Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har helt glemt dette. Satt her og skravlet på zoom og plutselig så jeg klokken. 

Har jo ikke hørt Myra, men tidligere har hun jo vært dårlig, men dommerne har gitt ganske grei beskrivelse av hennes prestasjoner. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingrid Bjørnov har skylda for at en pianoversjon av Griegs norske dans sender meg over på Abba etter to takter... 

Skrevet

Det blir litt latterlig når dommerne stadig trekker fra at de er imponert over Myra "ut fra forutsetningene" - det er ikke sånn det funker. Man opererer ikke med handicap i en musikk-konkurranse...

Skrevet

Vil vi egentlig se mer til Alex' dyriske side...?

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Det blir litt latterlig når dommerne stadig trekker fra at de er imponert over Myra "ut fra forutsetningene" - det er ikke sånn det funker. Man opererer ikke med handicap i en musikk-konkurranse...

Ja, det blir litt som at hun vinner fordi hun aldri har sunget noen av sjangerene før. Da kan jo hvem som helst vinne da......

Skrevet

Godt låtvalg, men han høres jo ut som en parodi...

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Godt låtvalg, men han høres jo ut som en parodi...

Han ble litt parodi på seg selv, egentlig. 

Han dro det ikke like langt som i gamle dager. 

Skrevet

Nrks anmelder triller dagens første 6'er - det synes jeg vel var litt i overkant... Men pluss for denne:

Med selvtilliten til en ulv i et hønsebur

:fnise: 

Skrevet
Akkurat nå, Skravla skrev:

Han dro det ikke like langt som i gamle dager. 

Han begynner jo tross alt å bli en gammel mann... :ler: 

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Nrks anmelder triller dagens første 6'er - det synes jeg vel var litt i overkant... Men pluss for denne:

Med selvtilliten til en ulv i et hønsebur

:fnise: 

:rulle: Godt poeng da. 

Skrevet

Ingeborg er god. Hun er den første i kveld som faktisk gjør meg interessert i låta - de fleste sangene i kveld har vært ukjente for meg, og jeg har egentlig knapt lagt merke til dem før nå.

Skrevet

Litt pussig av en en fagdommer å starte med at "Jeg likte ikke dette fordi jeg synes originalen er mye bedre". En ting er hva jeg sitter og slenger rundt meg med usaklig subjektivitet i sofaen, men det bør ikke være dommernes utgangspunkt at tolkningen skal ligge nærmest mulig originalen...

• Liker 1
Skrevet

Bunad og Rybak - her leker man ikke nasjonalromantikk :ler: 

Skrevet

Kveldens høydepunkt i sofaen så langt, helt klart :ler: 

Skrevet

Vegard, lille venn, du er litt for ung til å snakke nostalgisk om den tiden da alt var lettere...

Skrevet

Jeg skjønner fortsatt ikke hva som er greia med Vegard :vetikke: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...