Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Rosalie skrev:

Første dopingdommen hans var pga medisinering av ADHD. Så jeg syns kanskje han blir håndtert litt hardt. 

Og hadde det blitt med den første gangen hadde antagelig de aller fleste godtatt den forklaringen, men når han ble tatt igjen blir man straks mer mistenksom til alt han sier og gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Daria skrev:

Og hadde det blitt med den første gangen hadde antagelig de aller fleste godtatt den forklaringen, men når han ble tatt igjen blir man straks mer mistenksom til alt han sier og gjør.

Ser den, selv om amfetamin og slektningene dens ikke har noen prestasjonsfremmende effekt for en sprinter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har visst gått en Diana-dokumentar4 på britisk tv i kveld. Twitter er i harnisk - han var utro med Camilla gjennom stort sett hele ekteskapet! Men det har vi da visst i årevis...? :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet ut ukespasset mitt på Øyafestivalen i dag, så da krysser man fingrene for strålende vær fra onsdag og ut uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NRKs reporter: Hvorfor er han [Warholm] i så god form nå?

Treneren: Det var jo ingen overraskelse at VM kom nå...

:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2017 den 11.46, Daria skrev:

Jeg elsker KGs enkle verden og bastante konklusjoner. Fordi jeg ikke bruker sminke eller barberer leggene er jeg ustelt, usunn, uhygienisk, lat og gidder ikke ta vare på hverken huden eller kroppen min og bryr meg overhodet ikke om hvordan jeg ser ut. Kort sagt, et skittent og illeluktende takras - det er et under at folk ikke snur seg vekk i avsky når jeg går forbi...

:ler: Ja det er bra KG kan sette alt i perspektiv. :hoho:

 

På 18.7.2017 den 14.31, Daria skrev:

KG opplyser meg stadig - jeg har jo også litt fortalt mer enn en gang at jeg egentlig ikke er lykkelig som singel, det er bare noe jeg tror fordi jeg ikke vet bedre. Men når jeg en gang treffer mannen i mitt liv (les: når jeg endelig slutter å være så j**lig kravstor og snobbete og tar til takke med det jeg kan få) vil jeg endelig skjønne at livet mitt til nå har vært tomt og trist og all min såkalte lykke bare et selvbedrag :rolleyes: 

Igjen, takk og pris at vi har KG som kan fortelle oss hvordan livet bør være.

På 24.7.2017 den 16.41, Daria skrev:

Har nesten ikke shoppet, altså :opplyser: Bare en håndfull bruktbutikk-bling. En jakke og et skjørt hos Stadsmissionen. Noen brukte bøker om litteratur og kvinnehistorie. To kjoler hos Gudrun Sjödén. Litt te her og der. Samt en veske i går. Ingenting å snakke om, egentlig...

Bare bittelitt shopping? :fnise:

På 5.8.2017 den 10.40, Daria skrev:

Etter bryllupet kommer jo barn (det er da naturens gang, er det ikke? :engel: ), og da kan hun først være oppslukt av prøving, tester, symptomjakt og alt som hører med, å være gravid er jo en fulltidsjobb for de som går inn for det, og når barnet endelig kommer har jo resten av livet fått mening.

Raske og fordomsfulle konklusjoner vet jeg ingenting om, siden du spør :fnise: 

Enda godt du tar ansvar og opplyser oss.

 

Sånn! Da har jeg lest alle 6 sidene som var kommet siden jeg dro på ferie. *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kost knapt tre måneder gammel valp i dag :hjerte: Når det ble for varmt å sove i sola på terrassen, krøp den innunder skjørtet mitt og fant skygge å ligge i der :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg (selvfølgelig) nerdevanskelig, men jeg har store problemer med at Javert er med på å synge Folkets sang, selv i en promo-konsert-setting som denne... Men jeg har tro på Mariann Hole som  kromadam :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fremdeles det er rart å høre Les Mis på bokmål.... hjernen oversetter litt sånn på egenhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Daria skrev:

Til nynorsk, til engelsk, til fransk... :fnise: Ny oversettelse, ser det ut til.

Til fransk... så avansert er jeg ikke. 

 

Og jeg husker ikke nok av forrige bokmåloversettelse til å si noe om  den er ny. Den nerdefaktoren overlater jeg helt og holdent til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Daria skrev:

*tilrettelegger for nerding*

Høres nytt ut ja... Og jeg kan fremdeles ikke skjønne at vi ikke oppdaget bergenseren... han må ha hatt fri den kvelden. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis jeg virkelig skal nerde - TV2 påstår med liten skrift at norsk tekst er ved Torstein Bugge Høverstad. Men det er han som sto bak Oslo Nyes versjon, og hvorfor skulle han ha laget to såpass forskjellige oversettelser...? :vetikke: (Og ja, jeg har tatt grep for å finne ut av dette... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Og hvis jeg virkelig skal nerde - TV2 påstår med liten skrift at norsk tekst er ved Torstein Bugge Høverstad. Men det er han som sto bak Oslo Nyes versjon, og hvorfor skulle han ha laget to såpass forskjellige oversettelser...? :vetikke: (Og ja, jeg har tatt grep for å finne ut av dette... :fnise: )

Selvfølgelig har du det.... :rulle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...