Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Om jeg nok en gang har havnet på 90-tallskjøret på youtube etter å ha sett Ti på topp? Vel, altså... :plystre: 

Sangen var bedre enn filmen...

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Subtilt. Men de skal jo ha for å ikke skryte på seg for mye :fnise: 

Skrevet

Fagottene har lagt ut Les Nisserables som forsmak i dag. 

Skrevet

Jepp, jeg så det. Tro om vi får nissefantomet i år - eller fantomfagotten...? :fnise: 

Skrevet

Det var den gangen Take That fant fram djevelhornene og skapte sjokkerte overskifter - kanskje aller mest på grunn av rumpa til Howard. Men Lulu må jo ha hatt det gøy :ler: 

Skrevet

På tide for Take That-fjortisen å logge av for kvelden, før dette sklir ut fullstendig :ler: 

Skrevet

(Det var forøvrig et usedvanlig creepy stillbilde, med de øynene ser det jo ut som om han er på rømmen fra en vampyrfilm...)

Skrevet
3 timer siden, Daria skrev:

Alle mine boyband-prreferanser til tross - skal jeg velge ut én sang fra ungdomsskoleårene må det bli denne.

Enig. For øvrig var jeg skikkelig skærp på 1994, jeg, også. Kanskje ikke så rart, siden det var året jeg endelig var ferdig på grunnskolen og kunne begynne på en annen skole enn de fleste jeg hadde måttet forholde meg til i 9 år. Også er det jo noe med de tenåringshormonene, også, da, som gjør at spesielt musikk brant seg godt fast...

Skrevet

Det sies jo at den musikken du hørte på da du var 16, er den musikken som følge deg gjennom livet... Om det ikke stemmer helt, er det fortsatt musikken fra den tiden som vekker de sterkeste følelsene og minnene, på godt og vondt. 

Skrevet

Lage frokost i stedet for å spise seg mett på smågodt, kanskje... :plystre:

Skrevet

NRKs kommentator melder at høyreskien til Graabak er ute og sykler.

Riktignok er det kombinert det er snakk om, men sykkel..? :klo: :fnise:

Skrevet

Ikke at veimeldinger fra England er så interessant - men se på pingvinene :rulle:

Skrevet

-Du trenger ikke snu på bondebrikkene, de er like hele veien rundt... :fnise:

Falsk orangutang-åpning. Mulig bondestorm. Dobbeltbonde. 

Rolf Kristian Larsen er søt, da...

Skrevet

Hva NRK brukte som bakgrunnsmusikk til innslaget om han som syr hoppdressene for landslaget? Instrumentalversjonen av The Work Song fra Askepott, selvfølgelig... :fnise:

Skrevet

Effektiv lørdagskveld - først 6-retters middag, så bestilling av nyttårstur. Mett sofaslakt nå...

Skrevet

Her har vi endelig delvis kommet oss igjen etter ei uke med hosting, harking, snørr, feber, leddsmerter og selvmedlidenhet. 

Skrevet

Forkjølelsesesongen er offisielt i gang?

Skrevet

For min del er den definitivt over. Bank i bordet.

Skrevet

Dristige ord å komme med allerede i november...

Skrevet

Aftenposten konkluderer med at Iran er et fantastisk ferieland. Gutta har vært på tur, og ser ingen grunn til å bruke tid på å reflektere rundt det å være kvinne i Iran, hverken som turist eller fastboende, utover denne observasjonen

Vi var advart mot å ta kontakt med kvinner, og holdt oss til det. I stedet opplevde vi kvinner som hang ut av bilvinduet, pekte på de nakne leggene våre og fniste henrykt. De gjorde det også mens mennene styrte bilen.

Fantastisk, altså. At UDs lange liste med reiseråd inkluderer detaljerte beskrivelser av hvordan kvinner må dekke seg til, samt advarsler om farene knyttet til å være homofil eller ugift par, er jo ikke noe man trenger å nevne i en reisereportasje...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...