Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom meg ut og fikk kjøpt frimerke til USA-brevet - og i det jeg kom hjem igjen dukket sola fram... *tar det personlig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde en plan om å lage middag i pausen i hopprennet - nå har de brukt halvannen uke time på å få ut 42 av 50 hoppere i første omgang... *sulten*

Endret av Daria
Å påstå at rennet hadde vart i halvannen uke var kanskje å overdrive en smule...
Skrevet

...og så brukte de nesten en halvtime til for å få utfor de siste 8. Men nå har Granerud vunnet sin 8. seier for sesongen og slått rekorden til Roar Ljøkelsøy, så nå er det snart middagstid. Annen omgang er av åpenbare grunner avlyst...

Skrevet (endret)

Lille store niese er nå så stor at hun er - helt lovlig - på insta og følger tante *aktiverer ny modus i selvsensuren*

Endret av Daria
Skrevet

Bakgrunnsdanserne... :rulle: 

Skrevet

Du tror det ikke før du får se det - og knapt nok da :fnise: Skulle gjerne visst litt mer kontekst - hvem og hva og ikke minst hvorfor...

Skrevet

Jeg skrudde på tven og havnet midt i en gammel episode av Herskapelig, hvor en operasyngende kelner valset rundt. Jeg rakk akkurat å tenke at han så jo litt kjent ut, før han ble presentert som operastudenten Rein Alexander - anno 1999 :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (På 23.1.2021 den 20.45):

Seriøst? Kjartan Salvesen, Glenn Lyse og Tommy Fredvang (og en fyr jeg ikke hadde hørt om)? OMG, som det heter (og ikke på den gode måten)...

Jeg skylder denne gjengen en unnskyldning. Det kunne tydeligvis være - og er - så mye verre. I lørdagens MGP-delfinale stiller en gruppe bestående av Staysman, Plumbo-vokalist Blokhus, Dag Ingebrigtsen og Rune Rudberg...

Skrevet
Daria skrev (7 minutter siden):

Jeg skylder denne gjengen en unnskyldning. Det kunne tydeligvis være - og er - så mye verre. I lørdagens MGP-delfinale stiller en gruppe bestående av Staysman, Plumbo-vokalist Blokhus, Dag Ingebrigtsen og Rune Rudberg...

:sjokkert:

Vi har allerede Stavangerkameratene (som du nevnte her sist), Halleluja-kameratene (eller De Nye Gitarkameratene om du vil), og nå kommer det en ny gjeng "kamerater" som skal erobre scenen? Hvordan i huleste gikk dette til? :daane:

Skrevet

Kulturlivets krav til kvalitet og talent har forvitret over tid? Noen har drukket for mye, eventuelt røyket ting fra skittentøyskurven, på litt for sene nachspiel? For mye penger og for lite fornuft? Ikke vet jeg...

Skrevet

Så "En godt stekt pizza" møter "Møkkamann" via "Forelska i lærer'n" og "Ut mot havet"? :daane:

• Liker 1
Skrevet

... og sammen er det ikke utenkelig at de møter mute-knappen min...

• Liker 1
Skrevet

Å stå i vengen på Hovudscenen, der ein er usynleg for publikum, men nær nok til å høyre samtalane på dei første radene, er ei heilt eiga kjensle. 

...sier Pål Christian Eggen, og som en som gjerne er tidlig inne i salen og sitter på en av de første radene og skravler blir jeg umiddelbart litt paranoid :fnise: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Oslo åpner litt opp igjen - det blir deilig. Ikke fordi jeg nødvendigvis har så stort behov hverken for å handle eller spise ute, men det gjør noe med hodet bare å vite at man tross alt kan. Dessuten gir åpne kaféer litt flere turmuligheter i kulda...

Endret av Daria
Skrevet

-Kjem du opp i skogen efter mørkets frembrudd? Et spørsmål som sjelden stilles av menn med helt edle hensikter... :fnise: 

Skrevet

Ny hinderløype i dag. Jeg burde jo ta en bilde og sende til RR, men antagelig er det mye morsommere å forestille seg enn det faktisk er :fnise: Slitsomt er det hvertfall - noen runder i den og litt gangøvelser etterpå, og jeg måtte bråsette meg på en mur på vei fra trikken... Kaféturer er de neste dagers hjemmelekse - forutsett at de ligger såpass langt hjemmefra at det innebærer en ekstra lang tur. :kaffekopp:-Gå så langt at du kjenner det begynner å bli nok, ta deg en kaffe og en god pause, og så får du en tur til tilbake. Jeg regner med at te også er godkjent :ler: 

Jeg hadde forsåvidt til og med publikum til hinderløypeeskapadene mine i dag, selv om jeg ikke tror de var så interessert i praksis - det var folksomt i salen i dag. Jeg synes, og de er ikke første gang jeg har reagert på det, at de har et overraskende avslappet forhold til munnbindbruk. Fire fysioterapeuter med sine respektive pasienter, og det er bare jeg og min fysio - rommets to yngste med ganske god margin - som har på våre hele tiden. Salen er ganske romslig, og det er godt mulig de andre kan holde bedre avstand og ikke har mitt plutselige behov for fysisk støtte, men jeg synes likevel det er litt rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...