Skravla Skrevet 19. mars 2010 #201 Del Skrevet 19. mars 2010 På Fretex halvveis til byen har de "antikvariske" bøker til halv pris. Jeg kjøpte ingen der, men kom ut med en diktbok av Tarjei Vesaas og en av Haldis Moren Vesaas. Og en ting til fra en tilbudskorg oppe...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #202 Del Skrevet 19. mars 2010 Det kom et janitsjarkorps forbi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #203 Del Skrevet 19. mars 2010 På Fretex halvveis til byen har de "antikvariske" bøker til halv pris. Jeg kjøpte ingen der, men kom ut med en diktbok av Tarjei Vesaas og en av Haldis Moren Vesaas. Og en ting til fra en tilbudskorg oppe...... Hysjda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. mars 2010 #204 Del Skrevet 19. mars 2010 Det kom et janitsjarkorps forbi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. mars 2010 #205 Del Skrevet 19. mars 2010 Hysjda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 19. mars 2010 #206 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg digger også den nye fredagskvelden. Lyngbø og Hærland er virkelig morsomme! Nå spiser jeg ostepop og hekler; dvs, pga ostepopen tok jeg en heklepause. Ostepop og hvitt garn er en dårlig match. Hvit PC og ostepop, derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. mars 2010 #207 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg elsker denne fredagskvelden. Nå er jeg stappet med pizza og munkholm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. mars 2010 #208 Del Skrevet 19. mars 2010 Munkholm... er du på fylla. Deilig med kosekveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. mars 2010 #209 Del Skrevet 19. mars 2010 Munkholm... er du på fylla. Deilig med kosekveld. Jepp! Det verste er at jeg har tenkt meg på munkholm-fylla i morgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mars 2010 #210 Del Skrevet 19. mars 2010 Tusen takk til Sauen for utfyllende forklaring for dumme meg! Og bloggene er jo bare fælt! Jeg finner ikke siste innlegg og får ikke favorittene øverst og ja alt.. Men her finner jeg jo alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. mars 2010 #211 Del Skrevet 19. mars 2010 Tusen takk til Sauen for utfyllende forklaring for dumme meg! Og bloggene er jo bare fælt! Jeg finner ikke siste innlegg og får ikke favorittene øverst og ja alt.. Men her finner jeg jo alle sammen! Bare hyggelig at det for en gangs skyld var jeg som kunne forklare noe til dere. Det pleier å være motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mars 2010 #212 Del Skrevet 19. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 20. mars 2010 #213 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg digger også den nye fredagskvelden. Lyngbø og Hærland er virkelig morsomme! Nå spiser jeg ostepop og hekler; dvs, pga ostepopen tok jeg en heklepause. Ostepop og hvitt garn er en dårlig match. Hvit PC og ostepop, derimot... Du kan jo spise ostepopen med gaffel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. mars 2010 #214 Del Skrevet 20. mars 2010 Du kan jo spise ostepopen med gaffel!!! Men ingen dum ide... jeg har ofte brukt tannstikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 20. mars 2010 #215 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg vt noen som bruker spisepinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #216 Del Skrevet 20. mars 2010 Skiflygingsbronse til Anders Jacobsen i formiddag! :hopper: Konsert i ettermiddag, så jeg burde vel frigjøre meg fra sofaen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #217 Del Skrevet 20. mars 2010 -Jeg savner meg Men det gjør ikke jeg... Bare tanken på ham som ordfører i Oslo *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 20. mars 2010 #218 Del Skrevet 20. mars 2010 Ja, det hadde vært noe, du. Brød og sirkus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 20. mars 2010 #219 Del Skrevet 20. mars 2010 -Jeg savner meg Men det gjør ikke jeg... Bare tanken på ham som ordfører i Oslo *grøss* Grøss og gru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 21. mars 2010 #220 Del Skrevet 21. mars 2010 Siden mange frekventerer denne dagboken: Jeg har lagt inn tilganger til bloggen min for flere dager siden, og jeg har allerede merket meg + fått beskjed om at to-tre stykker har falt ut av listen, selv om jeg vet de ble lagt inn. Så, om noen føler seg utestengt, kan det godt hende det bare er en KG-bug, altså. Djøst lett mi nøu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå