Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rettelse: Tre lest, to kjøpt. Leste de siste av Halldis Moren Vesaas' samlede dikt i dag, den har vært liten-veske-bok det siste året...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser Olsen-banden kjøre tog over Rådhusplassen. Det beste med de filmene er joiOslo-nostalgien... :hjerte: (selv om jeg er veldig glad for at Rådhusplassen har blitt bilfri)

Skrevet

Barbeint-sesongen er i gang :opplyser: 

Skrevet

Romania har kveldens høyeste splitt så langt. Forsåvidt ikke så sjokkerende med tanke på at hun er kveldens andre bidrag og Rybak var det første... :fnise: Ikke så verst sang, da.

Skrevet

Ah, dagens første store trommer, samt noen alvorlige sideskiller. Morsmålspoeng, men der stopper det...

Skrevet

Ikke-levende aktører på scenen ser ut til å være en trend for kvelden - San Marino har roboter, Serbia hadde underbara uppblåsbara aliens.

San Marino ligger nederst på bettinglistene - man skjønner jo hvorfor...

Skrevet

Danbmark: TV-serien Vikings møter Les Miserables, i følge svenskenes kommentator. 

Oi, der kom snøen også - og revolusjonsflagget til Gavroche.

Skrevet

Russland stiller med Frozen-Elsa i rullestol? Bare hold henne unna Let it go, det har hun definitivt ikke stemme til...

Skrevet

Koser seg med mye dårlig musikk?

Skrevet

Hvorfor pådro jeg meg nettopp en twitterfølger med hjerte for Brann og Unge Høyre...? :klo: 

Skrevet
2 minutter siden, Rosalie skrev:

Koser seg med mye dårlig musikk?

Vi kaller det ikke dårlig musikk, vi kaller det Melodi Grand Prix - det noe helt annet, hevet over trivielle ting som kvalitet og musikalitet :opplyser::ler: 

Skrevet

Nederland er jo skikkelig amerikansk country - ville ikke tenkt MGP hvis jeg hørte den på radioen.

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Vi kaller det ikke dårlig musikk, vi kaller det Melodi Grand Prix - det noe helt annet, hevet over trivielle ting som kvalitet og musikalitet :opplyser::ler: 

Oh, I’m so stupid!

Skrevet

Gjengen i plastvikinghjelmer, inkludert mannen med pelsbikini og blond parykk, var dansker, ikke nordmenn *puster lettet ut*

Skrevet
2 minutter siden, Rosalie skrev:

Oh, I’m so stupid!

Get with the program :ler: 

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Hvorfor pådro jeg meg nettopp en twitterfølger med hjerte for Brann og Unge Høyre...? :klo: 

Fordi du fortjener det? :ler:

Skrevet
Akkurat nå, Skravla skrev:

Fordi du fortjener det? :ler:

Eller fordi han fortjener det :nigo: 

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Eller fordi han fortjener det :nigo: 

Bøtt åff kårs. 

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Gjengen i plastvikinghjelmer, inkludert mannen med pelsbikini og blond parykk, var dansker, ikke nordmenn *puster lettet ut*

Ganske fornøyd med at de var danske. 

Skrevet

Dansken i feeden min var ikke like fornøyd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...