Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det opphold og tendenser til blå himmel, det har til og med vært streif av sol. *velkommen til vær-hjørnet* :ler: Har ikke vært ute i dag (prøvde lunsj på balkongen i et anfall av optimisme, men trakk inn etter et halvt knekkebrød), vurderer om en kveldstur er på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg hørte på en sang med Gaute i går, tar som alltid youtube det for gitt at jeg vil ha mer... Jeg tror nesten jeg blir enda mer imponert over denne nå enn jeg ble den gang da (og jeg var over middels imponert da også...) - så ung og så uerfaren, og likevel den stemmen og selvsikkerheten (og så kjekk i smoking...).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på sin plass med en kveldstur. Sol og regn, sniffing av årets første syriner, tre stærer og en 2-åring (anslått alder...) som holdt på å oppdage såpeboblens gleder... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Daria skrev:

tre stærer og en 2-åring (anslått alder...) som holdt på å oppdage såpeboblens gleder... :fnise: 

2 åringen blåste bobler og stærene prøvde å kverke dem? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korona-visdomsord: En møteplager en en møteplager uansett møteform og medium...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens ord: Lackadaisical. Jeg har aldri vært borti det før, men ut fra sammenhengen kan jeg jo resonnere meg fra til omtrent hva det betyr... :fnise: 

 ...her [Nigella] lackadaisical qualities when it comes to how things [food] look...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg er fast ansatt her som operasolist - tenor, faktisk...

Marius Roth Christensen leder dagens direktesendt sangstund fra operaen og passer på å understreke det viktigste... :rulle: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mett & belåten - jeg har spist ute for første gang på to måneder #ilandslykke Sjømatslinguini og brownie med karamellis og karamellisert popcorn :sikle: Samt kvalitetstid med pappa, som skal ha tre måneders sommerferie nordpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres godt ut. 

 

3 måneder nordpå ja - høres perfekt ut for ham. Drar de begge eller tar hun turen senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt - både maten og det å endelig kunne spise ute igjen... Sitte på uteservering på Aker Brygge (vi var på Jamie's), prate og se på livet - litt normalitet.

De drar opp begge to nå, men hun skal ha deler av sommeren her. Han kommer til å ha det utmerket.... :ler: 🐟

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er påvist koronasmitte hos flere ansatte i det hvite hus. Jeg tenker tanker jeg sikkert ikke burde tenke ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en ny variant spekesnacks heter Kompis, mistenker jeg at en vegetarianer med skjult agenda har infiltrert markedsavdelingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Men når du kræsjer, bror. Da tenker du ikke, lissom. Det bare skjer.

:fnise: Elevene er tilbake! :hoppendeglad:Det er så godt ha dem her - jeg ble helt på gråten bare av å se dem og høre latteren fra et klasserom. Flere har kommet for låne bøker og spørre om ting, og det er så deilig normalt. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør :fryser: Dette synes jeg er en uting - at jeg har fått sjokoladekake kompenserer strengt tatt ikke helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor ser jeg ikke historier på insta? :klo: Jeg får varsel om at det er nye, og jeg ser dem på pcen, men på telefonen ligger det ingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Daria skrev:

Hvorfor ser jeg ikke historier på insta? :klo: Jeg får varsel om at det er nye, og jeg ser dem på pcen, men på telefonen ligger det ingen...

Pussig. Men det hender jeg får beskjed om at insta ikke kan oppdatere. Prøvd å tvinge avslutt og starte insta på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oppdaterer feeden, det er bare historiene jeg ikke får se :vetikke: Får vel prøve å reinstallere om det ikke går seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...