Skravla Skrevet 6. mars 2017 #15861 Skrevet 6. mars 2017 Jeg glemte forrige gang. Så det må jeg få sett før lørdag.
Daria Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #15862 Skrevet 6. mars 2017 Plutselig skjønte jeg hvem som er inspirasjonen for barten til Robert Johansson...
Daria Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #15863 Skrevet 6. mars 2017 I all oppmerksomheten rundt håret til Kate Gulbrandsen har et par solide duske-øredobber blitt oversett i mange år...
Skravla Skrevet 6. mars 2017 #15864 Skrevet 6. mars 2017 2 minutter siden, Daria skrev: Plutselig skjønte jeg hvem som er inspirasjonen for barten til Robert Johansson... Det var min første tanke også.....
Daria Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #15865 Skrevet 8. mars 2017 Hmf. Når cdon forrige onsdag sender mail om at boken jeg har bestilt er sendt fra deres leverandør med beregnet leveringstid på 2-3 arbeidsdager burde den vel komme snart? *utålmodig* Ikke at jeg lider under noen akutt bokmangel, men den passet tematisk så fint sammen og har et delvis overlappende persongalleri med den jeg leste ut i helgen, så det hadde vært så kjekt å lese dem i sammenheng... Jeg har nemlig lest om de store sosietetsvertinnene i London i mellomkrigstiden, og flere av dem omgikkes med og var mer eller mindre direkte involvert i forholdet mellom prinsen av Wales og Wallis Simpson, så da var det så naturlig å bestille en biografi om henne også - med den talende tittelen That woman
Skravla Skrevet 8. mars 2017 #15866 Skrevet 8. mars 2017 31 minutter siden, Daria skrev: Hmf. Når cdon forrige onsdag sender mail om at boken jeg har bestilt er sendt fra deres leverandør med beregnet leveringstid på 2-3 arbeidsdager burde den vel komme snart? *utålmodig* Ikke at jeg lider under noen akutt bokmangel, men den passet tematisk så fint sammen og har et delvis overlappende persongalleri med den jeg leste ut i helgen, så det hadde vært så kjekt å lese dem i sammenheng... Jeg har nemlig lest om de store sosietetsvertinnene i London i mellomkrigstiden, og flere av dem omgikkes med og var mer eller mindre direkte involvert i forholdet mellom prinsen av Wales og Wallis Simpson, så da var det så naturlig å bestille en biografi om henne også - med den talende tittelen That woman Det er da ufint av dem å la deg sitte sånn i boktørke.....
Daria Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #15867 Skrevet 8. mars 2017 -Tea and toast are cheaper then beer and beefsteak. Argument mot likelønn under første verdenskrig. Kvinner var billigere i drift, må vite, så de trengte ikke tjene så mye... *ser dokumentar*
Daria Skrevet 10. mars 2017 Forfatter #15868 Skrevet 10. mars 2017 Jeg står på et smalt fortau i en lite trafikert vei og gir veianvisninger til dame på villspor. Voksen syklist kommer på fortauet og plinger. -Unnskyld... (hint - flytt dere) -Nå er det faktisk sykkelfelt her... (jeg hadde nemlig sett demonstrativt fra annen fortaussyklist til sykkelfeltet og tilbake litt lenger opp i veien). -Det er ikke det her, det begynner der oppe (merkingen begynte ca 20 meter unna, veien er like bred hele veien) -Det er lov å sykle i veien likevel... -Men det er lov å sykle på fortauet også! Det er også lov å tenke og ta hensyn og sånn også. Skal vi se, det er ikke var en eneste bil i veien, men to fotgjengere på fortauet - hva er det mest naturlig og hensiktsmessig at jeg som syklist gjør, tro...
