Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

I kveld har jeg lært at Hvor lang er en alen faktisk er et ubrukelig quiz-spørsmål - svaret er nemlig at det kommer an på...

OK... Jeg har vel egentlig visst det, men har vel tenkt at det er en fast mål 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har vært året for ballader og trege sanger..... 

Skrevet
Akkurat nå, Skravla skrev:

Edvard er morsom..... 

Det er mulig naboene akkurat hørte meg gapskratte :skratte:

Skrevet

Det blir litt i overkant med fire språk i samme setning.

Skrevet

Italiensk hever derimot enhver sang...

Skrevet (endret)

Vi er helt klart på 90-tallskjøret i kveld - fra Robyn og  Sabrina til Aqua... 

Come to daddy, sang han og vinket med pekefingeren - et spotant Ewww! unnslapp meg på betryggende avstand i sofaen.

Endret av Daria
Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Vi er helt klart på 90-tallskjøret i kveld - fra Robyn og  Sabrina til Aqua... 

Come to daddy, sang han og vinket med pekefingeren - et spotant Ewww! unnslapp meg på betryggende avstand i sofaen.

Du også ja......

Skrevet (endret)

Love Love Peace Peace er jo tidenes pausenummer :strix: (Tett fulgt av It's Eurovision-nummeret Petra og Måns hadde to dager før i semifinalen...).

Endret av Daria
Skrevet

Hvor dyp utringning er det egentlig nødvendig å ha på en torsdag...?

Skrevet (endret)

Og når jeg først er i det kleskritiske hjørnet har jeg vel også sett mer velvalgte kjolelengder...

Endret av Daria
Skrevet

La nå Christer snakke fransk, da...

Skrevet

Det blir litt pingle-avstemning når de kjører 1-12 poeng med bare to stemmebolker...

Skrevet

Oi.... Island. 

Og Norge helt uten poeng fra Sverige..... 

Skrevet

Nei, nå er det natta her...... 

Skrevet

Det burde det vel være her også - jobb i morgen...

Skrevet

Variert underholdning på toget hjem med en jentegjeng rett over midtgangen. Oppkjøring og russetidsplanlegging (det er jo ikke lenge til neste år...), 17.mai-feiring, vippeløft, skole og venninneintriger og annen moro. Og innimellom glimt av selvinnsikt, som Stakkars de som sitter rundt oss! midt i en nokså høylydt periode og De er jo akkurat som oss - de snakker dritt om oss og vi snakker dritt om dem... :fnise: 

Skrevet

Jeg sier ikke at jeg er ivrig og/eller utålmodig,  men jeg er den første på plass til Det Norskes første voksenforestilling etter stengingen... :fnise: 

Skrevet

Teater uten nærkontakt, men en stykke hvor de alternative løsningene kunne fleipes med - Ikke så nært! Husk anti-bac-shit! - og gjøres et poeng av. Hvorfor skulle ikke to tenåringer ha alternative fot-hilse-rutiner heller enn vanlige håndtrykk? :fnise: Så deilig å være tilbake og sitte i salen igjen :hjerte: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...