Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

-Dronninga av løse forhold - det er meg det, det veit jo alle...

:hoho:

Vi får jo anta at Ingvild Flugstad Østberg prirmært snakket om føret, men... :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av våre unge, lovende alpinister heter Timon... Navet skjemmer som kjent ingen, men hva tenker man som foreldre når man kaller opp ungen etter et Disney-dyr...?

Skrevet

Dette har vært høsten store klassiske uke, med fem klassiske konserter på åtte dager. Den har bl.a. inkludert Charlie Siem, Lise Davidsen og Peter Mattei; Oslo-Filhamonien og Det Norske Kammerorkester; Bach og Beethoven, Brahms og Bruckner, Kreisler og Poulenc, Mahler og Wagner, Schubert og Chopin; Universitetets aula, konserthuset og operaen. I kveld var det en usedvanlig uttrykksfull Peter Mattei med Schubets Die Winterreise på operaens hovedscene. Imponerende å framføre en så lang og tekstrik syklus uten noter tilgjengelig.

Skrevet
Sitat

En av de som har kritisert May, er Nadine Dorries, en representant for det konservative partiet i Underhuset. Dorries kjempet utrettelig for å få Storbritannia ut av EU. Nå får hun hard medfart i sosiale medier etter uttalelser om avtaleutkastet som ble lagt frem onsdag denne uken.

– Dette er et trist sted å være. Denne avtalen gir oss ingen talerett, null stemmer, ingen medlemmer i Europaparlamentet, ingen kommissær. Dessverre står fremtiden til landet vårt og forholdet til Europa på spill, sa hun til Sky News.

Brexit vil påvirke Storbritannias forhold til Europa - og den framforhandlede avtalen gir dem ingen medlemmer i Europarådet eller stemmerett i EU. No shit... :murvegg: 

Skrevet

Egentlig er det jo mest til å grine av. Dette er ikke en tilfeldig velger, det er en politiker og Brexit-tilhenger som virkelig burde vite bedre...

Skrevet

Yr varsler en helblå dag i morgen :fryser:Tror det er på tide å ta i bruk vinterjakkene...

Skrevet

Magnus Carlsen har lagt ut på IG at han har fått swg en kledelig blåveis. Også jeg som trodde sjakk var et spill for gentlemenn. :fnise:

(jada, det er hviledag i dag)

Skrevet

Altså den såkalte blåveisen han er for ingenting å regne..... Min er mye blåere. 

Skrevet
4 minutter siden, Skravla skrev:

Altså den såkalte blåveisen han er for ingenting å regne..... Min er mye blåere. 

Hva har du gjort? :klo:

:klemmer:

Skrevet

Har ikke sett Carlsen sin (frankly my dear osv), men Skravlas har blomstret en stund... (*host*kløne*host*)

Skrevet
21 minutter siden, Skravla skrev:

Ojda, glatt oppi der du bor? 

Skrevet

Den beste i min instafeed i dag var hun som la ut bilde av seg selv sammen med sitt helt nyfødte lille nurk og kommentaren Noen morgener har man gjort seg ekstra fortjent til kaffe :fnise: 

Skrevet
10 minutter siden, Rosalie skrev:

Ojda, glatt oppi der du bor? 

Noe sånt... 

Skrevet
10 minutter siden, Daria skrev:

Har ikke sett Carlsen sin (frankly my dear osv), men Skravlas har blomstret en stund... (*host*kløne*host*)

Be nice! :jolie:

Skrevet

Alltid - jeg sier bare sannheten...

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Alltid - jeg sier bare sannheten...

Ja, jøss..... 

Kan vel ikke forvente noe mer.... :grine: 

Skrevet

Nei, det er grusomt synd på deg... :Gjesp:

Skrevet

Det vandrer stadig vekk i sene kveldstimer en fyr forbi her og fører en høylydt og intens samtale, enten med seg selv eller i telefonen, på skikkelig Petter Solberg-engelsk. Jeg lurer jo litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...