Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ventingen på et crescendo, et refreng, en modulasjon - noe som helst som skulle bryte monotonien en smule... :Gjesp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk stemt, for tredje gang i Stjernekamp-historien. For første gang involverte det ikke en Puccini-arie - men det handlet i det minste om en operatenor. Han får for bunaden og låtvalget :ler: 

Skrevet
11 minutter siden, Daria skrev:

Jeg skjønner fortsatt ikke hva som er greia med Vegard :vetikke: 

Ikke jeg heller. 

Skrevet

Jeg er ikke så overbevist om at Alex ryker i dag heller - jeg mistenker at Odd Einar kan ligge tynt an. Man vinner neppe så mange stemmer å kødde med Eggum på den måten...

Skrevet

Nei, Myra var ikke best. Og dere kaller dere (eller kalles...) eksperter?

• Liker 1
Skrevet

Ja, du hadde helt rett.... Endelig kvitt Myra :hoppendeglad:

Skrevet

Se der, ja - da var verden igjen noenlunde i vater...

Skrevet

Jeg tror Alex har vært forberedt på å ryke hver uke - han har sett så overrasket ut når han har gått videre. Han er tross alt gammel og erfaren nok til å både være realistisk og ha selvinnsikt...

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Se der, ja - da var verden igjen noenlunde i vater...

Åååååååååhhhhhh *lettelsens sukk* :sukk:

2 minutter siden, Daria skrev:

Jeg tror Alex har vært forberedt på å ryke hver uke - han har sett så overrasket ut når han har gått videre. Han er tross alt gammel og erfaren nok til å både være realistisk og ha selvinnsikt...

...og akkurat det har faktisk fått meg til å like ham bedre enn jeg gjorde før (hvilket for så vidt ikke sier så veldig mye for jeg har mildt sagt IKKE vært fan). 

Skrevet

Alex har virket som om han har tatt det veldig seriøst - han hadde jo hatt ekstra operatimer med Emil forrige uke - uten å ta seg seg i det så seriøst. Han hadde tross alt sin storhetstid på ironi-tiåret...

Skrevet
18 minutter siden, Daria skrev:

han hadde jo hatt ekstra operatimer med Emil forrige uke

Det var vel strengt tatt en smule nødvendig :ler: , men ja, han skal ha for innsatsen. 

Skrevet

Noen har sett Skal vi Danse, men startet litt Stjernekamp nå. Godt å lese at Myra er ute! 

Skrevet

Tsk, tsk - hva slags prioriteringer er dette...? 

Skrevet
1 time siden, Roadrunner skrev:

Noen har sett Skal vi Danse, men startet litt Stjernekamp nå. Godt å lese at Myra er ute! 

Klarte Thomas Alsgaard seg? 

Skrevet
7 timer siden, Cata skrev:

Klarte Thomas Alsgaard seg? 

Jepp! 

Var Kristin Gjelsvik som røk i går kveld :opplyser:

Skrevet

-Gentleman der, Roglic, dytter litt på baken til van Erdt...

Jeg vil gjerne minne om at det kun er i sykling at det å uoppfordret berøre en annens bakdel går under definisjonen av gentlemansoppførsel...

Skrevet

I bakgrunnen på tv2 sending fra sykkel-vm høres lyden av franske kommentatorer som går fullstendig av skaftet - det blir fransk gull og de sitter i kommentatorboksen ved siden av Thor Hushovd... :fnise: 

Skrevet

Og hun ville hatt godt selskap... Jeg lurte på hvorfor Right Said Fred trendet på twitter (eller, mer nøyaktig var min første reaksjon Hæ? Eksisterer de fortsatt?), og de har visst frontet en anti-maske-og-andre korona-tiltak-demo i London - de har neppe fått så mye oppmerksomhet på 30 år (som de takler med stil og eleganse ved å blokke alle som gir uttrykk for å være uenige...). Jedward - de irske Playmo-tvillingene fra ESC - er av de som har tatt til motmæle. I det minste blir det mye morsomme vitser og ordspill av det - RSF er jo tross alt en vits i seg selv...

Skrevet

Jeg vurderer snart å ta det personlig - Nationaltheatret har avlyst igjen. Ingen Fruen fra havet for to uker siden, Ingen Et dukkehjem i dag :sukk: Det sparer meg i det minste ubehaget involvert i 2x25 minutter på trikken...

Ikke ble det noe bokshopping i bruktbutikken i dag heller - jeg så på mengden kunder i butikken og gikk ut igjen (etter å ha overbevist meg selv om at jeg ikke trengte tekannen formet som et gresskar... :gresskar: ). Men jeg fikk tatt farvel med Dronningparken for år, den stenger snart for sesongen, og invadert en marihønekonferanse. Jeg satte meg ned på en benk i solen, og oppdaget av den var full av marihøner. Jeg talte 11, i et utvalg forskjellige fargekombinasjoner, samt et par andre ikke identifiserte kryp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...