Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Jeg ble ønsket god jul i dag. Riktignok skal vi ikke sees igjen før på nyåret, men jeg føle likevel det er litt prematurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Daria skrev:

Jeg ble ønsket god jul i dag. Riktignok skal vi ikke sees igjen før på nyåret, men jeg føle likevel det er litt prematurt...

:tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RBK ligger under med to mål etter 20 minutter. Kanskje jeg skal tilbringe resten av kvelden med Jan Kjærstad i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

9 timer siden, Daria skrev:

...og når det ender med tap 2-5 er konklusjonen at jeg gjorde et godt valg :ac: 

Og jeg synes det er helt greit at jeg valgte møte i kirka framfor kamp på TV... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.11.2018 den 13.30, Daria skrev:

05.11: En lest, en kjøpt.

Mae Wests memoarer, med den velkjente tittelen Goodness had noting to do with it!

09.11: To lest, en kjøpt.

Ferdig med biografien om Kick Kennedys korte liv  - også et nærbilde av engelsk overklasse i oppbrudd og forandring. Lite ble som før etter krigen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens genetiske oppdagelse: Pølsefingrene mine stammer fra mormor! Har vært hos mamma sammen med søster for å fordele litt smykker etter mormor, deriblant noen ringer. Jeg regnet egentlig med at de skulle være for små, men de passet perfekt. (På søster falt de derimot bare av...) Tre fine ringer til meg - en med stor turkis stein, en med en klase små perler og en gullring med flettemønster, samt en brosje. 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Han har faktisk vært med så lenge at han debuterte i svarthvitt.

Anne Lindmo antyder at Jan Eggum begynner å bli gammel... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som snakker om hemmelige hytter på Lindmo nå må jo være Christian Ingebrigtens ukjente bror...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I avdelingen for tv-sport jeg ikke klarer å mønstre noe engasjement for, selv nå jeg legger godviljen til og prøver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nora er herlig! :skratte:

Lo høyt forrige lørdag, da jeg lærte at leilighet med kun ett bad er #favelakott :fnise:

Men sjakk er jo moro! Eller, sendingene på NRK er såpass bra at selve sjakken ikke er sååå viktig. De GJØR det jo interessant og spennende! Men måtte legge meg før kampen var over i går, var helt kaputt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2018 den 15.10, Daria skrev:

09.11: To lest, en kjøpt.

Ferdig med biografien om Kick Kennedys korte liv  - også et nærbilde av engelsk overklasse i oppbrudd og forandring. Lite ble som før etter krigen...

10.11: Tre lest, en kjøpt.

Jeg har lest 600 sider Kjærstad på fire dager - tror man kan konkludere med at den fenget (og at det ikke ha vært så mye spennende på tv denne uka...)

Kveldens plan: Jan Guillou - .bind åtte i århundre-serien hans kom denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Daria skrev:

10.11: Tre lest, en kjøpt.

Jeg har lest 600 sider Kjærstad på fire dager - tror man kan konkludere med at den fenget (og at det ikke ha vært så mye spennende på tv denne uka...)

Kveldens plan: Jan Guillou - .bind åtte i århundre-serien hans kom denne uka.

11.11: Fire lest, en kjøpt.

Når Jan Guillou hoster opp en 500 siders roman hvert år, ligger det jo i kortene at det ikke er det dypeste og mest krevende lesestoffet... Måtte google litt underveis, for å se hvor mye av etterretnings- og spionskandalene fra 70-tallet som hadde rot i virkeligheten - og det har de. Det er jo mye selvbiografisk i denne serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høydepunkt fra kveldens konsert:

Uten Arild Erikstad, men forøvrig ganske likt. Samme mann, samme stykke, samme antrekk - og han kunne fortelle historien om stykkets opprinnelse på egen hånd. Samme pianist også, forresten.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Daria skrev:

11.11: Fire lest, en kjøpt.

Når Jan Guillou hoster opp en 500 siders roman hvert år, ligger det jo i kortene at det ikke er det dypeste og mest krevende lesestoffet... Måtte google litt underveis, for å se hvor mye av etterretnings- og spionskandalene fra 70-tallet som hadde rot i virkeligheten - og det har de. Det er jo mye selvbiografisk i denne serien.

Fortsatt 11.11: Fem lest, en kjøpt.

Nå begynner denne måneden å likne noe... Leste ut Bulgakovs legehistorier - En ung leges nedtegnelser - på bussen opp til Skravla tidligee i dag, den har vært liten veskebok en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...