Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Mangoen som ikke falt lang fra stammen... :fnise: En av de som har mye bedre sceneshow enn video - jeg har økt tro på Italia i fnalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (4 minutter siden):

Det går sikkert riktig for seg - men man skal jo ikke la fakta komme i veien for en god konspirasjonsteori... :fnise: 

Google forteller at det er arrangøren som avgjør hvem som skal i hvilken semi, men det er loddtrekning om rekkefølgen. Så da skal man ikke se helt bort fra din teori og innse at arrangørene har mye av den samme gode smaken som meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (Akkurat nå):

Mangoen som ikke falt lang fra stammen... :fnise: En av de som har mye bedre sceneshow enn video - jeg har økt tro på Italia i fnalen.

Den er blant de som vokser på meg. Blir mye utvekster i kveld.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (Akkurat nå):

Google forteller at det er arrangøren som avgjør hvem som skal i hvilken semi, men det er loddtrekning om rekkefølgen. Så da skal man ikke se helt bort fra din teori og innse at arrangørene har mye av den samme gode smaken som meg. 

Javisst, vi sier det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (Akkurat nå):

Den er blant de som vokser på meg. Blir mye utvekster i kveld.... :fnise:

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Israels bidrag er sterkt, det kommer man ikke utenom. Jeg blri ikke overrasket om den går til finalen - jeg leste også at boikott-praten primært har foregått i Norden, det er ikke gitt at det blir så lite stemmer fra Europa for øvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi krysser jo av på en del felter på etno-delen av ESC-bingobrettet i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Israels bidrag er sterkt, det kommer man ikke utenom. Jeg blri ikke overrasket om den går til finalen - jeg leste også at boikott-praten primært har foregått i Norden, det er ikke gitt at det blir så lite stemmer fra Europa for øvrig.

Jeg tror også at det fleste egentlig ikke bryr seg. Og jeg må jo innrømme at de som ikke skal se ESC i år pga det nok tror at det påvirker, men de forstår ikke hvor få det er som boikotter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi krysser jo av på en del felter på etno-delen av ESC-bingobrettet i år...

Ja, vi får se om Europa liker mystisk etno-pop med heftig scenelys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han heter faktisk Klein - det ligger jo i kortene at dette kan bli pinlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (3 minutter siden):

Jeg tror også at det fleste egentlig ikke bryr seg. Og jeg må jo innrømme at de som ikke skal se ESC i år pga det nok tror at det påvirker, men de forstår ikke hvor få det er som boikotter. 

Å boikotte et tv-program har primært effekt på egen samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daria skrev (2 minutter siden):

Han heter faktisk Klein - det ligger jo i kortene at dette kan bli pinlig...

Og kleint ble det.... selv med bilde foran Nidarosdomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvem tror vi ryker nå, da... San Marino, Malta, Georgia, Estland, og jeg frykter at Danmark også kan slite (men tar gjerne feil på det punktet). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta refrenget til Take me to your heaven på svensk også, helt uten tekst på skjermen... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...