Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Daria skrev:

Nei, Gud forby at man skal ta hensyn til andre eller bry seg om lover og regler og sånt... :rolleyes:

– Er det vanskelig å finne steder der du kan røyke?

– Nei, jeg bare røyker, jeg. Det får være grenser for hva de skal få bestemme.

Samt gullkornet

– Snart har vi ikke lov å puste ut luft engang, utbryter hun.


Er det ufint og fordomsfull å lure på om hun har gått livets harde skole...?

Hensyn? Nei, det vet man ingenting om...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, Nice og Villefranche-sur-Mer blir gruuusomt. :fnise: 

Fjerde sommeren vi skal til Rivieraen, men første gang vi skal overnatte noen netter i Nice. Tidligere har vi kun tatt dagsturer dit. Lørdag kveld skal vi feire at vi begge har nye jobber (gubben har begynt som undervisningsinspektør på en veldig "hvit" barneskole) på denne restauranten: http://www.hotel-negresco-nice.com/en/restaurants/le-chantecler-restaurant/ Dyrt og garantert kjempedeilig!

Villefranche-sur-Mer er en liten, rimelig turistifisert by, men veldig koselig med gode sjømatsrestauranter og ikke minst deilig strand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine damer og herrer, la meg presentere dagens heltinne, som her gjør det så mange av oss har drømt om. Jeg gir dere Polens førstedame (og legg også merke til hennes manns ansiktsuttrykk helt til slutt - han er også såre fornøyd med sin kone):

 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Daria skrev:

Det er vel ingen som har sagt at jeg ikke kan dra på to ferier...?

 

Nei, i alle fall ikke jeg. Ferie er vikitg! :nordvesta:

18 timer siden, Daria skrev:

Er det ufint og fordomsfull å lure på om hun har gått livets harde skole...?

I gunn ikke...

14 timer siden, Daria skrev:

Mine damer og herrer, la meg presentere dagens heltinne, som her gjør det så mange av oss har drømt om. Jeg gir dere Polens førstedame (og legg også merke til hennes manns ansiktsuttrykk helt til slutt - han er også såre fornøyd med sin kone):

 

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens sjokolade: Melkesjokolade med heksehyl-fyll. Tror ikke jeg trenger å ta med så mange av den hjem, men når den fantes måtte jeg jo prøve (og den går jo ned)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Daria skrev:

Dagens sjokolade: Melkesjokolade med heksehyl-fyll. Tror ikke jeg trenger å ta med så mange av den hjem, men når den fantes måtte jeg jo prøve (og den går jo ned)...

Som kjent så går jo alt i grisen... :Hehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griser vet jeg lite om, men det er svært lite melkesjokolade som ikke går i meg om nødvendig...

 

Zappet innom Narnia - James McAvoy er jo usannsynlig søt som faun... :fnise: Og selvfølgelig er det eneste klesplagget man tar på når man er menneske fra livet og opp og skal ut i snø og kulde et skjerf. 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt en halv kilo te og omtrent like mye sjokolade, samt en bok, en regnkåpe, en topp og en trekurv (som umiddelbart debuterte som handlekurv #kjerringøyeblikk).Dessuten har vi spist middag i en helt annen by enn i hadde tenkt, sånn går det når man tror man er lur og tar et annet tog enn man hadde tenkt... Men jeg fikk god middag - og sitronsider, siden de var utsolgt for eplesider. Det var jammen trist :sikle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitroncider..... hmmm!  :sikle:

 

Det har jeg aldri sett. Men det skal visst være mulig å få tak i her også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å kikke litt i butikkene her om den er å få tak i, hadde vært greit å ha noen flasker av den i kjøleskapet utover sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting man kjøper bare fordi man kan, siden man har bil og blir kjørt til døren og ikke er avhengig av å kunne bære alt på en gang: Tre pakker frys-selv-is og enda mer matbutikk-te enn vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en episode av Would I lie to you som må være ganske ny - David Mitchell har begynt å gråne både her og der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de kom tilbake fra en dag i Køben med hver sin pose med brukte bøker... *far & datter på tur* :fnise: 

Dessuten har vi spist bruch hos min gamle venn Stella og sett en kontrabass bli spilt på Højbro plass, dog ikke av hverken en eller tre små kinesere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har kjøpt te, bøker, sjokolade og annet. Men hva med det viktigste! Har du kjøpt GARN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

:riste:

 

:daane:  Godt jeg skal være med på neste tur. Garn er jo noe jeg trenger..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skravla skrev:

:daane:  Godt jeg skal være med på neste tur. Garn er jo noe jeg trenger..... 

Eh...jeg mente DU trenger. 

 

 

:rulle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...