Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (6 minutter siden):

Tja, hvem tror vi ryker nå, da... San Marino, Malta, Georgia, Estland, og jeg frykter at Danmark også kan slite (men tar gjerne feil på det punktet). 

Hvem blir den sjette ut? Det er 6 som forsvinner i dag. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Albania, potensielt Tsjekkia. Jeg ser gjerne Nederland ryke, men tror ikke de gjør det.

Skrevet

Her har det blitt tannpuss i pausen. 

Skrevet

De trengte jo egentlig ikke informere om at Edward af Silén var involvert i det pausenummeret :ler: 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

De trengte jo egentlig ikke informere om at Edward af Silén var involvert i det pausenummeret :ler: 

Nei, det var vel temmelig mye han. 

Skrevet

Godt, godt...

Skrevet

Jeg tror det var litt lettelse involvert hos Israel - hun har nok tøffe dager...

Skrevet

Her ble det et hjertefølt JA når de sa Norge. 

Skrevet

Jeg tror det var litt lettelse involvert hos Israel - hun har nok tøffe dager...

Det er nok ikke enkelt å være henne - godt at hun gikk videre, og at man ser at de faktisk får stemmer. 

Skrevet

Begge etno-låtene til finale. Det blir bra. 

Skrevet

Synd for Danmark - kombinasjonen nerver og litt lite særpreg ble nok avgjørende.

Skrevet

Men nå er det sengetid. Noen har frisør-time i morgen "tidlig".... dersom kl 10 er tidlig. :ler: 

Skrevet

Apropos å kunne tekst... :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Synd for Danmark - kombinasjonen nerver og litt lite særpreg ble nok avgjørende.

Danmark og Island blant oss i Norden... Synd, man vil jo ha med alle,

Skrevet

Og vi  har jo vandret Esplanaden. 

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Og litt danse-stegene også. :flau:

Skrevet
Skravla skrev (2 minutter siden):

Men nå er det sengetid. Noen har frisør-time i morgen "tidlig".... dersom kl 10 er tidlig. :ler: 

10 var tidlig i dag - det kan fort være det i morgen også :ler: 

Skrevet

10 var tidlig i dag - det kan fort være det i morgen også :ler: 

Jeg våknet 7  i dag og hadde fått pakket vekk vintertøy og funnet sommertøy før kl 9. Har en bag igjen som skal i kjelleren, men må jo ned etter madrass på lørdag så.....

Skrevet

Og vi  har jo vandret Esplanaden. 

Jeg har dessuten hatt gyllene sko - jeg hadde slitte vinterstøvler og gullspray og tenkte at det kunne jo kombineres :ide: Et par år senere var det på mote, jeg sier ikke mer :filer: 

Skrevet

Jeg våknet 7  i dag og hadde fått pakket vekk vintertøy og funnet sommertøy før kl 9. Har en bag igjen som skal i kjelleren, men må jo ned etter madrass på lørdag så.....

Andre sto opp omtrent klokken 10...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...