Daria Skrevet 27. april 2018 Forfatter #18501 Skrevet 27. april 2018 Island sender et en-manns boyband med en standard power-ballade i år. Litt usikker på den burgunderrøde smokingen, men han synger jo rent (til og med i falsett!) og kan flørte med kameraet. Dette er helt klart årets bidrag for min indre fjortis
Daria Skrevet 27. april 2018 Forfatter #18502 Skrevet 27. april 2018 Sveits glemte jeg å følge med på fordi jeg ble distrahert av facebook. Det sier jo forsåvidt sitt...
Daria Skrevet 27. april 2018 Forfatter #18503 Skrevet 27. april 2018 Tysklands unge krølle høres ut som James Blunt - og det er ikke noe kompliment...
Daria Skrevet 27. april 2018 Forfatter #18504 Skrevet 27. april 2018 Kroatia minenr om minst to sanger jeg ikke klarer å huske navnet på, men nrks panel hørte tydeligvis noe av det samme og kan fortelle at den ene er Stop av Sam Brown. Hun prøver hardt å forføre, men det funker ikke for meg...
Daria Skrevet 27. april 2018 Forfatter #18505 Skrevet 27. april 2018 Morsmålpoeng til Albania, samt bingo-treff for trommer og allsang-vennlig ooaa-ing i refrenget. En av de beste så langt i år.
Daria Skrevet 27. april 2018 Forfatter #18506 Skrevet 27. april 2018 Morsmålspoeng også til Hella - og en mulighet for moroklumper på MGP-fester over det ganske land til å kunne si at dette er gresk for meg... Litt typisk, men ganske fengende etno-MGP-ballade.
Daria Skrevet 27. april 2018 Forfatter #18507 Skrevet 27. april 2018 Makedonias bidrag er låghalt med splittet personlighet - dette er minst tre sanger på en gang. At den heter Lost and found er jo sånn sett ganske passende. La oss håpe at det rosa skinn-gymdrakten hun har på i videoen ikke skal være med til Portugal.
Roadrunner Skrevet 28. april 2018 #18508 Skrevet 28. april 2018 15 timer siden, Daria skrev: I dag har en forbannelse blitt brutt - Pascal hadde faktisk førstevalg-kaken min Roadrunner, derimot... Hmpf! Klarte heldigvis å kjempe meg gjennom andrevalget mitt... Takk for koselig kjas! Kom hjem til slutt...
Daria Skrevet 28. april 2018 Forfatter #18509 Skrevet 28. april 2018 Du så jo ikke så veldig lidende ut - den gled ned ganske kjapt og greit Lang dags ferd mot natt?
Roadrunner Skrevet 28. april 2018 #18510 Skrevet 28. april 2018 11 minutter siden, Daria skrev: Du så jo ikke så veldig lidende ut - den gled ned ganske kjapt og greit Lang dags ferd mot natt? Ble ganske lang kveld ja. Først bytte av gate et par ganger, og et par forsinkelser før vi også måtte bytte fly. Det nye flyet var mindre, så noen måtte vente til neste avgang. Meldte meg frivillig, kjekt med noen Euro i kompensasjon (og fredagskvelden var jo oppbrukt uansett). Så ble ny avgang litt forsinka før vi til slutt kom avsted. Landet hjemme, uten tegn til innsjekket bagasje... Men de har visst funnet den, og skal komme i dag.
Daria Skrevet 28. april 2018 Forfatter #18511 Skrevet 28. april 2018 Oi, såpass. Greit å få litt penger ut av det, da - når man reiser alene og uansett bare skal hjem er jo ikke litt ekstra venting verdens undergang.
Daria Skrevet 28. april 2018 Forfatter #18512 Skrevet 28. april 2018 Som nordlending skal man være litt forsiktig med å gå på gata i Oslo og klage høylydt om at det er så mange svensker her. Innflytter er innflytter...
Daria Skrevet 28. april 2018 Forfatter #18515 Skrevet 28. april 2018 Leselørdag. Først et par kapitler på balkongen i formiddag, mellom butikktur og oppvask. Så tok jeg med en bok ut på tur (oppdaget at den ene jakken faktisk har store nok lommer for en pocketbok ) og satt og leste i ettermiddagssol både her og der blant bølgeskvulp, fuglesang og vårblomster. Kom hjem og innså at det ikke var noe på tv, så da ble det mer bok og te i lesestolen istedet. Ble ferdig med Ali Smiths Autumn og gjorde framskritt i tre andre bøker (en roman, en sakprosabok om jetset-folket på Rivieraen i mellomkrigstiden og en lyrikkantologi) - det er jo viktig å lese variert Status 28.04: Fire lest, fem kjøpt (samt tre i bestilling...). Og på oppfordring fra RR: status så langt i år: 24 lest, 27 kjøpt (hvorav 9 er lest. Eller, 10 - jeg har jo spilt gjennom sangboka...).
Roadrunner Skrevet 29. april 2018 #18516 Skrevet 29. april 2018 Hittil i år er viktig for statistikken vet du! Takk
Daria Skrevet 29. april 2018 Forfatter #18517 Skrevet 29. april 2018 Dagens link-funn - et blogginnlegg om værhaner i London. Inkludert et par skip og en faktisk hane.
Daria Skrevet 29. april 2018 Forfatter #18518 Skrevet 29. april 2018 Tenk å hete Stengel og være kortvokst... *filosoferer foran fotballkampen*
Daria Skrevet 29. april 2018 Forfatter #18519 Skrevet 29. april 2018 Porsgrunn-servise fra 1800-tallet gitt til loppemarked Godt noen var oppmerksomme...
Daria Skrevet 30. april 2018 Forfatter #18520 Skrevet 30. april 2018 Noen hadde en i overkant aggressiv start på uka utenfor her - at politiet må komme og megle i diskusjonen din klokka 9 mandag morgen er sjelden et godt tegn.. Ikke at de var så grusomt høyrøstet - jeg hører da verre stadig vekk - men det hadde vel vært litt håndgemeng og/eller gått utover noen som ikke var inneforstått med omgangsformen. Selv var jeg bare nysgjerrig nabo med unormalt mange ærend i kjøkkenvinduet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå