Daria Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #18041 Skrevet 19. februar 2018 I dag har jeg kjøpt lodd til inntekt for klassetur. Det er ikke så mange som selger det lenger, nå går det mest i kaker og dopapir og sokker og annet ræl som man blir pushet på på jobb og facebook og som jeg ikke har noen problemer med å si nei til - jeg føler ingen plikt til å kjøpe sokker jeg ikke trenger for å støtte laget til en perifer kollegaes ukjente (for meg, ikke for ham ) datter. 10-åringer som selv står og selger lodd ved butikken, derimot, da er det bare å skrangle sammen det jeg måtte ha av kontanter.mest i ren medlidenhet - jeg hatet å måtte gjøre sånt da jeg var barn...
Daria Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #18042 Skrevet 19. februar 2018 -Vi har venta i 50 år på dette - selv om jeg bare er 38...! Historisk medalje på gang i skøyter - til stor entusiasme hos nrks utskremte...
Daria Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #18043 Skrevet 19. februar 2018 Det ble jamme gull - og olympisk rekord! Nå får jeg skifte kanal og se hva hopperne kan ordne...
Daria Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #18044 Skrevet 19. februar 2018 Sitat Og du vil ha mer, vil du ikke? Aftenposten har gjort et langt intervju med gullvinneren. Lær mer om ham her. Dagens fristelse fra Aftenposten...
Daria Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #18046 Skrevet 19. februar 2018 Selvfølgelig kunne ikke være hoppgutta være dårligere enn Lorentzen... De sa du skulle ta laggull, så da tok de laggull
Daria Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #18047 Skrevet 19. februar 2018 Og så sender man en lite tanke til Anders Fannemel - femtemann på det norske OL-laget, og den som ikke fikk hoppe en eneste konkurranse...
Daria Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #18048 Skrevet 19. februar 2018 Stöck gråter litt - da må jo jeg følge opp...
Daria Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #18049 Skrevet 19. februar 2018 8 minutter siden, Daria skrev: Og så sender man en lite tanke til Anders Fannemel - femtemann på det norske OL-laget, og den som ikke fikk hoppe en eneste konkurranse... ...men han fikk hjelpe Stöckl å sette opp rekkefølgen de andre skulle hoppe i og fikk ros for det -Aleks, hvordan skal det feires? -Fylla! Nå blir det dritings... Godt integrert
Daria Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #18051 Skrevet 19. februar 2018 Jeg får sånne aha-opplevelser innimellom når jeg forviller meg inn i Beat for beat-hjørnet av youtube. Ikke husket jeg at jeg hadde vært publikum på en episode med Didrik Solli-Tangen før jeg fant denne og innså at jeg hadde sett den før...
Daria Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #18052 Skrevet 19. februar 2018 Jeg fant hele episoden, og husker imponerende lite - men jeg kan garantere at jeg satt og ristet av frustrasjon da Ingrid Gjessing Linhave klønet til teksten i verset på Nothing's gonna change my love for you...
Daria Skrevet 19. februar 2018 Forfatter #18053 Skrevet 19. februar 2018 Michael Ball har aldri vært mindre gjenkjennelig (og når ble han så høy? Nå er nok Imelda Staunton ganske liten, men likevel...)
Daria Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #18054 Skrevet 20. februar 2018 Hvor de norske hopperne feiret gullet i natt? I den tyske OL-campen sammen med sølvvinnerne, selvfølgelig... Hvem som vant festen skal jeg ikke uttale meg om, men nordmennene vant jo helt klart på antrekk
Daria Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #18055 Skrevet 20. februar 2018 -Han legger på 21 meter fra prøveomgangen! Da var det jo greit at han hoppet såpass kort da, ellers hadde det jo blitt jævlig langt nå... Sportskommentator-logikk
Daria Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #18056 Skrevet 20. februar 2018 “And sometimes our rooms will have two double beds or just one queen bed. So then it’s two guys in the same bed. We don’t really think it’s a big deal.” Norske mannlige alpinister deler tidvis seng når de bor på hotell - selvfølgelig hører det hjemme i overskriften til NY Times... Burde noen vise dem bildet av Tom Hilde og Sigurd Nymoen Søberg i badekaret...? Artikkelens kanskje viktigste sitat, som ganske mange idrettsutøvre både her og der burde ta til seg er jo Kjetils Jansruds greie oppsummering, som nok har vel så mye å si for lagfølelse og god stemning som dobbelsenger: “We believe there is no good explanation or justification for why you have to be a jerk to be a good athlete,” Jansrud, the defending Olympic super-G champion, said. “So we just won’t have that kind of thing on our team. You have to get along with everyone.”
Rosalie Skrevet 21. februar 2018 #18057 Skrevet 21. februar 2018 Godt å se at de tar vare på de urnorske tradisjonene - tacofredag!
Daria Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #18058 Skrevet 21. februar 2018 Undervurder ikke viktigheten av taco
Daria Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #18059 Skrevet 21. februar 2018 Mer alpint: Ny sølvmedalje til Ragnhild Mowinckel Men jeg er jo ikke den eneste som ikke så det komme: – Hæ, er det sant? Hva skjedde der? Jeg er så sykt overrasket. Jeg var veldig forundret over at det ble sølv i storslalåm, og så blir det sølv her også, sier en jublende alpinist.
Daria Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #18060 Skrevet 21. februar 2018 Jeg kan nesten unne USA sprint-gullet - det ville bety så mye for så mange. Men jeg forventer at Bjørgen tar svenskene, uansett...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå