Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Det er mulig ting er annerledes der du kommer fra, men her i storbyen er vi så frigjorte at en singel kvinne kan snakke til en mann uten at det påvirker hennes sosiale status på noen måte. Særlig når den aktuelle mannen er gift småbarnsfar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens dikt (og bilde)

Og ja, det var en alenedanser der - så entusiastisk ivrig at det kom spontant fra Cullum at It's a long time since someone had a lap dance at one of my concerts... :fnise: Forøvrig fulgt av en kommentar om at det også var lenge siden sist han hadde hatt ducks swimming contently in front of the stage... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn apropos nasjonale verdier og identitet og sånt kan jeg melde at det i Storbritannia er både Afternoon Tea Week (Oh, how I approve...) og National Allotment Week, Eller ta med deg en tekopp og en scone ut i hagen-uka... :kaffekopp::blomst: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en tur i kjellerboden og stablet mest mulig i høyden. Bill.mrk. rasfare... Regnet har såvidt begynt, det er bare å skalke alle luker, finne fram bok, te og sjokolade og vente på syndefloden. Bortsett fra at jeg skal være hundevakt i kveld. Et annet sted. D'oh! :regn::hund: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så søt når han driter på teppet...

Men etter ha hatt ansvaret i knapt to timer kan jeg bekrefte at å ha hund betyr at du kommer deg ut og at du kommer i kontakt med folk. Gå på do uten at noen piper utenfor, derimot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Rosalie. Starten er jo tung selv om man kommer tilbake etter ferie.... å starte på noe nytt er megaslitsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helen Sjöholm må jo føle seg liten når hun står mellom Sanna Nielsen og Malena Ernman... :fnise: *ser Allsång*

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange vitser med dobbel betydning kan man lage om en bass på et familieprogram? Sanna Nielsen og Danny Saucedo demonstrerer.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke blitt mange episoder i år... Men Sanna fortsetter neste år, det er ikke så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble visst både potteplante og Ben & Jerry-is på vei hjem i dag - det er jo fredag. :essen2:  Derimot sto jeg over Fretex' bok om norske geitenavn - så spesielt interessert er jeg faktisk ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, søte, snille Hans Olav Brenner - første bud når du skal møte dronningen, er å ha på seg en dressjakke som faktisk passer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....men da er det jo greit at han innså det selv etterpå :rulle: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...