Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
4 timer siden, Skravla skrev:

Jeg våknet 7 i dag så her nærmer det seg mer middag enn lunsj :ler: Har spist 2 måltider i dag allerede.

Jeg var forsåvidt våken 7.25, men kroppen og hodet og dyna var helt enige om at dagen på ingen måte hadde startet. Klokka ti, derimot...

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillestrøm har en spiller som heter Raffen :fnise: Strengt tatt staves det Rafn, men det høres jo ut som om kommentatorene snakker rom giraffen i Portveien...

Skrevet

:ler: Raffen var jo søt. 

Her er det reprise på esc fra Sverige. Litt oppvarming til senere i kveld. 

Skrevet

Raf(fe)n er jo til og med kledd i gult og svart :fnise: 

Svenskene leke ikke ESC - men de har faktisk ikke hatt noen forhåndspesentasjon av sangene i år, så jeg stiller relativt uforberedt...

Skrevet

Jeg så litt av første program på nrk, men sliter litt med det panelet så det ble ikke noe gjentakelse. 

Men det gjør jo semifinalene mer spennende. 

Skrevet

Jeg savner fortsatt det fellesnordiske panelet, med Jostein Pedersen og lilla Tomas... :sukk: 

Skrevet

Alle gamle minner som dukker opp i enhver ESC-kavalkade, uansett tema og år :fnise: Denne fra Israel hadde jeg helt glemt, men den hadde jo høy allsang- og hits for kids-faktor :ler: 

Skrevet

Program med litt "gamle" melodier er jo moro, men samtidig så er det morsommere med kommentarer fra et morsomt panel om årets deltakere. Og det kommer jo gjerne litt ekstra informasjon om deltakerlandene også. 

Skrevet

Ooops... jeg hadde glemt han med de trange trusene. :ler: 

Skrevet

Det har vært mange trange truser i omløp i MGP - med svært vekslende hell :fnise: 

Skrevet

Fortsatt skeptisk til Island...

Skrevet

Men altså, når en undertøysmodell synger Dirty dancing har jeg jo visse forventninger til antrekk og sceneshow...

Skrevet

Sigurd Drakedreper fra Russland! 🐉

Skrevet

Kan man virkelig kalle Ole I'Dole puddelrocker...? Han hadde stort hår og trange bukser, men musikken var vel ikke helt der?

Skrevet

Jeg vil vel ikke akkurat kalle han puddelrocker. Da er jeg mer over på Europe. 

Skrevet

Ok, klippet med rød skinnjakke overbeviste meg nesten...

Skrevet

Hva ser du på? 

Jeg slo av og fant frem litt musikk jeg. 

Skrevet

Tidsbonanza, puddelrock-episode...

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Tidsbonanza, puddelrock-episode...

Aha.... den kommer nok i reprise. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...