Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Storbritannia har også latt seg inspirere av Teardrops... Tekstlinjer som Don't give up og I'm still chasings rainbows oser også av MGP-originalitet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Skravla skrev:

Når man synger om Storm så bør det jo være litt vind involvert.... 

Vi forventer jo vindmaskin i finalen...

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Vi forventer jo vindmaskin i finalen...

Det bør det være ja. 

Skrevet

Morsmålpoeng til Ungarn! Melodien var igrunnen også ganske fengende, men jeg hadde fortrukket den i en annen sjanger...

Skrevet

Hun synger i det minste rent....

Skrevet

Typisk stå-kjole... :fnise: Hun har jo stemme, selv om den blir litt glass-skjærende. Det virker som en låt som handler mer enn å vise fram stemmen enn å faktisk ha en melodi og et poeng.

Skrevet

Det er vanskelig å bedømme den italienske uttalen hennes fordi hun synger opera? For ellers er programlederen så dreven i italiensk...? Forøvrig hadde jeg ingen problemer med å høre at Knut Anders Sørum var fullstendig på bærtur med sin italiensk i Nessun Dorma, selv om han sang opera (og jeg ikke kan italiensk) :filer: 

Skrevet

Det er tegneserie-løsskjegg-fasong på skjegget hans *lett å distrahere* Ganske tøff låt da, hvis han klarer å synge rent.

Skrevet

Tomorrow never dies er Bond-låta du tenker på, Ingeborg... :opplyser: *var også der*

Skrevet

Finland er ikke akkurat nyskapende, men den fester seg likevel.

Skrevet

Jeg får litt lyst til å gi enkelte i panelet en norsk ordbok... *klør i alle språkkonservative kjertler*

Skrevet

Vitsing om grafsing på damer er vel i overkant umusikalsk om dagen (og alle andre dager)...

Skrevet

Sarastros solbriller har et ekstra glass til øyet i pannen :rulle: *har skiftet kanal*

Skrevet

Nei, Hans Olav Brenner, Sult er ikke to verk. Det andre verket heter Utkanten, og begge titlene nevnes i forestillingens navn. *pirker overhodet ikke*

Skrevet

Jeg likte den lille utålmodige lyden som slapp ut av Kristian Alm da han ble spurt om poenget med Nasjonalballetten UNG - han syntes det var et litt teit spørsmål :fnise: 

Skrevet

Har foreldre på brsøk. I dag har vi kjøpt og montert ( :ler: ) lenestol, gått i botanisk hage, spist lunsj og drukket årets første utepils på Asylet, hørt på folkekoret på Operaen og sunget bursdagssang for Operaen, trasket gatelangs, spist is, hatt fothvilepause på Youngstorget og trasket litt mer. Folkene på 60+ sliter meg helt ut, ass. :fnise: 

Skrevet

Sånn er det å ha utenbys besøk :ler: 

Det var to mormornermisjonærer på Karl Johan - hvit kortermet skjorte, slips, navneskilt. Et øyeblikk trodde jeg de var teatermisjonærer :fnise: 

Skrevet

Det ringer inn etter pause i operaen - jeg blir jo instinktivt litt stressa og føler at jeg burde være på vei inn i salen, ikke sitte i ro :ler: 

Skrevet

Om jeg satte det meste i halsen og allerede var i gang med å planlegge høstferietur da det dukket opp link til en ny svensk oppsetning av If/Then i twitterfeeden min? Om det var en ørliten nedtur å oppdage at det var avgangsforestillingen til en skuespillerutdanning?

Vel... :sjenert: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...