Daria Skrevet torsdag kl. 20:20 Forfatter #42001 Skrevet torsdag kl. 20:20 Odas fortrinn kontra Meny pleide å være logistikk og kommunikasjon - det har gått over... Det er lettere å forholde seg til at Meny bommer litt i et to-timersvindu (særlig når de uansett ikke antyder noe om ankomst før en time eller to før) enn når Oda gjør det i et fem-timersvindu etter å ha varslet om omtrentlig ankomst 10 timer i forkant...
Daria Skrevet torsdag kl. 20:22 Forfatter #42002 Skrevet torsdag kl. 20:22 (Men årets påskeegg er i hus. Man skal jo spise mer grønt...)
Daria Skrevet i går, 08:11 Forfatter #42003 Skrevet i går, 08:11 Hvorfor har enkelte det så voldsomt travelt? To ganger i dag har jeg måttet stoppe opp fordi noen absolutt måtte krysse rett foran meg, heller enn å slakke av på sin egen fart i et halvt sekund og gå bak meg. At jeg allerede har rukket å være ute og irritere meg over verden før klokka 9, sier det meste om brutalt tidlig fysio... Hvor jeg plutselig nådde mål jeg sist så i august, så totalt sett kvalifiserer det vel til en god start på dagen.
Daria Skrevet 3 timer siden Forfatter #42004 Skrevet 3 timer siden Det venter sosialt samvær som jeg vet vil bli hyggelig, men krevende - dagsformen er egentlig mer sofa og bok og hverken hodet eller kroppen er så veldig entusiastisk. I det minste blir jeg hentet, det gjør dørstokken litt lavere... Jeg vet jeg har godt av å komme meg ut og treffe folk, det er veldig lett å bøi i den trygge boblen hvor jeg har styring og kontroll - men jeg vet også at jeg vil merke det i morgen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå