Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Godt det bare er min egen dagbok jeg spammer i sene kveldstimer :ler:

Det er lørdag, det er sol og dagen lokker med både musikal (Tenk om :strix: *har sluttet å telle hvor mange ganger* :fnise: ) og operatenor. Et annet antrekk enn pingvin-pysj er vel å anbefale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dara O'Briens norskvokabular: Folketeatret, forstoppelse og janteloven :fnise: Gleder meg ikke noe mindre til å se ham på scenen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daria skrev:

Dara O'Briens norskvokabular: Folketeatret, forstoppelse og janteloven :fnise: Gleder meg ikke noe mindre til å se ham på scenen nå...

Ikke jeg heller.... Han har også lært "kaste opp"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas har hatt ansvaret for snapchat fra dnt før og under forestilling i dag..... 

Jeg flirte rett ut på bussen (ja folk snudde seg) når dette dukket opp.

Screenshot_2016-04-23-21-46-49.png

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så på facebook at han skulle dokumentere kvelden - aldri har jeg ønsket meg snapchat sterkere... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

I forkant av premieren på Turandot inviterer vi til premieresamtale med sopran Marita Sølberg, dirigent John Helmer Fiore, regiassistent Arturo Gama og medieviter Jon Inge Faldalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedict og Beatrice er blant mine Shakespeare-favoritter - men ingen gjør dem bedre enn Kenneth Branagh og Emma Thompson. Det er en film jeg må se igjen snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prins Charles avgjør den store Hamlet-krangelen på scenen. Helgens - månedens. Årets? - tv-øyeblikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det vel på tide å iføre seg et litt mer respektabelt antrekk og begi seg ut på teater igjen. Kvitebjørn Kong Valemon - min indre 5-åring er forventningsfullt ekstatisk... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å kjära nån, så nydelig :strix: Både 5-åringen og den litt mer voksne teatergjengeren fikk sitt, jeg var minst like betatt som (og lo sikkert høyere enn) ungene...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Daria skrev:

Å kjära nån, så nydelig :strix: Både 5-åringen og den litt mer voksne teatergjengeren fikk sitt, jeg var minst like betatt som (og lo sikkert høyere enn) ungene...

Ja, det gjorde du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...