Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høstens første snø-bilde er observert på facebook :sno: 

Skrevet

Har brukt ettermiddagen til å sy tre masker og reparere et par plagg (siden jeg først satt ved symaskinen. Følte husmorpoengene strømme på da jeg sydde ny hempe på en BH) til tonene av Which witch. Nå er jeg benket med boller, te og og Nidars nye brownie & salt karamell-sjokolade (reklamepåvirket vet jeg ingenting om) og klar for Emils varslede grisevise...

Skrevet

To ryker i kveld - kanskje vi kan bli kvitt både Alex og Myra...?

Skrevet

Tuva ser jo litt ut som om hun har flyktet fra en borgerlig tilværelse sent på 1800-tallet i den blusen...

Skrevet

Fylkesmannen forsvinner - hvem kommer?

Jeg synes jo det er litt stil over høvding - eller statsvarde :fnise: Guvernør og kansler gir litt for mange ubehagelige assosiasjoner.

For øvrig: 

Sjømannsloven ble forandret og omdøpt til skipsfartsloven i 2013, det var helt nødvendig. «Dagens lov fra 1975 har gått ut på dato. Det ser du blant annet på språket, for eksempel permisjonsreglene for gravid sjømann»

:rulle:

Skrevet

Jeg synes Knut Marius har en tendens til å bli litt anstrengt - det høres ut som om han egentlig vil dra til enda mer.

Skrevet

Mona har blitt bedre til å være mer kritisk med årene - alt er ikke lenger så fantastisk at hun bare må grine litt...

Skrevet
18 minutter siden, Daria skrev:

To ryker i kveld - kanskje vi kan bli kvitt både Alex og Myra...?

Lov å håpe...

Skrevet

Litt pussig at en rapper, hvor alt i så stor grad handler om ord, ikke har bedre diksjon. Sang og å holde en melodi er fortsatt ikke Myras styrke...

Skrevet

Jeg har et litt ambivalent forhold til dialektskifte i sanger. Det kan gjøre artisten bedre, men det kan også gjøre låta dårligere - hvertfall når det er en jeg har et forhold til fra før av. At Knut Marius gjorde Sondre Justad på romsdal plager meg ikke (utover at jeg mener romsdal potensielt er landets styggeste dialekt), men Eggum skal jo være på bergensk...

Skrevet
5 minutter siden, Cata skrev:

Men ser dårlig ut ut fra dommernes tilbakemelding.

Hva vet vel de... :filer: 

Skrevet

Skal vi tolke Tuva dithen at hun egentlig ikke likte Odd Einars versjon, men gjorde et heroisk innsats for å si noe diplomatisk...?

Skrevet

Nrks anmelder som hadder sekser-bonanza sist har så langt trillet to treere og en toer - han var heller ikke så begeistret for En natt forbi...

Jeg synes Sandra klarer seg bedre - hun er jo best så langt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...