Daria Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #30441 Skrevet 9. oktober 2021 Det gjør seg med litt motvekt til all inderligheten...
Daria Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #30443 Skrevet 9. oktober 2021 Daria skrev (27 minutter siden): Det spørs vel om ikke Jorunn eller Heidi ryker i kveld - og jeg har vel mest, eller minst, tro på Heidi. Jeg tror Carina reddet seg nå.
Skravla Skrevet 9. oktober 2021 #30445 Skrevet 9. oktober 2021 Og der var TV-kvelden over. Jeg trenger ikke takketalene.
Daria Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #30446 Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Jeg vil helst slippe... Zappet over til tv2 et øyeblikk for å forsikre meg om at Maren Lundby er videre i Skal vi danse - for første gang har en anelse engasjement for resultatet der, selv om det ikke er stort nok til at jeg vurderer å se på... Det holder med det jeg får med meg via instagramoppdateringene hennes. Endret 9. oktober 2021 av Daria
Daria Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #30447 Skrevet 10. oktober 2021 Et sånt filter hadde jo gjort seg til så mangt - lørdagsunderholdning på tv og den slags... Det beste er at det viser seg i svarene han får at det faktisk finnes en app som kan hente fram oppskrifter på en nettside og sortere bort alt unødvendig pjatt 1
Daria Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #30448 Skrevet 10. oktober 2021 -Skjulte faldesting, tror jeg det heter. -Limpistol, tror jeg det heter... Jeg får jo litt lyst til å prøve å sy slips...
Daria Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #30449 Skrevet 10. oktober 2021 Innlegg nummer 60 000 Litt usikker på om jeg skal sprette champagnen eller ringe psykologen...
Roadrunner Skrevet 10. oktober 2021 #30450 Skrevet 10. oktober 2021 Daria skrev (4 minutter siden): Innlegg nummer 60 000 Litt usikker på om jeg skal sprette champagnen eller ringe psykologen... Hva med en champagneskål med psykologen?
Daria Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #30451 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg mistenker at det kan stride mot noen etiske retningslinjer - det burde hvertfall det Morsom redesignoppgave med å gjøre en herredress feminin, jeg fikk mange ideer, og det er slett ikke alltid jeg får av de oppgavene.
Roadrunner Skrevet 10. oktober 2021 #30452 Skrevet 10. oktober 2021 Daria skrev (4 minutter siden): Jeg mistenker at det kan stride mot noen etiske retningslinjer - det burde hvertfall det Morsom redesignoppgave med å gjøre en herredress feminin, jeg fikk mange ideer, og det er slett ikke alltid jeg får av de oppgavene. Jeg fikk ikke sett syinga i dag, får kose meg med den til uka 👍
Daria Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #30453 Skrevet 10. oktober 2021 Da skal jeg la være å kommentere resultatet
Roadrunner Skrevet 10. oktober 2021 #30454 Skrevet 10. oktober 2021 Daria skrev (1 minutt siden): Da skal jeg la være å kommentere resultatet Det går fint - er så vant til å være på etterskudd og snubler gjerne i resultatet før jeg får sett det 🤪
Daria Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #30455 Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Oppgaven på 20 spørsmål var lekser, og det ble framhevet som noe det var naturlig å gjøre innendørs. Jeg får umiddelbart lyst til å fortelle om alternative steder jeg har gjort lekser, på opptil flere fotballtribuner, for eksempel. For ikke å snakke om hvor mange elever som har gjort lekser på buss og t-bane... Endret 11. oktober 2021 av Daria
Daria Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #30456 Skrevet 11. oktober 2021 Jåla har fått en utfordring Det har (for første gang, tror jeg) dukket opp en innkalling til medisinsk undersøkelse med kleskode - nærmere bestemt at det til 24-timers ekg anbefales at man har på seg belte som apparatet kan henge i. Jeg har jo belter (rødt, rosa, blått, gull, hvitt, blomstermønster), men de er av det smale mest-til-pynt-slaget som jeg ikke er overbevist om at kan holde oppe så mye ekstra vekt. Strengt tatt har jeg heller ikke så mange skjørt med beltestropper - beltebruk handler i min verden mest om å markere liv og fasong på kjoler, som åpenbart ikke er et godt plagg i denne sammenhengen. Godt jeg har litt tid på meg for å løse dette Sist jeg var på poliklinikken ble jo antrekket mitt bemerket og skapte god stemning både hos lege og sykepleier (det var to dager før jul, og det bar både smykker, hårstrikk og fargevalg preg av ), så jeg føler jeg har noe å leve opp til...
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2021 #30457 Skrevet 11. oktober 2021 Der tror jeg sannelig at jeg hadde slitt gitt! Hadde en gang et brunt skinnbelte, men hvor det er, og om det i det hele tatt passer - det aner jeg ikke. Ellers er det lite beltebruk her altså
Daria Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #30458 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg kjøper jo klær som passer og sitter godt i utgangspunktet (og som stort sett ikke er beregnet på belter), jeg har vel knapt hatt et eneste plagg hvor belte har vært en nødvendighet. Jeg ser mange menn bruke det stort sett daglig, men hos kvinner tror jeg det oftere er et tilbehør for antrekkets del enn en dyd av nødvendighet. Men når det står med både uthevet og understreket skrift at det er ønskelig er det jo bare å føye seg...
Skravla Skrevet 11. oktober 2021 #30459 Skrevet 11. oktober 2021 Var ingen kleskode da jeg hadde sånn. Fikk en kjekk liten pose å henge rundt halsen - og som kunne knyttes rundt livet om man ønsket. Men kjekt med time, selv om den er langt fremme. Begge mine runder var ca 1 måned etter henvisning..... men det var jo av en annen grunn.
Daria Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #30460 Skrevet 11. oktober 2021 Det er vel egentlig gjerne et godt tegn i helsevesensammenheng at man må vente litt. -Du er høyt prioritert, så dette går nok raskt, er jo ikke den mest beroligende setningen jeg har hørt på legevakta...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå