Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Ser på bildene fra Heddaprisen og slår fast at hva som egentlig er korrekt kleskode for en prisutdeling søndag ettermiddag er svært uklart og åpent for tolkninger... Renate Reinsve får hvertfall prisen for dagens mest glamorøse - glitter, slep og splitt halvveis til hatteforet.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Rosalie skrev:

Straks på jobbintervju. Gææh, frynsete nerver...

Lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender gode vibber til Rosalie. Jeg skal straks ut på lunch med fine kolleger. Særs travelt på jobb om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av det morsomste med alle disse Broadway Backwards-videoene er å se hvor mye innsats de legger i det - og hvor gøy de åpenbart har det underveis :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer så mye fint i posten for tiden - en musikal-cd her, noen bøker der, en hel bunke konsertbilletter forrige uke og i dag første forsendelse i mitt nye te-abonnement :kaffekopp:

Det meste kommer riktignok også med en tilhørende linje i kontoutskriften, men det er det verdt :nigo:

 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2017 den 8.50, Rosalie skrev:

Straks på jobbintervju. Gææh, frynsete nerver...

 

På 19.6.2017 den 8.51, Jerle skrev:

Lykke til!! :)

 

 

På 19.6.2017 den 10.06, Daria skrev:

Lykke til :duskedame:

 

 

På 19.6.2017 den 10.29, Skravla skrev:

Lykke til. 

 

På 19.6.2017 den 10.44, Dallandra skrev:

Sender gode vibber til Rosalie. Jeg skal straks ut på lunch med fine kolleger. Særs travelt på jobb om dagen. 

Takkass. Intervjuet gikk veldig bra. Ble oppringt fra rekrutterer i dag. De klarer ikke å bestemme seg, det står mellom meg og en til. Så de skulle ha lengre samtaler med referansene våre i dag. Kjipt om jeg ikke får den når jeg er sååå nære! Og det er virkelige en jobb jeg ble giret på.

Gubben hadde siste arbeidsdag som lærer i går. Til høsten er det både ny jobb som undervisningsinspektør, og ny skole som arbeidsplass. 

38 minutter siden, Daria skrev:

Det kommer så mye fint i posten for tiden - en musikal-cd her, noen bøker der, en hel bunke konsertbilletter forrige uke og i dag første forsendelse i mitt nye te-abonnement :kaffekopp:

Det meste kommer riktignok også med en tilhørende linje i kontoutskriften, men det er det verdt :nigo:

 

Merkelig hvordan det henger sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Christine is baking skolebrød from Norway.

Ikke visste jeg at det var en særegen norsk spesialitet, men Great British Bake-off vet vel best... :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rosalie skrev:

Merkelig hvordan det henger sammen...

Ikke sant? :fnise:

Lykke til med jobben, håper de er raske på å ta en avgjørelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Alle har mikrofon - det er fordi det er overføring. Det er neppe høyttalere i salen, det er kun for oss andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tosca har sin i håret over panna, svensken ved det ene øret. Aasbø har den sikkert i skjegget... :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...