Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Man må vel kunne si at jeg på sett og vis ble frelst av den opplevelsen, om enn ikke med religiøst fortegn... : les: 

Dyvåt av frelse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han spiller jo bare konserter i kirker utenfor alfarvei for tiden. 

Skrevet
1 minutt siden, Skravla skrev:

Dyvåt av frelse??

Ja, nei, altså - jeg ville ikke brukt akkurat de ordene... :rulle: 

Skrevet
5 minutter siden, Daria skrev:

Ja, nei, altså - jeg ville ikke brukt akkurat de ordene... :rulle: 

Det var fordi du ikke kunne de den gang...... :fnise:

Skrevet
8 minutter siden, Skravla skrev:

Han spiller jo bare konserter i kirker utenfor alfarvei for tiden. 

Og i Kina med Secret Garden i desember i fjor, visstnok - bare for å være sikker på å komme så langt unna som mulig...

Skrevet
3 minutter siden, Skravla skrev:

Det var fordi du ikke kunne de den gang...... :fnise:

Dessuten skal du huske at jeg var ung og uskyldig og gikk på indremisjonsfolkehøgskole...

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Dessuten skal du huske at jeg var ung og uskyldig og gikk på indremisjonsfolkehøgskole...

OK da..... vi var ikke alle det i del alderen... :plystre:

Skrevet

*spør ikke om detaljer* :ler:

Men altså - jeg finner det ikke bekreftet andre steder, men i atekst påstår Adresseavisa at Jesus Christ Superstar skal settes opp på Trøndelag igjen neste år. Det kan jo være verdt en tur hvis rollelisten er brukbar...

Skrevet

*spør ikke om detaljer* :ler:

Men altså - jeg finner det ikke bekreftet andre steder, men i atekst påstår Adresseavisa at Jesus Christ Superstar skal settes opp på Trøndelag igjen neste år. Det kan jo være verdt en tur hvis rollelisten er brukbar...

Vi har jo snakket om at det er på tide med Trondheim snart 

Skrevet

Jeg blir alltid så overasket når tilfeldige tips jeg kommer over på nett faktisk virker... At hardnet brunt sukker skulle bli mykt igjen av å ligge i en tett boks med en brødbit var ikke det mest sannsynlige jeg har hørt, men på den annen siden var det enkelt og ufarlig å prøve - og så virket det! :daane:To dager, og det som var en bastant klump kan smuldres mellom fingrene... Dagens husmortips.

Skrevet

Hvis Ivo Caprino skulle laget sin versjon av Tintin, ville resultatet blitt Erik Huseklepp... :fnise: 

Skrevet

Jeg lurer jo litt på om ledelsen i Rosenborg fortsatt synes det var en knallidé å kvitte seg med Kåre Ingebrigtsen... :rolleyes: 

Skrevet (endret)

I natt har jeg sovet i en blåveiseng på Majorstua og sett en konfirmant med mummi-bunad. I går natt hadde jeg et forhold til en eldre mann som fridde. Jeg leve et interessant liv nattestid...

Endret av Daria
Skrevet
16 timer siden, Daria skrev:

Jeg lurer jo litt på om ledelsen i Rosenborg fortsatt synes det var en knallidé å kvitte seg med Kåre Ingebrigtsen... :rolleyes: 

Én ting var å kvitte seg med Brutter’n (og ikke minst den bedritne måten det ble gjort på), men å erstatte han med Horneland? Mannen som fremelsker lemping av ball og tydeligvis ikke har skjønt at RBK har 4-3-3 i ryggmargen? Virkelig?

Skrevet

Jepp - det handler ikke bare om resultater, det handler jo om å forstå klubben, tradisjonen og forventningene. Steffen Iversen snakket om det på tv2 i går - hadde de spilt god, underholdende fotball og kommet til sjanser ville man lettere kunnet leve med noen dårlige resultater. Når spillerne sier rett ut i media at de skjemmes har man problemer på flere områder.

Skrevet

Kan jeg sende regningen på de seks minplantene jeg pådro meg på Plantasjen til ham som skulle ha uhorvelig mengder tulipaner sett sammen i nye, større buketter og gavepakket? Hadde ikke han brukt så lang tid, ville jo jeg gått rett til kassen med stemorsblomstene mine i stedet for å drive rundt i butikken en halv evighet...

Og kan jeg sende de høylydte tenåringene som holder hoff rett nedenfor balkongen på tvungen påskeferie et sted langt vekk?

Skrevet

Notre Dame brenner :overrasket: Så fælt, får håpe ødeleggelsene ikke blir for store, og at alle kom seg ut.

Huff. Det ser fælt ut. 

Skrevet

...men ekstra nyhetssending på nrk var vel likevel å overdrive, eller...? 

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

...men ekstra nyhetssending på nrk var vel likevel å overdrive, eller...? 

Ja, det er vel neppe nødvendig med utvidet nyhetssending. De sendte bare på nett når bildet av sorte hull ble presentert - og dette hadde vel vært nok med en nettsending også. 

Ekstra nyhetssendinger blir brukt så mye og ofte at når det virkellig er nødvendig så gir folk f....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...