585 Skrevet 6. september 2018 Chai latte - smaken av høst (samt en lett ettersmak av dette-pulveret-begynner-muligens-å-bli-litt-gammelt...)
Skravla Skrevet 6. september 2018 #19586 Skrevet 6. september 2018 Mine er så dressert at de ligger i ro.
Daria Skrevet 6. september 2018 Forfatter #19587 Skrevet 6. september 2018 Det er jo ikke noe spenning i det
Rosalie Skrevet 6. september 2018 #19588 Skrevet 6. september 2018 (endret) 55 minutter siden, Daria skrev: Mine folkesky blodårer, hvis stolteste øyeblikk var den gangen en sykepleierstudent med sommerjobb i blodbanken kastet inn håndkleet og kalte inn en med med erfaring, glimtet til igjen i dag. Helsesekretæren lettet, dyttet og kjente, stakk inn nåla og satte på prøveglasset - og absolutt ingenting skjedde. -Det var en åre der da jeg stakk, den må ha vidd seg unna... Godt man har en arm til Flere med blodårer som stikker av, ja... Helt villstyrlige, mine, totalt udresserbare. Endret 6. september 2018 av Rosalie
Daria Skrevet 6. september 2018 Forfatter #19589 Skrevet 6. september 2018 Litt som eieren, med ande ord...?
Daria Skrevet 6. september 2018 Forfatter #19592 Skrevet 6. september 2018 I dag er jeg jammen effektiv... Kom hjem etter å ha vært hos legen og i butikken allerede kl 10.30, og siden da har jeg sett to episoder av Antiques Road Trip, to episoder av 112 - på liv och död og er nå på dagens tredje episode av Flyhavarikommisjonen. Alt selvfølgelig ledsaget av forumaktivitet, hjernedøde spill og brodering, samt chai latte og juice, brødskiver og en kokosbolle med mangosmak.
Daria Skrevet 6. september 2018 Forfatter #19593 Skrevet 6. september 2018 David Mitchell prøver seg som diplomat...: Sitat BE QI host: Stephen or Sandi? (Come on, everyone must ask you.)DM Hmm. Who do I mind alienating least? Stephen Fry’s been a hero since I was a small boy. But then, Sandi [Toksvig] might still invite me on the show. But then, Stephen’s just had a cancer scare. But then, I’ll be seeing Sandi sooner. Let’s just say I’m delighted Alan Davies is there. Og om å spille inn tv-serier med publikum i studio: Sitat And the working conditions are much more civilised – no 5am starts and lots of time for tea and biscuits and shooting the breeze with other cast members. We can happily sit for hours lamenting Brexit over hot drinks paid for out of the licence fees of Leave voters. Happy days.
Skravla Skrevet 6. september 2018 #19594 Skrevet 6. september 2018 35 minutter siden, Daria skrev: I dag er jeg jammen effektiv... Kom hjem etter å ha vært hos legen og i butikken allerede kl 10.30, og siden da har jeg sett to episoder av Antiques Road Trip, to episoder av 112 - på liv och död og er nå på dagens tredje episode av Flyhavarikommisjonen. Alt selvfølgelig ledsaget av forumaktivitet, hjernedøde spill og brodering, samt chai latte og juice, brødskiver og en kokosbolle med mangosmak. Hva synes du om den med mango?
Daria Skrevet 6. september 2018 Forfatter #19595 Skrevet 6. september 2018 Den smakte jo ikke så mye mango, bare litt vagt fruktig. Stracciatella-varianten var bedre.
Rosalie Skrevet 6. september 2018 #19596 Skrevet 6. september 2018 1 time siden, Daria skrev: I dag er jeg jammen effektiv... Kom hjem etter å ha vært hos legen og i butikken allerede kl 10.30, og siden da har jeg sett to episoder av Antiques Road Trip, to episoder av 112 - på liv och död og er nå på dagens tredje episode av Flyhavarikommisjonen. Alt selvfølgelig ledsaget av forumaktivitet, hjernedøde spill og brodering, samt chai latte og juice, brødskiver og en kokosbolle med mangosmak. Omtrent slik dagene til fattern er for tida.
Rosalie Skrevet 6. september 2018 #19597 Skrevet 6. september 2018 (endret) 2 minutter siden, Rosalie skrev: Omtrent slik dagene til fattern er for tida. Utenom broderinga og forumeringa, da. Endret 6. september 2018 av Rosalie
Daria Skrevet 6. september 2018 Forfatter #19598 Skrevet 6. september 2018 Han har også slått seg på nettfourm og bordering?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå