Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter bryllupet kommer jo barn (det er da naturens gang, er det ikke? :engel: ), og da kan hun først være oppslukt av prøving, tester, symptomjakt og alt som hører med, å være gravid er jo en fulltidsjobb for de som går inn for det, og når barnet endelig kommer har jo resten av livet fått mening.

Raske og fordomsfulle konklusjoner vet jeg ingenting om, siden du spør :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er uenig med Geir Kvarme - jeg synes det er ganske gøy når skuespillerne begynner å le på scenen :fnise: Jeg får litt dårlig samvittighet de gangene jeg føler at det delvis er min feil, men jeg synes fortsatt det er mest festlig... 

Endret av Daria
Skrevet

Jeg har vært på en helt fantastisk korpskonsert, med ungdommer i alderen 13-15 år. En av instruktørene spilte solo på euphonium, og hadde så vakker klang i instrumentet at jeg fikk tårer i øynene. 

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Jeg er uenig med Geir Kvarme - jeg synes det er ganske gøy når skuespillerne begynner å le på scenen :fnise: Jeg får litt dårlig samvittighet de gangene jeg føler at det delvis er min feil, men jeg synes fortsatt det er mest festlig... 

Heller ikke enig. :ler:

Skrevet
Akkurat nå, Dallandra skrev:

Jeg har vært på en helt fantastisk korpskonsert, med ungdommer i alderen 13-15 år. En av instruktørene spilte solo på euphonium, og hadde så vakker klang i instrumentet at jeg fikk tårer i øynene. 

Så bra. Den instruerte var også fornøyd?

Akkurat nå, Skravla skrev:

Heller ikke enig. :ler:

Så overraskende :ler: Det hadde jo vært helt feil om Lukas og David hadde klart å holde seg alvorlige med den vrengte paraplyen... :fnise: 

Skrevet

-Hva skal til for at du scorer i din femte kamp på rad?
-Jeg må jo putte den i kassa...

Opplagte spørsmål fortjener jo opplagte svar...

Skrevet
3 timer siden, Dallandra skrev:

Det er knapt noe annet instrument som har så fin klang som eufonium når den trakteres riktig. Hilsen hobbyeufonisten. 

Skrevet
2 timer siden, Daria skrev:

-Hva skal til for at du scorer i din femte kamp på rad?
-Jeg må jo putte den i kassa...

Opplagte spørsmål fortjener jo opplagte svar...

:hoho: 

Skrevet

Dagens medlidenhet til den unge tyske løperen som klinte til alt hun kunne og sprakk så det sang. Det er vel sånt man lærer av, eller som den norske diskoskasteren sa da han ble slått ut i går - det var en god erfaring på et mer langsiktig plan...

Skrevet

-Han har polsk rekord i utkasting fra nattklubb...

:hoho:

Regnes det i lengde? Høyde? Stilpoeng? :fnise: 

Skrevet

😂

Ja, både han jeg hentet og han mannen hentet på et annet kurs i stikk motsatt retning var strålende fornøyde med kursoppholdene sine. Nå har vi spist burgere sammen mens vi har sammenlignet middagsmenyene for siste uke på de tre stedene familien har oppholdt seg. 

Skrevet

Det er viktig å kartlegge hvem som har hatt den beste uken :fnise: 

Så bra at det var vellykket. Min ikke-lenger-så-lille-niese skal på sitt første korps-sommerkurs nå, er spent på hva hun synes om det.

Skrevet

Dette er vår tredje sommer med sommerkurs, vi var litt trege på'n, og her etablerte det seg kjapt som sommerens udiskutable høydepunkt. 

Skrevet

-I've taken a lot over the years... 

Dagens utilsiktede dobbeltbetydning fra Justin Gatlin - jeg antar hvertfall at det ikke var dopet han har tatt han snakket om...

Skrevet

Det er nesten litt arrogant å stille til start i VM på en distanse du har løpt tre ganger totalt i ditt 16 år lange liv...

Skrevet

-This is my fifth championship - makes me sound really old...
-You don't sound old - you sound like you've been busy!

Og sånn skaper man god stemning i intervjuene :fnise: 

Skrevet

Her trodde jeg at vi hadde VMs beste navn - kommentatorene snakket stadig om en Fudge. Men han het visst egentlig Futch... *skuffa* Da leder fortsatt Mullet navnekonkurransen... 

Skrevet

Justin Gatlin burde vært utestengt på livstid etter to dopingdommer. Samtidig har jeg litt vondt av ham når han blir møtt med så massiv pipekonsert - og han takler det med imponerende verdighet. Man husker jo hvordan Jens Weissflog og Dieter Thoma taklet adskillig mer dempet piping, for eksempel...

Skrevet

Første dopingdommen hans var pga medisinering av ADHD. Så jeg syns kanskje han blir håndtert litt hardt. 

MEN - jeg mener at blir man tatt for bruk av anabole steroider eller testosteron, selv i små mengder, bør man automatisk utestenges på livstid. Ellers får man aldri bukt med dopingproblemet. Og ja, det må gjelde alle idretter. 

Skrevet

Den "Fridde med oikken"-tråden har nådd sykkelforum gubben er på. Så vi har ledd godt i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...