Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Skravla skrev:

Dette burde vi i sommer

Jeg kunne godt tenke meg Oscarshall i hvertfall. 

Oscarshall burde ikke være så vanskelig å få til, der er det bare å møte opp. Eller vandre tilfeldigvis forbi og ramle innom, som jeg gjorde sist... Slottet har jeg ennå ikke vært på, det burde man absolutt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Skravla skrev:

Dessuten er jeg spent på dette

Ooh, spennende. Men kan jeg få være med på castingprossessen denne gangen? :pls: Jeg føler vel egentlig at de har brukt opp sjansene sine...

Skrevet

Polakken korser seg før han setter utfor. Full forståelse - jeg ville også satt min lit til støtte fra høyere makter før jeg bega meg ut på noe sånt...

Skrevet
På 1.3.2017 den 17.40, Daria skrev:

Ooh, spennende. Men kan jeg få være med på castingprossessen denne gangen? :pls: Jeg føler vel egentlig at de har brukt opp sjansene sine...

Og der kom svaret - Operafantomet. Det må man nok...

• Liker 1
Skrevet

Og prisen for vms sterkeste magemuskler går til det tyske hopplandslaget, som syntes det var helt naturlig å balansere på magen på kanten av et gjerde da de skulle presentere laget...

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Daria skrev:

Og prisen for vms sterkeste magemuskler går til det tyske hopplandslaget, som syntes det var helt naturlig å balansere på magen på kanten av et gjerde da de skulle presentere laget...

Der har vi funnet det vi skal trene på i vår når alle som ikke er syke eller arbeidsledige er på jobb. Eller ikke. 

Skrevet

Holder en knapp på "ikke" for egen del, men du må jo gjerne...

Skrevet
19 minutter siden, Daria skrev:

Holder en knapp på "ikke" for egen del, men du må jo gjerne...

Så kan du trene magemusklene med å stå tvekroket av latter av forsøkene mine. :rulle: 

Skrevet

-Jeg kan love deg at medgang er diggere enn motgang, altså!

Joda, Vetle Sjåstad Christiansen, jeg tror deg på det :ler: Det er sikker også helt greit å kunne oppsummere stafettetappen sin med -Det var det perfekte løp - ferdig snakka! :tommelopp: 

Skrevet

Dirty Dancing blir aldri det samme igjen.... :skratte: 

Selvhøytidelighet er et fremmedord hos hoppgutta, det er hvertfall sikkert. Og kudos til Daniel André Tande som stiller i  rosa tyllkjole og øredobber uten å blunke - tror ganske mange mannlige idrettsutøver både i Norge og utlandet ville hatt store problemer med det. 

Skrevet

:skratte: Fantastisk. Digger folk som ikke tar seg selv så høytidelig. Og digger deg som la med link. :fnise: 

Skrevet

Dagsavisen om Edda:

Sitat

Mest imponerende rent visuelt er bruken av scenerøyk mellom historiene. Når du ser det første gang, som tåke og bølgende hav, tror du det er en film som projiseres på scenen, helt til du skjønner at det er et avgrenset vindu foran hele scenen hvor røyken er «fanget» og som gjentatte ganger gjennom forestillingen utgjør storslåtte tablåer av mystikk og tidløse sfæriske fortellinger i seg selv. 

Snakk for deg selv - noen av oss har sett scenerøyk før... :filer: 

Skrevet
6 minutter siden, Serafina. skrev:

:skratte: Fantastisk. Digger folk som ikke tar seg selv så høytidelig. Og digger deg som la med link. :fnise: 

Enkelte innlegg blir jo meningsløse uten link - man må se det for å tro det :fnise: 

Skrevet

Dirty Dancing -sekvensen var helt ubetalelig! :skratte:

Skrevet

Dagens (eller strengt tatt gårsdagens) store youtube-oppdagelse - David Mitchell har sin egen rant-kanal på youtube - David Mitchell's soapbox. :hoppe: 

• Liker 1
Skrevet

Oi så mange vakre MGP-minner... eller ikke. Var ikke stor lyrikk den gang da heller gitt....

Skrevet

Men moro å se da. 

Buksene på 70-tallet som rene vindfang... :ler: 

Skrevet

Oi, har jeg glemt det i dag :sur: *skifter kanal* 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...