Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sliter meg gjennom kapitlene om økonomi og inflasjon i Kennedy-biografien jeg holder på med. Når jeg ikke klarer å opparbeide hverken noe særlig forståelse eller interesse for min egen nåværende økonomi, ligger det jo litt i kortene at USAs økonomiske politikk på 60-tallet ikke er det mest spennende jeg kan tenke meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 20.7.2019 den 9.52, Daria skrev:

Bokklubbene har salg i helgen; farene for at det kan påvirke månedens kjøpsstatistikk er jo til stede... :plystre: 

Fortsettelse følger... :plystre: (Bruke penger, særlig på bøker - se, det er økonomi jeg forstår meg på...)

Skrevet
17 minutter siden, Daria skrev:

Fortsettelse følger... :plystre: (Bruke penger, særlig på bøker - se, det er økonomi jeg forstår meg på...)

:ler:

Kjenner meg igjen, men hos meg gjelder det primært konserter og reiser :sjenert: Og har man ikke noe budsjett på sånt så er det heller ikke noe budsjett som kan sprekke (forresten, budsjett er et ord tatt fra de økonomiske pensumbøkene :opplyser: )

Skrevet

Jeg har hørt om budsjett - det er noe økonomisjefen på jobben snakker om, og sender meg mail om av og til...

Skrevet

Ut en tur. Det burde man...

Skrevet

Nekter å bevege meg utendørs i skybrudd, ass.

Skrevet

Ute har man vært :opplyser:

Må også skryte litt og nevne at min mest innholdsrike fotobok er ferdig :daane: Ble nesten 120 sider :sjokkert:

Skrevet

Det var nesten opphold, så jeg fikk dratt meg ut en liten runde *selvtilfreds*

120 sider, 120 flodhester?

Skrevet
45 minutter siden, Daria skrev:

Det var nesten opphold, så jeg fikk dratt meg ut en liten runde *selvtilfreds*

120 sider, 120 flodhester?

Ca 112 flodhester tenker jeg :skratte:

Skrevet

Jeg har vært flink i dag :opplyser: Bruktbutikken hadde posesalg på bøker og jeg klarte å stå imot. (Mest av alt fordi jeg ikke så lappen før jeg var på vei ut igjen, men jeg kunne ha snudd...).

Skrevet

Hmf. Har en følelse av at du ler av meg, ikke med meg...

Skrevet
44 minutter siden, Daria skrev:

Hmf. Har en følelse av at du ler av meg, ikke med meg...

Hva? Meg? Det ville jeg jo aldri funnet på.... :engel: 

Skrevet

Nei, selvfølgelig. Ikke har vi snakket om den engelen der før, heller...

Skrevet

Velkommen til en ny dose 90-tallsnostalgi; i dag så gammel at jeg knapt hadde rukket å bli tenåring...

Han har malt sol og himmel på pianoet sitt, som han spiller på stranden mens håret hans flager i vinden. Jeg nevnte tidlig 90-tall, ja...? :fnise: Da tiåret nesten var omme, snublet jeg til min glede over albumet den er hentet fra i en platebutikk i Edinburgh - og oppdaget at det var en sang til om Jessie...

Skrevet (endret)

2008-utgaven - mindre hår, men stemmen har ikke tapt seg...

(Jeg har to album til. Og pianonoter...)

Endret av Daria
Skrevet

Plutselig hadde jeg lunsjplaner - da må jeg jo få strøket underskjørtet...

Skrevet

Naboen over har tydeligvis et ganske generøst selvvanningsanlegg til sine mange kasser - plutselig rant det vann i mengder på alle kanter på en gang. Når det regner på presten dypper det som kjent på klokkeren, og en del av overskuddsvannet hans faller i mine kasser...

Skrevet

To-retters lunsj (varmrøkt laks og creme brulée) i bakgården på Stortorgets Gjæstgiveri. Tror det bli en lett og enkel middag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...