Daria Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #4221 Skrevet 14. desember 2011 Kan jeg ikke tenke meg -det er da aldri noen som er interne her...
Daria Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #4222 Skrevet 14. desember 2011 Feil i operarestaurantens bookingsystem -det blir ikke 5-retters gourmetmiddag etter forestillingen nyttårsaften Hvada luksusproblem?
Daria Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #4224 Skrevet 15. desember 2011 I går var det pepperkakebakedagen -nå er tre slag i boks *husmor* Til helgen blir det pynte-og-montere-dagen, også kjent som banne-og-frese-over-brent-sukker-og-svi-fingrene-dagen, lure-på-hvorfor-jeg-egentlig-skulle-ha-mummipepperkakehus-(og-hvorfor-må-det-absolutt-være-sekskantet)-dagen og ikke minst spise-altfor-mye-nonstop-og-seigmen-og-grise-med-melis-dagen...
Sauen Shaun Skrevet 15. desember 2011 #4225 Skrevet 15. desember 2011 Maria Haukås Mittet sin versjon av "Nordnorsk Julesalme" står på repeat. Flotte, flotte sangen, og flotte, flotte dama. Mindre enn en uke til jeg skal på konsert i Olavshallen. I går var det pepperkakebakedagen -nå er tre slag i boks *husmor* Til helgen blir det pynte-og-montere-dagen, også kjent som banne-og-frese-over-brent-sukker-og-svi-fingrene-dagen, lure-på-hvorfor-jeg-egentlig-skulle-ha-mummipepperkakehus-(og-hvorfor-må-det-absolutt-være-sekskantet)-dagen og ikke minst spise-altfor-mye-nonstop-og-seigmen-og-grise-med-melis-dagen... Lykke til...
Daria Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #4226 Skrevet 15. desember 2011 Lykke til... Takk, det kan trenges
Roadrunner Skrevet 15. desember 2011 #4229 Skrevet 15. desember 2011 I går var det pepperkakebakedagen -nå er tre slag i boks *husmor* Til helgen blir det pynte-og-montere-dagen, også kjent som banne-og-frese-over-brent-sukker-og-svi-fingrene-dagen, lure-på-hvorfor-jeg-egentlig-skulle-ha-mummipepperkakehus-(og-hvorfor-må-det-absolutt-være-sekskantet)-dagen og ikke minst spise-altfor-mye-nonstop-og-seigmen-og-grise-med-melis-dagen... Er det bare meg som synes dette høres utrolig artig ut og som gjerne skulle joina? JA til pynte-og-montere-banne-og-frese-over-brent-sukker-og-svi-fingrene-lure-på-hvorfor-jeg-egentlig-skulle-ha-mummipepperkakehus-og-hvorfor-må-det-absolutt-være-sekskantet-spise-altfor-mye-nonstop-og-seigmen-og-grise-med-melis-DAG!!!
Daria Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #4230 Skrevet 15. desember 2011 Så kom da vel Du trenger sikkert en Oslo-tur før jul...?
Roadrunner Skrevet 15. desember 2011 #4231 Skrevet 15. desember 2011 Så kom da vel Du trenger sikkert en Oslo-tur før jul...? Skulle gjerne gjort det Daria, men tror jeg heller får legge slagplan for en tilsvarende dag her om en lite års tid. Rett og slett. Kan jo starte forberedelsene nå, med å prøvesmake nonstop for eksempel?
Daria Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #4232 Skrevet 15. desember 2011 Er det rart man lo*... *eller lå dobbelt i stolen og hikstet mens lattetårene sprutet, som det også kalles. Diskret, ladylike og dannet fremtreden alltid en selvfølge. Vakkert
Daria Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #4233 Skrevet 15. desember 2011 Skulle gjerne gjort det Daria, men tror jeg heller får legge slagplan for en tilsvarende dag her om en lite års tid. Rett og slett. Kan jo starte forberedelsene nå, med å prøvesmake nonstop for eksempel? Forberedende prøvesmaking er viktig Jeg lurer på om jeg må gjøre en drastisk brudd med tradisjonen og også innlemme de pastellfargede melkesjokolade-nonstopene i år. Ballerina-pepperkakene må jo egentlig ha rosa...?
Roadrunner Skrevet 15. desember 2011 #4234 Skrevet 15. desember 2011 Forberedende prøvesmaking er viktig Jeg lurer på om jeg må gjøre en drastisk brudd med tradisjonen og også innlemme de pastellfargede melkesjokolade-nonstopene i år. Ballerina-pepperkakene må jo egentlig ha rosa...? Ballerinapepperkaker som bor i Mummihuset? Eller? Jeg er forøvrig enig i at det i så fall ville være et DRASTISK brudd med tradisjon... Disse pastellfargede, oversøte, ekle såkalte nonstop'ene (de har da ingenting felles med nonstop annet enn fasong og produsent??) er egentlig ikke brukanes til NOE annet enn til nød fargelegging...
Daria Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #4235 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er VELDIG skeptisk -mulig jeg heller må bryte andre tradisjoner og satse på knallfargede ballerinaer...
Roadrunner Skrevet 15. desember 2011 #4236 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er VELDIG skeptisk -mulig jeg heller må bryte andre tradisjoner og satse på knallfargede ballerinaer... Hva med en dråpe konditorfarge i melisen? Plutselig har du både lysegule og rosa ballerinaskjørt
vimse Skrevet 15. desember 2011 #4237 Skrevet 15. desember 2011 Jeg elsker de pastellfargede non-stopene og synes du kan pynte med de! *venter i spenning på bilder annen vei av hus, ballerinaer og pynt*
Daria Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #4238 Skrevet 15. desember 2011 Hvis jeg faktisk får det huset til å henge noenlunde sammen, kommer skrytebildene til å bli mange -det kan jeg love
Roadrunner Skrevet 15. desember 2011 #4239 Skrevet 15. desember 2011 Hvis jeg faktisk får det huset til å henge noenlunde sammen, kommer skrytebildene til å bli mange -det kan jeg love Kunne andre også få se bilder andre steder?
Daria Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #4240 Skrevet 15. desember 2011 Det skal vel kunne la seg gjøre...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå