Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan jeg ikke tenke meg -det er da aldri noen som er interne her... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil i operarestaurantens bookingsystem -det blir ikke 5-retters gourmetmiddag etter forestillingen nyttårsaften :sur:

Hvada luksusproblem? :fnise:

Skrevet

I går var det pepperkakebakedagen -nå er tre slag i boks *husmor* Til helgen blir det pynte-og-montere-dagen, også kjent som banne-og-frese-over-brent-sukker-og-svi-fingrene-dagen, lure-på-hvorfor-jeg-egentlig-skulle-ha-mummipepperkakehus-(og-hvorfor-må-det-absolutt-være-sekskantet)-dagen og ikke minst spise-altfor-mye-nonstop-og-seigmen-og-grise-med-melis-dagen... :fnise:

Skrevet

Maria Haukås Mittet sin versjon av "Nordnorsk Julesalme" står på repeat. Flotte, flotte sangen, og flotte, flotte dama.

Mindre enn en uke til jeg skal på konsert i Olavshallen. :bolledeig:

I går var det pepperkakebakedagen -nå er tre slag i boks *husmor* Til helgen blir det pynte-og-montere-dagen, også kjent som banne-og-frese-over-brent-sukker-og-svi-fingrene-dagen, lure-på-hvorfor-jeg-egentlig-skulle-ha-mummipepperkakehus-(og-hvorfor-må-det-absolutt-være-sekskantet)-dagen og ikke minst spise-altfor-mye-nonstop-og-seigmen-og-grise-med-melis-dagen... :fnise:

:fnise: Lykke til...

Skrevet

:fnise: Lykke til...

Takk, det kan trenges :ler:

Skrevet

Er det bare meg som synes dette høres utrolig artig ut og som gjerne skulle joina? :klo:

:popcorn:

JA til pynte-og-montere-banne-og-frese-over-brent-sukker-og-svi-fingrene-lure-på-hvorfor-jeg-egentlig-skulle-ha-mummipepperkakehus-og-hvorfor-må-det-absolutt-være-sekskantet-spise-altfor-mye-nonstop-og-seigmen-og-grise-med-melis-DAG!!! :jepp:

Skrevet

Så kom da vel :jepp: Du trenger sikkert en Oslo-tur før jul...?

Skrevet

Så kom da vel :jepp: Du trenger sikkert en Oslo-tur før jul...?

Skulle gjerne gjort det Daria, men tror jeg heller får legge slagplan for en tilsvarende dag her om en lite års tid. Rett og slett. Kan jo starte forberedelsene nå, med å prøvesmake nonstop for eksempel? :nigo:

Skrevet

Er det rart man lo*... :fnise:

*eller lå dobbelt i stolen og hikstet mens lattetårene sprutet, som det også kalles. Diskret, ladylike og dannet fremtreden alltid en selvfølge.

Vakkert :hjerter_rundt:

Skrevet

Skulle gjerne gjort det Daria, men tror jeg heller får legge slagplan for en tilsvarende dag her om en lite års tid. Rett og slett. Kan jo starte forberedelsene nå, med å prøvesmake nonstop for eksempel? :nigo:

Forberedende prøvesmaking er viktig :Nikke: Jeg lurer på om jeg må gjøre en drastisk brudd med tradisjonen og også innlemme de pastellfargede melkesjokolade-nonstopene i år. Ballerina-pepperkakene må jo egentlig ha rosa...?

Skrevet

Forberedende prøvesmaking er viktig :Nikke: Jeg lurer på om jeg må gjøre en drastisk brudd med tradisjonen og også innlemme de pastellfargede melkesjokolade-nonstopene i år. Ballerina-pepperkakene må jo egentlig ha rosa...?

Ballerinapepperkaker som bor i Mummihuset? Eller?

Jeg er forøvrig enig i at det i så fall ville være et DRASTISK brudd med tradisjon... Disse pastellfargede, oversøte, ekle såkalte nonstop'ene (de har da ingenting felles med nonstop annet enn fasong og produsent??) er egentlig ikke brukanes til NOE annet enn til nød fargelegging...

Skrevet

Jeg er VELDIG skeptisk -mulig jeg heller må bryte andre tradisjoner og satse på knallfargede ballerinaer...

Skrevet

Jeg er VELDIG skeptisk -mulig jeg heller må bryte andre tradisjoner og satse på knallfargede ballerinaer...

Hva med en dråpe konditorfarge i melisen? Plutselig har du både lysegule og rosa ballerinaskjørt :jepp:

Skrevet

Jeg elsker de pastellfargede non-stopene og synes du kan pynte med de! :jepp:

*venter i spenning på bilder annen vei av hus, ballerinaer og pynt*

:nigo:

Skrevet

Hvis jeg faktisk får det huset til å henge noenlunde sammen, kommer skrytebildene til å bli mange -det kan jeg love :ler:

Skrevet

Hvis jeg faktisk får det huset til å henge noenlunde sammen, kommer skrytebildene til å bli mange -det kan jeg love :ler:

Kunne andre også få se bilder andre steder? :sjenert:

Skrevet

Det skal vel kunne la seg gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...