Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iran er helt sikkert et spennende land å reise til, de har jo en fantastisk rik historie, men det går an (det forventes til og med, særlig av journalister) å ha flere tanke i hodet på en gang. Drit i politikk og menneskerettigheter vi hadde jo en fin ferie og traff hyggelige mennesker holder ikke...

• Liker 1
Skrevet

Sportshelgens store øyeblikk :rulle:

Skrevet

Den eneste måte å komme ut av noe sånt med æren i behold er jo å sørge for å være den første som ler :ler: 

Skrevet

*har varm te, mintsjokolade og hopprenn på tv* :nigo:

*har også fortsatt et lite Take That-hangup på youtube* :plystre: 

Mark Owen ca 1994 :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg har den konserten på vhs. Retail therapy i sin reneste form - kjøpt den dagen Robbie forlot gruppa...Han vil alltid ha min takknemlighet for sin upåklagelige timing - nyheten kom mens jeg var på ferie på Shetland og dermed hadde full tilgang til britiske medier. En stor fordel i en tid uten internett...

Skrevet

124 km/t. På ski. Med staven tapet fast til en skadet hånd. Man lurer igjen litt på hva Aksel Lund Svindal egentlig er laget av...

Skrevet

Jeg har begynt så smått å tenke på en ny mobiltelefon - en som har litt mer lagringsplass og ikke er fullt så treg. Men som vanlig sliter jeg med å mønstre nok interesse og engasjement - og ikke minst kunnskap - til å faktisk ta et valg. Det hjelper så lite med lange spesifikasjonslister nå jeg strengt tatt ikke aner hva det er jeg har fra før av... At den ene modellen finnes i lilla er vel heller ikke noe argument i seg selv, egentlig. Og ikke minst, siden jeg ikke bryr meg så voldsomt er jeg heller ikke villig til å legge så altfor mye penger i det - når nettbutikken kommer med store annonser for en imponerende fantastisk ny telefon til bare 9000 er jeg ikke så interessert, for å si det pent...

Skrevet

Svensker... Jeg sendte bordbestillingsforspørsel for middag 31.12 til en restaurant og får til svar Det är nyårsafton denna dag. Næh, virkelig, det var jeg ikke klar over... :rolleyes:

Skrevet

Julegavehandelen er offisielt i gang :opplyser: Dessuten fikk jeg kjøpt nye vintersko (dagens primærmål) - og julekalender. Kom over en fra Anthon Berg, det ble litt vanskelig å stå imot...

Skrevet
34 minutter siden, Daria skrev:

Svensker... Jeg sendte bordbestillingsforspørsel for middag 31.12 til en restaurant og får til svar Det är nyårsafton denna dag. Næh, virkelig, det var jeg ikke klar over... :rolleyes:

Dessa norrbaggar... :fnise:

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Skravla skrev:

Ooooo Anton Berg... :sikle:

Jeg vurderte om den skulle bli bursdagsgave til søster, men så generøs var jeg visst ikke :ler: 

Endret av Daria
Skrevet

Sitter og skal bestille te fra Sverige (jeg begynner å se bunnen i boksen med spice blend fra Stockholm Tea Centre, og det kan man jo ikke ha noe av), og sjekket på forhånd med DNBs valutakalkulator for å sjekke at jeg holde meg under 350-grensen. I følge dem er 350 NOK = 37,88 EUR - førsteutkast av handlekurven kom på 37,29 € :filer: 

Om jeg tar sjansen på å ligge så tett på grensen jo en annen sak - her må nok noe ut... 

Skrevet

Jeg har spart masse penger i dag jeg. Ikke behov for nye briller i denne omgang så da ble kreditkortet lykkelig. :ler: 

Skrevet
2 timer siden, Daria skrev:

Sitter og skal bestille te fra Sverige (jeg begynner å se bunnen i boksen med spice blend fra Stockholm Tea Centre, og det kan man jo ikke ha noe av), og sjekket på forhånd med DNBs valutakalkulator for å sjekke at jeg holde meg under 350-grensen. I følge dem er 350 NOK = 37,88 EUR - førsteutkast av handlekurven kom på 37,29 € :filer: 

Om jeg tar sjansen på å ligge så tett på grensen jo en annen sak - her må nok noe ut... 

Det er alltid tollvesenets kalkulator som teller...... og den følger ikke alltid bankenes. :ler: 

Skrevet
2 minutter siden, Skravla skrev:

Jeg har spart masse penger i dag jeg. Ikke behov for nye briller i denne omgang så da ble kreditkortet lykkelig. :ler: 

Det er fort litt penger spart - minst en helgetur :fnise: 

1 minutt siden, Skravla skrev:

Det er alltid tollvesenets kalkulator som teller...... og den følger ikke alltid bankenes. :ler: 

Jepp - derfor ble det tre pakker te i stedet for fire... Det kan jo være man ramler innom Nilssons ostaffär om en måneds tid også :plystre:

Skrevet
17 minutter siden, Daria skrev:

Det er fort litt penger spart - minst en helgetur :fnise: 

Jepp - derfor ble det tre pakker te i stedet for fire... Det kan jo være man ramler innom Nilssons ostaffär om en måneds tid også :plystre:

Håper du ikke tørker inn av temangel, da. 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...