Rosalie Skrevet 10. mars 2017 #15869 Skrevet 10. mars 2017 4 timer siden, Daria skrev: Jeg står på et smalt fortau i en lite trafikert vei og gir veianvisninger til dame på villspor. Voksen syklist kommer på fortauet og plinger. -Unnskyld... (hint - flytt dere) -Nå er det faktisk sykkelfelt her... (jeg hadde nemlig sett demonstrativt fra annen fortaussyklist til sykkelfeltet og tilbake litt lenger opp i veien). -Det er ikke det her, det begynner der oppe (merkingen begynte ca 20 meter unna, veien er like bred hele veien) -Det er lov å sykle i veien likevel... -Men det er lov å sykle på fortauet også! Det er også lov å tenke og ta hensyn og sånn også. Skal vi se, det er ikke var en eneste bil i veien, men to fotgjengere på fortauet - hva er det mest naturlig og hensiktsmessig at jeg som syklist gjør, tro... Skal man sykle på fortau, har man vikeplikt for fotgjengere og man skal ikke sykle raskere enn i gangfart. Så vet du det til neste gang du treffer på en slik idiot.
Daria Skrevet 10. mars 2017 Forfatter #15870 Skrevet 10. mars 2017 En etterlengtet dose svensketenor i kveld Han gjør seg som Don José... Dessuten har han stadig et litt förvånad uttrykk under applausen - Oi, de klapper for meg i dag også!
Daria Skrevet 11. mars 2017 Forfatter #15871 Skrevet 11. mars 2017 Når man trenger målfoto for å avgjøre 3-5. plass på en 5-mil må man vel kunne si at de er nokså jevngode... Forøvrig kan jeg melde at Aker Brygge en marslørdag i knallsol er et ypperlig sted å oppsøke hvis du har som mål å bli en misantropisk barnehater (og ja, jeg burde strengt tatt vite bedre...).
Daria Skrevet 11. mars 2017 Forfatter #15872 Skrevet 11. mars 2017 (endret) Og siden jeg først er i meldingsmodus minner jeg om at det i kveld er finale både i norsk og svensk grand prix, og at det i den anledning utstedes sarkasmevarsel for alle nærliggende områder Endret 11. mars 2017 av Daria
Daria Skrevet 11. mars 2017 Forfatter #15873 Skrevet 11. mars 2017 -Vi drøyer skibyttet en runde til, Ivo. Kom igjen, jeg skal dra. Martin Johnsrud Sundby tar taktisk ansvar både på egne og Ivo Niskanens vegne
Skravla Skrevet 11. mars 2017 #15874 Skrevet 11. mars 2017 Storo er heller ikke noe sjakktrekk en lørdag. Har samlet opp sarkasme til i kveld.
Daria Skrevet 11. mars 2017 Forfatter #15875 Skrevet 11. mars 2017 Du har også luftet din indre misantrop? Men jeg fikk meg i det minste årets første ute-is
Daria Skrevet 11. mars 2017 Forfatter #15876 Skrevet 11. mars 2017 Fire "jævlig" på en setning - jeg tror unge Tande er en smule irritert...
Daria Skrevet 11. mars 2017 Forfatter #15877 Skrevet 11. mars 2017 Kveldens første melfest-antrekk - turkis joggedress med midje-avslørende overdel med strass-overdose. Lekkert.
Skravla Skrevet 11. mars 2017 #15878 Skrevet 11. mars 2017 Midjeavsløringer er visst et gjennomgangstema for damene....
Daria Skrevet 11. mars 2017 Forfatter #15879 Skrevet 11. mars 2017 Etter å ha sett diskokule-med-juletrebelysning-antrekket til Frigg i Edda trengs det mer en en skarve glitter-bh for å imponere meg Dessuten er det det noe med selfie-video som scenedekorasjon...
Daria Skrevet 11. mars 2017 Forfatter #15880 Skrevet 11. mars 2017 2 minutter siden, Skravla skrev: Midjeavsløringer er visst et gjennomgangstema for damene.... Tror det er i alles interesse at jeg styrer unna den trenden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå