Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spist hjemmelaget fiskegrateng (flink!), gått tur, lest ut en bok, begynt på en annen, tømt en kanne te te, testet en ny Sverige-sjokolade (toffee, karamell og hele hasselnøtter, slett ikke ille) og nå Bond, James Bond. Sånn forsvinner en fredagskveld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var jammen tv-høsten i gang. Skal vi anta at oddsen for at Mona Riise skal grine i hver eneste episode er relativt lav i år også...?

Skrevet

Må med skam (eller egentlig ikke) melde at jeg har ikke hørt om halvparten av artistene i årets stjernekamp 

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Da var jammen tv-høsten i gang. Skal vi anta at oddsen for at Mona Riise skal grine i hver eneste episode er relativt lav i år også...?

Tror neppe jeg blir milionær på et veddemål om det, nei. 

Skrevet

Jeg har lyst til å begynne på ny genser til meg, men har jo bare 8 uferdig prosjekter liggene..... Noen har jeg kort tid på før de skal være ferdig. Må lære meg å styre lystene mine!!!!!

Skrevet

Har hørt om nesten alle, selv om det varierer litt hvor mye mer enn navnet jeg egentlig kjenner til. 

Skrevet (endret)
Akkurat nå, Skravla skrev:

Jeg har lyst til å begynne på ny genser til meg, men har jo bare 8 uferdig prosjekter liggene..... Noen har jeg kort tid på før de skal være ferdig. Må lære meg å styre lystene mine!!!!!

:fnise: Du får sitte mer hjemme på kveldene da, så du rekker alt du vil strikke...

Endret av Daria
Skrevet

Godt låtvalg av Didrik - den funket til stemmen hans.

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

:fnise: Du får sitte mer hjemme på kveldene da, så du rekker alt du vil strikke...

Jeg har allerede fyllt kveldene med alt for mye. Og resten blir vel bare jobb i høst. 

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Godt låtvalg av Didrik - den funket til stemmen hans.

Han var j.... bra. 

Og Mona har temmelig rett i at opperasangere sjelden klarer å gå ned på rock- og popnivå.

Skrevet

Ouch. Sånn rockeskriking er ikke for amatører... Hun drukner litt i arrangementet, særlig i refrenget.

Skrevet

Det morsomste, sjukeste og råeste han har sett på lenge? Kåre Magnus kommer seg kanskje ikke ut så ofte...?

Skrevet

Imponerende sognedialekt på amerikaneren!

Skrevet

Oi... har jo hørt navnet hans... men ville ikke koblet navn og ansikt om jeg så ble truet på livet. 

Er vel mer fortrolig med en annen Adam Douglas :ler: 

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Imponerende sognedialekt på amerikaneren!

Ja, han fikk til den. 

Skrevet
Akkurat nå, Skravla skrev:

Oi... har jo hørt navnet hans... men ville ikke koblet navn og ansikt om jeg så ble truet på livet. 

Er vel mer fortrolig med en annen Adam Douglas :ler: 

Hvem da? :klo: 

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Hvem da? :klo: 

Samme navn annen rekkefølge - sorry.... :hoho: 

Skrevet

Føltes feil når jeg skrev det, men var ikke sikker på hvorfor.... måtte kikke bort i bokhylla nå. 

Skrevet

Han er jo litt hipster-søt :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...