Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meg vil også :sur: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil det komme som et stort sjokk at jeg har vurdert det mer enn en gang før...? :fnise: 

Skrevet
5 minutter siden, Daria skrev:

Vil det komme som et stort sjokk at jeg har vurdert det mer enn en gang før...? :fnise: 

Eh...nei! Jeg synes det er et større sjokk at du ikke allerede har gjort det. :ler: 

Skrevet

Det evige spørsmålet: Hvor mye smykker og dill trenger egentlig en jåle for en fem dagers tur? Svaret er alltid Mer enn du tror... :fnise: 

Skrevet

For ingenting kommer til å bli kjøpt..... :ler: 

Skrevet

Jeg sa at jeg hadde med mye - ikke at jeg hadde med nok...

Skrevet
57 minutter siden, Daria skrev:

Jeg sa at jeg hadde med mye - ikke at jeg hadde med nok...

Vesentlig forskjell der ja. 

Skrevet

Nei eg får aldri nok -

*prøver å gi blingbehovet et intellektuelt skinn med å sitere Halldis Moren Vesaas*

:fnise: 

Skrevet
8 minutter siden, Daria skrev:

Nei eg får aldri nok -

*prøver å gi blingbehovet et intellektuelt skinn med å sitere Halldis Moren Vesaas*

:fnise: 

:rulle: 

Skrevet

Værmeldingen for Stockholm endrer seg hver gang jeg sjekker - men regnskyen over båtturen holder stand... :sur: 

Skrevet

Ja, men det kan endre seg som pokker innen da..... :pls:

Skrevet

:hoppendeglad::flagg:

Tv2s kommentatorer synger en spontan seierssang :ler: 

Skrevet

Bortimot ferdigpakket, har hvertfall samlet det meste i og rundt veske og koffert. Finne passet, kanskje...

Ta oppvasken og vanne planter er det vel sikkert lurt å gjøre i kveld, det er begrenset hva jeg rekker (og husker) før kl 8 i morgen tidlig.

Skrevet

Ferdig pakket her også. Sikkert tatt med alt for mye av det meste, men hvem vet hva jeg har lyst til å ha på meg neste uke...... Hadde et lite humoristisk øyeblikk når jeg husket å pakke litt hårstæsj. :ler: 

Oppvasken er tatt, planter vannet - skal ta en liten runde med vann i verandakassene etterpå. Var ute med søppel og papirsøppel og er stort sett klar til å dra. 

Skrevet

Jeg fant QI, så da skjer det ikke noe helt ennå...

Skrevet

Prinsesstårta og skogsbærsider - damene på tur slår seg løs. Hvem av oss som drikker av boksen og hvem som insisterer på glass? Nei, si det... :fnise:

Skrevet

Har nesten ikke shoppet, altså :opplyser: Bare en håndfull bruktbutikk-bling. En jakke og et skjørt hos Stadsmissionen. Noen brukte bøker om litteratur og kvinnehistorie. To kjoler hos Gudrun Sjödén. Litt te her og der. Samt en veske i går. Ingenting å snakke om, egentlig...

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Har nesten ikke shoppet, altså :opplyser: Bare en håndfull bruktbutikk-bling. En jakke og et skjørt hos Stadsmissionen. Noen brukte bøker om litteratur og kvinnehistorie. To kjoler hos Gudrun Sjödén. Litt te her og der. Samt en veske i går. Ingenting å snakke om, egentlig...

Hos deg er det "nesten ingenting", hos meg hadde det vært storhandel :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...