Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er jo litt pussimg at Folketeatret/Scenekvelder som er så opptatt av å skryte av at de er byen beste på musikaler (Ha! As if!) er så lite opptatt av å ha hovedrolleinnehavere som faktisk er skikkelige musikalskuespillere.

Endret av Daria
Skrevet

Gleder meg! Ungene får billetter til Les Misèrables i julegave. De kommer til å bli hoppende glade over Marion Ravn :fnise: 

Skrevet
31 minutter siden, Daria skrev:

Hey, har de sluppet LesMis-navnene?!

*leser*

Marion Ravn som Eponine? Blir neppe ny rekord her, nei... :sukk: Men nå skjønner man jo hvorfor Håvard Bakke valgte seg Javert i Stjernekamp. Og jeg har ingenting i mot Hans Marius Hoff Mittet sånn generelt, snarere tvert imot, men som Valjean? *skeptisk* Har tro på Mariann Hole og Dennis Storhøi som Thénadiers, da *famler etter lyspunkt*

På oversikten jeg så var han satt opp som Javert og Håvard Bakke som Javert/biskop. Andre Søfteland står oppført som Valjean. 

Skrevet
37 minutter siden, Daria skrev:

Hey, har de sluppet LesMis-navnene?!

*leser*

Marion Ravn som Eponine? Blir neppe ny rekord her, nei... :sukk: Men nå skjønner man jo hvorfor Håvard Bakke valgte seg Javert i Stjernekamp. Og jeg har ingenting i mot Hans Marius Hoff Mittet sånn generelt, snarere tvert imot, men som Valjean? *skeptisk* Har tro på Mariann Hole og Dennis Storhøi som Thénadiers, da *famler etter lyspunkt*

:sukk: Hva med å bruke folk som er musikalskolert? Marion Ravn som Eponine. Geez... *tusler skuffet ut av dagboka*

Skrevet
1 time siden, Skravla skrev:

På oversikten jeg så var han satt opp som Javert og Håvard Bakke som Javert/biskop. Andre Søfteland står oppført som Valjean. 

Jeg har bare sett VG-artikkelen, men blir ikke overrasket om de har rotet... André Søfteland? Bergen-Tevye? Hmmm...

Skrevet
56 minutter siden, Daria skrev:

Jeg har bare sett VG-artikkelen, men blir ikke overrasket om de har rotet... André Søfteland? Bergen-Tevye? Hmmm...

Andre Søfteland spilte i Hellemyrsfolket. Men pytt, pytt - noe tragiske greier sammen med Kråkevik. Går vel for det samme... :roll:

Jeg kritiserte valget av besetning på Folketeatrets FB, og fikk til svar at det er flere av hovedrollene som er besatt av musikalartister, bl.a. de to mannlige hovedrollene. Så har regissøren vært opptatt av å ha litt ulike artister med på forestillingen, med ulik bakgrunn og ulike stemmetyper. Kjøss meg, sier jeg bare.

Skrevet

Nærkontakt med varme-elementet i stekeovnen anbefales ikke. Bare i tilfelle noen skulle lure...

Skrevet
3 timer siden, Rosalie skrev:

Andre Søfteland spilte i Hellemyrsfolket. Men pytt, pytt - noe tragiske greier sammen med Kråkevik. Går vel for det samme... :roll:

Hellemyrsfolket så jeg ikke, men han var ganske god som Tevye - selv om han manglet skjeggprakten til en viss annen utgave,,, :fnise: 

Skrevet

Han Andre klarte seg veldig godt han...... om man ikke sammenligner. 

Og Enjolras er vel utdannet operasanger så han kan vel sine ting han også. 

Og jeg tror Thenadiers blir bra, så da er det meste i boks for min del. 

Skrevet

Synd at alle de kvinnelige hovedrollene (unntatt fru Thenadier) er syngedamer, da... :roll: 

Skrevet

Burde man kanskje vurdert en hovedstadstur neste høst? :klo:

Gjest Ludodama
Skrevet

Jeg lurer ikke på det med varmeelementer, bare sånn til orientering :ler:

*au*

Skrevet

Been there, done that -og fått brannblemmen? :ler:

Skrevet

Ooh, Hamilton kommer til London - med Lin-Maunel Miranda. Lurer på hvilke organer jeg må selge og hvem jeg må utføre unevnelige ting med for å sikre meg en billett til en av de forestillingene...

Skrevet
14 timer siden, Daria skrev:

Nærkontakt med varme-elementet i stekeovnen anbefales ikke. Bare i tilfelle noen skulle lure...

*blåse på* 

Skrevet

Jeg setter en ny rekord i dag - dette er nå offisielt den lengste sykemeldingsperioden jeg har hatt. Dagen ble som seg hør og bør markert med besøk hos legen, som dro til med fire nye uker samt henvisning til MR ("Jeg tror ikke det er noe, altså, det er bare greit å ha gjort det."). Men blodtrykket mitt er hvertfall friskmeldt og hadde bestått 24-timersmålingen forrige måned med glans. Dessuten er det jo greit å slippe å forholde seg til NSB om dagen - aldri så galt...

Skrevet

Sannelig ikke sikker på om gratulerer eller kondolerer er det riktigste når lengste sykemeldingsperiode tangeres... Kan uansett ønske fortsatt god bedring! :klem: 

Skrevet

Bare ikke si "Godt jobbet" - det får være grenser for dårlig ironi... :fnise: Det er vel ikke akkurat grunn til å heise flagget og sprette champagnen, jeg hadde større planer for høsten...

Skrevet

Plutselig hadde jeg visst bestilt tre bøker - fort gjort... :plystre: 

Dessuten lyster jeg litt etter dette papegøyeskjørtet - det var jo stilig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...