Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han har vel aldri vært noe sjarmtroll... Å gå fra å være fransk adelsmann til å alltid måtte gå to skritt bak sin kone i et adskillig mer egalitært Danmark var nok mer enn egoet hans kunne takle i det lange løp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sant. Men han blir mer og mer trassete jo eldre han blir.

Skrevet
18 timer siden, Daria skrev:

Nå er jeg (selvfølgelig) nerdevanskelig, men jeg har store problemer med at Javert er med på å synge Folkets sang, selv i en promo-konsert-setting som denne... Men jeg har tro på Mariann Hole som  kromadam :ler: 

:fnise:

Når har dere billetter da? Vi skal den 16/09-17. Med ungene, foreldrene mine og ei niese.

Skrevet

Festival får være festival i dag, altså. Jeg beveger meg ikke utendørs mer enn strengt nødvendig i Syndefloden.

Gubben har geburs i dag, og fikk nystekte croissanter (thank you, Hattings), kaffe og gave på senga. Veldig fornøyd gubbelur, ikke minst fordi gaven var gavekort på favorittskobutikken.

Skrevet
19 timer siden, Jerle skrev:

Når har dere billetter da? Vi skal den 16/09-17. Med ungene, foreldrene mine og ei niese.

November.

Jeg våkner med dotter i ørene, og der sitter de fortsatt. Tror det er hjernen som begynner å bli for stor... :fnise: 

Skrevet

-Pinch me!

Sitat

It only dawned on youngster Karsten Warholm that he had become world 400 meters hurdles champion on Wednesday when he made a Reuters photographer an offer he could not refuse.

[...]

"What's going on, is this real?" the 21-year-old asked Noble. When assured it was, Warholm still wasn't satisfied. "Pinch me," he demanded.

A surprised Noble leant across and did as he was told, pinching the youngster's wrist, at which point Warholm concurred.

:rulle: 

Skrevet

-Etter en sånn bragd ville det vært fint å ... det beste jeg kunne gjort ville være å legge opp. Eller dødd. Da hadde jeg blitt legendarisk. 

Det finnes vel bedre alternativer, egentlig... :fnise: 

Tero Pitkemäki er finaleklar - må jo heie på ham når vi ikke har noen nordmenn med. Lurer på om gamle Thorkildsen (takk til nrk-Line for den betegnelsen :fnise: ) er på plass og heier?

Skrevet

Dagens merkeligste nyhetssak.

Først var ubåten (privateid og -bygd, intet mindre) savnet, så ble det funnet, så sank den og nå er den ene passasjeren savnet, mens ubåtens eier/kaptein sier at han satte henne av i København i går kveld? :klo: Fortsettelse følger, får man anta.

Skrevet

Russlands hårfagre tikjemper Ilja Shkurenev er VMs heteste kandidat til en bijobb som modell for dameroman-omslag - Fabio bør føle seg truet... :fnise: 

Skrevet

Hvordan i all verden kan man, som VM-finalist på 3000 meter hinder, GLEMME å svinge inn til vanngraven? :klo:

Skrevet (endret)

Det er ikke pent å le av folk som går på trynet, men når tikjemperen snubler i hekkeløpet og stuper gjennom hekken... :fnise: Han burde fått stilpoeng...

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Når twitter er full av meninger (og kampanjer, faktisk :fnise:) for og mot ansiktsbehåringen din, hva er vel mer naturlig og i tiden enn å opprette din egen poll...

(og så gjøre som du vil etterpå likevel, nåt du ikke likte svaret du fikk :ler: 

)...

Endret av Daria
Skrevet

TV4s friidrettskommentatorer kalte A-ha et one hit wonder. Det må vel være dagens nedvurdering og nabo-fornærmelse...

Skrevet

Beauty and the Beast - one-man-show-utgaven :rulle: 

Skrevet

Trist sorti for Usain Bolt. Men er man showman så er man showman - han setter seg ikke bare på banen, han stuper kråke på vei ned...

Skrevet

Dagens beste svar fra disket kappgjenger:

-Hva var det som gikk galt?

-Mangel på bakkekontakt...

Skrevet

Måtte flire litt da ja...... 

Men jeg krysser skikkelig fingrene for Diniz i dag altså. 

Skrevet

Mannen som skal bli idrettspensjonist og drikke vin på fulltid, i følge kommenetatorene. Litt usikker på om det siste er en strålende plan... :skaal: 

Skrevet

Jeg snakket til Jamie Cullum - og han svarte! :strix: *fjortis* Toppen på kransekaka av en helt spesiell konsertopplevelse på festningen.

Skrevet

Så nå er du praktisk talt gift? :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...