Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Jeg så at snapchat og værappen også var i ulage og restartet telefonen - det løste alt :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NRK har sin esc-publikumsavstemning fredag, svt har sin torsdag. Jeg liker at de samordner sånne ting så vi unngår kollisjoner :fnise: Danskene driver visst ikke med sånt - dem om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria med hammeren har vært på ferde i dag (til naboenes glede og vederkvegelse...) - en haug bilder har kommet opp på soverommet (det ene tok nesten en time, flere kroker enn strengt tatt nødvendig og metervis med både vanlig hyssing og hampsnor, samt frustrasjon i store mengder og en stoffblomst til å skjule den ikke optimale løsningen det endte med. Men nå henger det omtrent der jeg ville ha det, og jeg krysser fingrene for at det har tenkt å fortsette det med...), en blomsterampel på kjøkkenet og en i stua. Dessuten har slyngelpalmen fått noen kroker å henge seg i - blomsterpinner på halvannen meter hjelper så lite nå¨r den lengste stammen er mer enn dobbelt så lang og har begynt å krype langs taket... Jeg tok ned stuegardinene samtidig - palmen trenger plassen :fnise: Jeg har tenkt på å bytte dem ut, men jeg kan se an først om de faktisk blir savnet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare lå Kielferga plutselig på plassen sin igjen - den tutet (i avdelingen for ting jeg ikke visste at jeg hadde savnet...) og gikk. En time etter skjema, men til den forsvar var det fortsatt vintertid ved forrige avgang... I følge nettsidene skal de begynne å gå igjen om en uke, så de trenger vel et par prøveturer etter å ha ligget i opplag så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blingset litt på youtubereklamen - jeg syntes det sto kaloritelling uten resultater og så ikke helt poenget (selv om det sikkert er sannheten om de fleste sånne reklamer :fnise: ), men det var visst egentlig omvendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo Eurovision-uke, selv om den er litt amputert... Denne har tiårsjubileum i år - engelskuttalen er unektelig noe alternativ, men teksten har jo noen minneverdige linjer :fnise: Hva sier vel kjærlighet mer enn I bought new underwear, light blue eller I painted my toenails for you... 💅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Daria skrev:

Det er jo Eurovision-uke, selv om den er litt amputert... Denne har tiårsjubileum i år - engelskuttalen er unektelig noe alternativ, men teksten har jo noen minneverdige linjer :fnise: Hva sier vel kjærlighet mer enn I bought new underwear, light blue eller I painted my toenails for you... 💅

 

Den er jo søt da. Fengende melodi - og så får man bare overse engelskuttalen og teksten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortekontor er slitsomt.... har hatt to dager på fysisk jobb nå og 10 timer i går og 12 i dag..... lengter til hjemmekontor. 

 

Og alle disse som flyr rundt i gangene og skravler og ler.... bråkebøtter. :hoho:

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurovisjonsfinalen for 10 år siden så vi i reprise. Vi "festet" jo den lørdagen. 🎈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Skravla skrev:

Bortekontor er slitsomt.... har hatt to dager på fysisk jobb nå og 10 timer i går og 12 i dag..... lengter til hjemmekontor. 

 

Og alle disse som flyr rundt i gangene og skravler og ler.... bråkebøtter. :hoho:

Du tror ikke den lille detaljer med 10 og 12 timer dager har vel så mye med saken å gjøre som selve bortekontorkonseptet...?

3 minutter siden, Skravla skrev:

Eurovisjonsfinalen for 10 år siden så vi i reprise. Vi "festet" jo den lørdagen. 🎈

Vurderer å bli fornærmet over anførselstegnene :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke helt enig med meg selv om jeg skulle skrive fest eller teselskap....... 

 

Og lange dager har mer med litt for mange møter enn skravling i gangene. Greit å løse noen problemstillinger når vi kan sitte med 1 meters avstand fremfor på videomøte. Men jeg ble ferdig med det jeg hadde planlagt å gjøre så da blir det noen dager hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde igrunnen en plan om å gå en kveldstur - jeg har ikke vært ute i dag. Det begynner å haste...

*plutselig tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake :opplyser: Kan melde at Kielferga er tilbake ved kai (det er jo viktig å trappe opp aktiviteten gradvis...), Kongeskipet er på plass i sommerbøyene og det lokale springvannet er skrudd på (det var det ikke på søndag). Stær og stokkand er påtruffet, og både syriner og kastanjetrær er på, og i noen tilfeller akkurat over, bristepunktet. Fullvoksne kastanjetrær i blomst er virkelig et fantastisk syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det er trippel strømme-kollisjon vinner fjortisen over både kulturkjerringa og bibliotekaren - her har Cora Sandel-fordrag og filharmonien måttet vike for Christian Ingebrigtsen og Frøydis Grorud (som akkurat spilte Fauré, så repertoaret er ganske variert...) :fnise: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid festlig når artister snubler i egne tekster - her kunne jeg gjentatt mitt glansnummer som suffløse på Raahusteatret :fnise: 

I wrote this song - I still don't know it, som Josh Groban kommenterte en gang :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett fra alternativ versjon av Attention til svenskenes ESC-opplading.

Azerbadjan er gay, straight or in between... :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordelen med de forhåndsinnspilte videoene er jo at det blir mindre falsk og sur sang (selv om det vanligvis er enkelte det ikke er håp for uansett...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke overbevist om den storrutete dressen til dansken, men det refrenget er forsatt fengende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...