Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nå ser vi hvorfor det er lurt å sitte laaaaaaaangt bak når man er på Raske Menn.... :nigo:

Skrevet

Tror du det er lenge til hun tør sitte langt foran igjen...? :ler:

Skrevet

Tror du det er lenge til hun tør sitte langt foran igjen...? :ler:

Sannsynligvis....... De plukker ut rad 3 og 4 har jeg skjønt....

Skrevet

Jeg trodde det satt en mann foran meg på toget. Jeg ble litt overrasket da jeg så ham svinge mascara-kosten...

Skrevet

Nå skal du ikke ha fordommer. Menn bruker også mascara.....

Skrevet

Men de påfører den sjelden på toget. Dessuten er ikke han jeg trodde det var (vi er tross alt ikke så mange på det toget og de fleste i ubetjent vogn er der hver dag :fnise:) noen utpreget sminke-bruker...

Skrevet (endret)

1887 – Ved en snøstorm i Fort Keogh, Montana, USA, blir verdens største snøflak rapportert; de største er 38 cm. brede og 20 cm. tykke.

:overrasket::daane::danse:

Endret av Daria
Skrevet

1887 – Ved en snøstorm i Fort Keogh, Montana, USA, blir verdens største snøflak rapportert; de største er 38 cm. brede og 20 cm. tykke.

:overrasket::daane::danse:

Heller få store enn mange små.......

Drittvær....

Skrevet

Her er de bitte små, men de legger seg tett allikevel gitt :sukk:

Kan ikke annet enn å si at det er lyst og fint ute da...

Skrevet

Her snør det ikke -ennå...

Skrevet

Du vil få snø når du kommer hjem... Lover! Og trenger du mer så bare kom og hent!

Skrevet

1887 – Ved en snøstorm i Fort Keogh, Montana, USA, blir verdens største snøflak rapportert; de største er 38 cm. brede og 20 cm. tykke. :overrasket::daane::danse:

:daane:

Det høres ganske enkelt helt utrolig ut!

Her snør det i nå og det er -3 grader. Helt perfekt!

Lyst og fint! :danser:

Skrevet

Sykeste jeg har lest! Iallfall i dag. Kommer innom for nye, sykere rekorder i morgen.

Skrevet

Men altså...

Hvorfor er det viktig for historien at det var kvinnelige piloter? Ville det blitt nevnt om de var mannlige?

Skrevet

Men altså...

Hvorfor er det viktig for historien at det var kvinnelige piloter? Ville det blitt nevnt om de var mannlige?

Daria... *sukker oppgitt*

Dette er på lista over ting som "bare er slik", og trolig også alltid bare vil være slik. Fordi det er svært viktig å få frem at det er kvinner som har rotet seg inn i et mannsyrke :sukk:

Og du? Jeg er minst like oppgitt som deg :daane:

Skrevet

Og så må man jo gi alle mannssjåvinistene i kommentarfeltet noe å snakke om... :rolleyes:

Skrevet

Daria... *sukker oppgitt*

Dette er på lista over ting som "bare er slik", og trolig også alltid bare vil være slik. Fordi det er svært viktig å få frem at det er kvinner som har rotet seg inn i et mannsyrke :sukk:

Og du? Jeg er minst like oppgitt som deg :daane:

Om det er noen trøst, så sa de følgende under første nyhetssending etter leirraset i Trondheim hadde begynt: "To mannlige geologer er i rasområdet og tar prøver ... " Ja, for kjønn var skikkelig relevant?

Skrevet

Selvfølgelig -det er viktig å understreket at man er ansvarlig og ikke sender kvinner inn i et usikret område...

Skrevet

Argh, sånt irriterer meg noe helt j"$&%#&/"! Hadde det vært mannlige piloter hadde de vel ikke skrevet at de skrek heller tenker jeg. :roll:

Slik som at de alltid skal nevne at det var en blondine, om det er noe. Hva har hårfarge med saken å gjøre? :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...