Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ups, hadde visst flere fjortishormoner å ta av. Sånn går det når man ikke lukker fanene sine...

Kanskje jeg må grave fram dvden min og ha en helaften en kveld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooh... vannmelonsjal...

Skrevet

Vannmelontøfler :fnise:

Dette var jo litt stilig... Og dette...

Hmm, når begynte jeg egentlig å google strikkeoppskrifter...?

Skrevet

:hoho: 

Du er en konvertitt.....

Skrevet

Men jeg tror nok ikke garnet jeg linket til passer til sjalene. Men vi kan jo garnshoppe i ferien. 

Skrevet

Brannbildene fra London er noe av det verste jeg har sett - det skal jo ikke kunne skje. Ikke etter norske byggeforskrifter, og ikke etter britiske heller, sier de på BBC nå. De dødstallene kan bli stygge.

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Brannbildene fra London er noe av det verste jeg har sett - det skal jo ikke kunne skje. Ikke etter norske byggeforskrifter, og ikke etter britiske heller, sier de på BBC nå. De dødstallene kan bli stygge.

Det er helt forferdelig å se. 

Skrevet

To år, og Maddes yngste har allerede partysvenske från Östermalm-looken inne... :fnise: 

Skrevet

😂 Stygt å le? 

Merker meg hva jeg IKKE skal gjøre i Paris. Om en uke. Juhu! Sier det igjen: I Paris om en uke. 

Skrevet
På 13.6.2017 den 22.16, Skravla skrev:

Men jeg tror nok ikke garnet jeg linket til passer til sjalene. Men vi kan jo garnshoppe i ferien. 

Hvor går turen??

1 time siden, Dallandra skrev:

😂 Stygt å le? 

Merker meg hva jeg IKKE skal gjøre i Paris. Om en uke. Juhu! Sier det igjen: I Paris om en uke. 

Hørte ikke, kan du gjenta? :P

Skrevet

En veps kom summende inn verandadøren mens jeg satt og leste. Den tok en liten runde i rommet før den slo seg ned i lysekronen der den satt i ro og stirret tilbedende på lyspæren i flere timer.  Så var den plutselig ferdig, dunket såvidt innom vinduet og forsvant ut døren med største selvfølgelighet. Ble den fornærmet av en av vitsene på QI? :vetikke: 

Skrevet
12 timer siden, Dallandra skrev:

😂 Stygt å le? 

Det gikk bra, ergo kan man le :ler:

Jeg har akkurat lest ut en roman om Henri Toulose-Lautrec og bohem-miljøet på Montmatre, og er ikke Paris-lysten overhodet... :riste: 

10 timer siden, Jerle skrev:

Hvor går turen??

Stockholm - alltid verdt et besøk.

Skrevet

Sommeravslutningskosemoseoverdose-tortur. I-landsproblemene fikk nettopp et nytt ansikt (og desken på Dagbladet neppe en ny fan...). For mange sommeravslutninger er ikke helt på linje med stakkas Bjørn over-300-mill-i-formue-også-etter-å-ha-betalt-den-grusomme-formueskatten-Dæhlie, men dog.

• Liker 1
Skrevet

Mitt verste i-landsproblem i dag er at strømmingen fra Heddaprisutdelingen bare hakker og henger seg :sur: 

Skrevet

Germaine Greer diskuterer hvem av de andre deltakerne hun ville spist først, og spekulerer på hvordan Rob Brydon bør tilberedes for å få sprø svor. En av de bedre Would I lie to you-episodene :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...