Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, den klassen de snakket om var nok før vgs. Eller så har jeg bare fortrengt ham... :fnise:

Forøvrig takk til RR for at jeg tok Springsteen-spørsmålet så raskt :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi... lenge siden jeg har sett den filmen. 

Skrevet

Jeg så den som skolekino i '94 og har ikke sett den siden...

Skrevet

Jeg venter på Soul Asylum - den må da være topp tre... Er nesten helt sikker på at den var '94. Mr Big også, innbiller jeg meg.

Skrevet

Den filmen er det ikke så lenge siden jeg så - Chris O'Donnell trumfet jo glatt Tom Hanks... :fnise: Skrivebordslampen jeg hadde på rommet på den siden står nå på sybordet i stua - og ha fortsatt et klistremerke med bilde av en ung O'Donnell...

Skrevet

East 17? Hvor har de det fra? :klo: All 4 one har riktignok også tall i navnet,l men utover det ha de svært lite felles...

Skrevet

Jeg var nesten like rask som Henrik Thodesen - jeg måtte bare synge meg fram til refrenget :ler: 

Skrevet

Og plutselig var jeg tilbake på bussen hjem fra språkreise i England . noen hadde kjøpt Mariah Carey-konsertvideo og den ble spilt på bussen tver sent på natten...

Skrevet

Jeg får ikke til noen av dem.... men jeg husker jo noen av dem fra den gang da. :ler:

Skrevet

Crash Test Dummies - det særeste av alle gruppenavn. Allsangvennlig låt, da :ler: 

Skrevet
1 minutt siden, Skravla skrev:

Jeg får ikke til noen av dem.... men jeg husker jo noen av dem fra den gang da. :ler:

Jeg tar de aller fleste - og har vakre fjortisminner knyttet til samtlige :fnise:

Skrevet

Teksta? Når ble det et hunkjønnsord...?

Ah, Wet wet wet :hjerte: *trenger ikke tekst på skjermen*

Skrevet

Jeg havnet rett i Love Actually..... :fnise: 

Skrevet
25 minutter siden, Daria skrev:

Jeg venter på Soul Asylum - den må da være topp tre... Er nesten helt sikker på at den var '94. Mr Big også, innbiller jeg meg.

Så var det '93, da... *måtte sjekke*

Skrevet
1 minutt siden, Skravla skrev:

Jeg havnet rett i Love Actually..... :fnise: 

Christmas is all around you? :nissevink: Man så jo Fire bryllup og en gravferd på kino et par ganger i '94...

Skrevet

Alle mine boyband-prreferanser til tross - skal jeg velge ut én sang fra ungdomsskoleårene må det bli denne.

Skrevet

Skjønner jeg må se 10 på topp når jeg kommer hjem :nigo:

Skrevet
Akkurat nå, Roadrunner skrev:

Skjønner jeg må se 10 på topp når jeg kommer hjem :nigo:

:ler:

Det var noe med at de første stikkordene var stor liveartist kjent for lange konserter - det ringte en bjelle...

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Christmas is all around you? :nissevink: Man så jo Fire bryllup og en gravferd på kino et par ganger i '94...

Så den noen ganger også, men det er en stund siden sist.... Love Actually er jo bare et år siden. 

Skrevet

...og snart dukker den nok opp igjen, i minst fire kanaler om dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...