Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå mpåtte jeg jo ta en tur i klesskapet og sjekke et representativt utvalg... Jeg fant to unntak - kjolen jeg har på meg, som nok er hjemmesydd (jeg kjøpte den på loppemarked) og en ytterjakke, som i visse miljøer nok kan gå som unisex.

Men jeg synes fortsatt det er en sær ting å nevne i en sånn sammenheng.

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Han kom, han slettet alle gamle tweets hvor han kritiserte sin nye sjef, han bannet så det lyste, han fikk alle til å nynne på Queen og komme med tilhørende dumme vitser, og så forsvant han igjen. Ti dager og ut med Scaramucci...

Bohemian Rhapsody trender på twitter UK. Fullstendig uten sammenheng, antar jeg... :fnise: 

Skrevet
28 minutter siden, Daria skrev:

Det høres vagt kjent ut når du sier det, men hvem legger merke til sånt? Jeg aner ikke hvilken vei det lille jeg har av bluser og skjorter kneppes... 

Som korpsmusikant, hvor hvite skjorter er en del av hverdagen, har jeg "alltid" visst at dame- ig herreskjorter har motsatt knepping. 

Skrevet

Jeg elsker personen hos NRK som har tekstet serien hvor Joanna Lumley reiser med den transsibirske jernbanen. Hun sitter og øver russiske fraser, og de tekstes på norsk og på (transkribert) russisk. Etter den siste frasen dukker det opp en parentes: (sic - ikke russisk). Dette opplyses det ikke om på engelsk, det er åpenbart den norske teksterens oppdagelse :fnise: 

Skrevet

For det uinteresserte øret var musikken som spilte i bakgrunnen da Joanna Lumley måtte en russisk oligark i Krasnyorsk en hvilken som helst vagt russisk-klingende melodi. For de musikalinteressert var det et åpenbart valg -  If I were a rich man... Diskret britisk understatement-humor :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Det er fint at de steller bed, beskjærer busker og holder det fint i gata - men må det gjøres med motorisert verktøy før klokka ni på dager jeg ikke jobber...?

Skrevet

Stort sett blir jeg bare irritert over alt som minner om mersalg, men skobutikkens tilbud om å impregnere skoene jeg kjøpte der og da var jo genialt. 39 kr, et halvt minutt i en impregneringsmaskin og voilà :tommelopp:

Skrevet (endret)

Chelsea Clinton gir stadig leksjoner i hvordan gjøre twitter med stil...

Endret av Daria
Skrevet

Uventet knallvær ga uplanlagt :ac:  på festningen - og :essen2: på bryggekanten. Vaske og rydde og stryke kan jeg jo gjøre når gråværet faktisk kommer...

Skrevet

I avdelingen for tråder hvor jeg klarer meg lenge med overskriften...

Skrevet

Friidrett-VMs første spørsmål: Hvem syntes at jakka til Rodal var en god idé...?

Skrevet

Prins Andrew har jo faktisk blitt ugjenkjennelig gammel...

My mother is sorry she cannot be here - eller så tenkte hun at sender de ikke Daniel Craig og et helikopter igjen, kan det være det samme... :fnise: 

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Friidrett-VMs første spørsmål: Hvem syntes at jakka til Rodal var en god idé...?

Noen som ser alt i svart-hvit? 

Skrevet

Det må jo være noe sånt...

Oi, den briten snakket jo nesten like fort som han løp - og du vet de snakker fort når jeg sliter med å henge med... :fnise: 

Skrevet

Dagens navn: Belcher

*overhodet ikke barnslig*

:rulle: 

Skrevet
5 minutter siden, Daria skrev:

Det må jo være noe sånt...

Oi, den briten snakket jo nesten like fort som han løp - og du vet de snakker fort når jeg sliter med å henge med... :fnise: 

Ja, han snakket på full speed. :ler: 

Skrevet

jeg måtte inn og lese om det frieriet. Til alt hell er barna borte slik at jeg kunne lese det høyt til mannen her ved frokostbordet. Vi lo høyt begge to. Konklusjonen er:

1. Han burde tenkt seg grundig om en gang til først. 

2. Hun trenger flere interesser i livet enn frieri og bryllup (hva skal hun gjøre etter bryllupet?)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...