Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

-Jeg burde heller sittet hjemme og drukket vin... Dagens moral fra Alexandra - bokstavelig talt klok av skade. :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skravla skrev (3 minutter siden):

Joik er veldig spesielt og det er vanskelig å si noe om det er riktig og bra. I de fleste andre genre kan man i det minste høre om tonene er sure eller melodien er feil til teksten.... 

Jepp. Selv i hiphop og EDM kan jeg mene noe om det musikalske uten å egentlig kjenne til genren i særlig grad, men her har jeg ingen anelse.

Skravla skrev (2 minutter siden):

Men jeg har veldig sans for Emil. Aner ikke hvem han er men han er god som trener og dommer. 

Han er veldig fin - konstruktiv og saklig, og engasjert uten å bli overemosjonell. Dessuten lo jeg da han rettet på Kåre Magnus :fnise:  

Skrevet

Jeg synes Bjørn synger litt surt :vetikke: 

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Dessuten lo jeg da han rettet på Kåre Magnus :fnise:  

Jeg og. Det er ikke mange som retter på han. Det er vel nesten bare Solveig Kringlebotn og nå Emil. 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Jeg synes Bjørn synger litt surt :vetikke: 

Enig. Synes ikke han var så bra i dette. 

Skrevet

-Du kunne vært litt tryggere i melodien, sier eksperten - jeg tolker det som om han var enig i min vurdering...

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Jeg og. Det er ikke mange som retter på han. Det er vel nesten bare Solveig Kringlebotn og nå Emil. 

Eli Kristin Hansveen korrigerte ham vel på flere ting i opera, mener jeg å huske (til min store glede, mener jeg også å huske :fnise: ),

Skrevet

-De er på besøk i en tradisjon som ikke tilhører dem, sier eksperten - kveldens viktigste utsagn.

Skrevet

Litt pussig å velge Kim til en country-duett - men han virker jo mer komfortabel enn henne...

Skrevet

Nei, Mona, Jorunn er ikke mye skuespiller...

Skrevet

Litt pussig å velge Kim til en country-duett - men han virker jo mer komfortabel enn henne...

Han er country-fan i hvert fall. Og han klarte den genren godt da han var med selv. 

Men tights og storskjorte i country..... skeptisk. Jeg vet at det ikke er det han har på men det ser slik ut. 

Skrevet

Stemmen hans passer jo litt til genren. Dessuten blir jeg glad av å høre ham snakke - den dialekten... :fnise:

Jeg hadde glemt Adrian, men den tvilsomme ballade-versjonen av DDE bringer det tilbake...

Skrevet

Hva har jeg sagt om hvite dresser - og ikke minst om å blande hvitfarger... :nei: :regler: 

Småsurt og flatt - det blir vel Alexandra som vinner denne genren også...

Skrevet

Her trengte jeg muteknappen. Tacky er vel det nærmeste jeg kommer.... 

Skrevet

Alexandra har hentet inn Adam - for å gjøre en Celine Dion-låt? Nå snakker vi originalt og kreativt valg :ler: 

Skrevet

Ah, jeg hadde fortrengt den duett-versjonen med MeatLoaf og Marion Ravn - den var creepy på så mange vis...

Skrevet

-Jeg er veldig dårlig på øve, men jeg skal øve. For henne.

Han er jo søt :fnise: 

Skrevet

Dette var den beste duetten hittil. Synes jeg i hvertfall. De er jo begge utrolig flinke - og de hadde en samstemthet i syngingen som jeg ikke følte de andre hadde. 

Skrevet

Adam sliter litt med hvor han skal gjøre av den ledige hånda når han ikke har en gitar å bruke den til... :fnise: 

Skrevet

Adam sliter litt med hvor han skal gjøre av den ledige hånda når han ikke har en gitar å bruke den til... :fnise: 

Det var vel standardkommentaren hans når han deltok også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...