Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Det er nok en del som er uenige med deg der, altså. I forhold til om Sir David Attenborough er Gud, mener jeg...

Hvordan går det med togene for tiden? Hørt noen rykter om problemer med signalanlegg på indre linje i kulda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag fikk jeg drosje, etter å ha påpekt ovenfor kundeveilederne at når de innstiller toget mellom Skøyen og Oslo S og henviser til andre avganger, må jeg jo kunne forvente at toget mitt venter på Oslo S lenge nok til at jeg faktisk kan rekke det når jeg tar første mulige avgang fra National...

Dagens pussige teateropplevelse: Stormen på Torshovteatret. Og når man først har en assosiasjonshjerne, særlig når det gjelder teater, og har sett Next to Normal litt mange ganger - det jo ikke rart at når hun avbryter hans lange klimautlegninger med Ferdinand, kan vi ikke bare kline? er man fort på Fy faen som du kan forføre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at det er et nytt år, men jeg synes det var litt tidlig å få invitasjon til Filharmoniens sesonglansering - av sesongen 16/17...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Daria skrev:

Greit nok at det er et nytt år, men jeg synes det var litt tidlig å få invitasjon til Filharmoniens sesonglansering - av sesongen 16/17...?

Men kan da ikke klage over at de er for tidlig ute? Normalt er det vel heller et problem at billetter legges ut for sent (i følge deg)?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg klager ikke, men jeg jobber fortsatt med å teppelegge våren med kulturplaner - jeg har ikke tid til å planlegge høsten (og neste vår!) ennå :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle benytte meg av det faktum at balkongen er en gedigen fryseboks og ise av kjøleskapet. Hvordan føle seg som en flink husmor mens man sitter i sofaen og drikker te og spiser sjokoladekjeks :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med togforsinkelser, mørke og kulde, samt et program med musikk jeg ikke har noe forhold til, ble visst sofaen mer fristende enn filharmonien i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klar for helg nå. Intet nytt fra østfronten, med andre ord... :fnise:

Ble sittende og se på en dokumentar om Henrich Himmler i går kveld - ikke akkurat oppløftende saker eller et bidrag til god nattesøvn. Da var programmet med kong Olavs barnebarn hyggeligere - jeg likte særlig historien om hvordan prinsesse Astrid døtre kledde seg ut i dronning Elizabeths kåpe og hatt og valset rundt i garderoben mens lakeien ikke helt visste hva han skulle gjøre :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke enig med meg selv om jeg synes denne formuleringen er glitrende god eller bare svada-alarm-utløsende...

Sitat

I Sigurd Myhres ansikt som Danny, soldaten som har kjempet i Irak og kommer hjem til ingenting, avtegnes en vond og sårbar regnbue av følelser og tanker – en regnbue i sjatteringer av grått.

Tror uansett ikke det er et stykke for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En regnbue i grått? :klo:

Brukes ikke ordet regnbue nettopp der hvor man ønsker å få frem at det var fargerikt? For å beskrive gråtoner er vel ikke regnbue den beste metaforen?

Nei, skal ikke begi meg ut på den der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare er standup-showet til Alan Davies hylende morsomt, han fronter jo feministiske verdier. Kan han komme hit med et show, vær så snill? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye hyling i sofaen i dag. Godt å se at Aksel Lund Svindal kom seg ut for egen maskin, men det så jo grusomt ut. Og to østerrikere hentet ut med helikopter. Det holder for en stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hyling i stuen her også. 

Jeg har dessuten hatt noen heftige diskusjoner med tv'n om disse airbag'ene til Østerrike er bra eller dårlig. Når man så nakkeslengen Reichelt fikk så vet ikke jeg om det er noe bedre med airbag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Daria skrev:

Ikke bare er standup-showet til Alan Davies hylende morsomt, han fronter jo feministiske verdier. Kan han komme hit med et show, vær så snill? :pls:

Ååå...det glemte jeg i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også usikker på hvor lure disse airbagene egentlig er, men jeg får vel anta at både de som utvikler dem og de som velger å bruke dem har tenkt nøyere gjennom det og sitter på mer kunnskap enn meg...

Det har jo vært et og annet stygt fall i skihopping også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skihopperne er vel ikke unntatt fra stor fart og stygge fall, nei. 

Men av en eller annen grunn så tenker jeg at det er lettere å anse egen idrett som tryggere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...