Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså han Emil..... Han virker så mye eldre enn han er når han gir tilbakemeldinger. Noen ganger høres han mer ut som en professor på musikkhøgskolen enn som en 23-årig samisk sanger og joiker. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo litt påfallende at der enkelte andre har brukt helseproblemer til å sanke sympati og senke forventninger i forkant, fleiper Alexandra bort hjernerystelsen sin - etter å prestert på toppnivå...

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Altså han Emil..... Han virker så mye eldre enn han er når han gir tilbakemeldinger. Noen ganger høres han mer ut som en professor på musikkhøgskolen enn som en 23-årig samisk sanger og joiker. 

Han er saklig og dyktig og har åpenbart bred musikalsk kunnskap - han er jo bedre i det som ikke er hans genre enn mange av de såkalte ekspertene har vært i sine. 

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Det er jo litt påfallende at der enkelte andre har brukt helseproblemer til å sanke sympati og senke forventninger i forkant, fleiper Alexandra bort hjernerystelsen sin - etter å prestert på toppnivå...

Ja, hun har ikke kjørt så heftig på at hun er syk. Men så er hun stjerne også.... 

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Han er saklig og dyktig og har åpenbart bred musikalsk kunnskap - han er jo bedre i det som ikke er hans genre enn mange av de såkalte ekspertene har vært i sine. 

Enig. Jeg måtte rett og slett google han fordi han ser ikke eldre ut enn han er, men har massive kunnskaper og en evne til å formidle de på en fin måte til artistene. 

Skrevet

Ikke helt overbevist av denne siste duetten heller.... men bedre enn de to første i kveld. 

Skrevet (endret)

*feil*

Endret av Daria
Skrevet
Skravla skrev (3 minutter siden):

Ja, hun har ikke kjørt så heftig på at hun er syk. Men så er hun stjerne også.... 

Hun har nok en annen tro på seg selv enn de andre damene. Jeg vet jeg er lite empatisk, men jeg får litt mark når de snakker så mye om usikkerheten og den dårlige selvtilliten sin.

Skravla skrev (1 minutt siden):

Ikke helt overbevist av denne siste duetten heller.... men bedre enn de to første i kveld. 

De klang godt sammen - selv om Oles stemme gjør mer for meg enn Bjørns...

Skrevet

Reasearch på kjærestens barndomshelt :fnise: 

Skrevet

Og noen ganger så glimter Bjørn til med en lun humor. 

Skrevet

Det kan jo ikke bli noen andre enn Aleksandra som får mine gratisstemmer i dag. 

Skrevet

Mine også... I kveld ryker jo Jorunn eller Carina. Det er ikke så viktig for meg hvem av dem, men skal jeg gjette blir det Jorunn.

Skrevet

Jeg frykter litt for at det blir Bjørn jeg...... 

Skrevet

Kultstatusen varer hit, men ikke lenger? Jeg trodde litt på det etter joiken, men duetten var bedre.

*orker ikke høre dem skryte av hverandre*

Skrevet

Og det var de korte kjolers kveld...

Skrevet

Vi tror vel på at Emil er en gammel sjel :fnise: 

Skrevet

Orker heller ikke skryting. 

At Emil er en gammel sjel tror jeg på. Han kan være beviset på reinkarnasjon og det at man tar med seg kunnskap fra liv til liv. :fnise:

Skrevet

Puh...... Bjørn og Aleksandra med videre. Helt fint for meg. 

Skrevet

Det var jo på tide, hun har vært mange uker på overtid...

Skrevet

Altså.... jeg synes faktisk Carina var dårligere i kveld. Men nå er det jo ikke det som er poenget her. Det må jeg stadig minne meg selv på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...