Skravla Skrevet 11. desember 2015 #13081 Del Skrevet 11. desember 2015 Det kan jo ikke bli for mye fjas. Noen må skjerpe seg og lære seg å åpne sinnet og la alt glitter og glam skylle over seg. Da blir det jul. Fine pysjen på rette personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. desember 2015 Forfatter #13082 Del Skrevet 12. desember 2015 Datt innom Skavlan på morgenkvisten og ser på i sjokk og vantro - Chris O'Neill har ansiktsmimikk! Han smiler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. desember 2015 #13083 Del Skrevet 12. desember 2015 Jeg har nettopp slått på tv. Våknet ikke før 8 i dag og da sløvet jeg en stund i sengen før jeg sto opp og aktiviserte husmoren. Fikk lagt sammen tøy, vasket badet, ryddet kjøkkenet og dratt over gulvene. Ser ut til å bli en fin og kjølig dag, men jeg er ikke overbevist om at jeg må ut.... får se om lysten dukker opp i løpet av dagen. (eller må ut før i kveld er mer korrekt sagt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. desember 2015 Forfatter #13084 Del Skrevet 12. desember 2015 Jeg må i butikken på et tidspunkt - men jeg kom på at det finnes andre postkontor i sentrum som har åpent til 18 på hverdager, så da må jeg ikke stresse med å rekke å sende pakke i dag. Gjør aldri i dag det du kan utsette til i morgen - eller neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. desember 2015 Forfatter #13085 Del Skrevet 12. desember 2015 Johan Remmen Evensen sier at hopperne bare har tynt superundertøy under hoppdressen - "og det har de bare for å minske friksjonen mellom dressen og kroppen". Så det han egentlig sier at de helst ville gått kommando...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. desember 2015 Forfatter #13086 Del Skrevet 12. desember 2015 Litt selvironi har aldri skadet noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. desember 2015 Forfatter #13087 Del Skrevet 12. desember 2015 Og man er fortsatt på youtube-kjøret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. desember 2015 #13088 Del Skrevet 13. desember 2015 Ble sittende å se på Skavlan i reprise nå, og er positivt overrasket over O'Neill. Tenker at pressen har gitt et veldig feil inntrykk av ham!Og det burde jeg vel egentlig ikke være overrasket over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. desember 2015 #13089 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Etter å ha blitt pepret med youtubevideoer her begynner jeg å lure på om man burde prøve å få til en tur til Oslo før jul neste år... Kanskje Fuggel'n hadde blitt med på tur? Det hadde virkelig vært moro å se dem live. Endret 13. desember 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. desember 2015 #13090 Del Skrevet 13. desember 2015 Siteringsrot!!! Argh.... Men absolutt en interessant tanke, Sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #13091 Del Skrevet 13. desember 2015 I anledning dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #13092 Del Skrevet 14. desember 2015 Det er vel ikke nødvendig å la hele vogna ta del i alle detaljer om krangelen du hadde med eksen i går? Jeg hadde fint klart meg uten den fire hakk for høye telefonstemmen din der jeg satt og halvsov, og jeg tror de øvrig passasjerene hadde det på samme måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #13093 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Tre linjer kontaktinformasjon, 11 linker og et fem-linjers sitat er en litt i overkant lang standardsignatur å ha på jobb-eposten... Endret 14. desember 2015 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. desember 2015 #13094 Del Skrevet 14. desember 2015 Tre linjer kontaktinformasjon, 11 linker og et fem-linjers sitat er en litt i overkant lang standardsignatur å ha på jobb-eposten...11 linker? Og sitat? Mye viktig informasjon som må frem skjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #13095 Del Skrevet 14. desember 2015 Jepp. Det måtte jo linkes til alle SoMe-profilene samt et utvalg andre viktige ting - som sikkert var faglig relevant, men det betyr ikke at man må fronte alle sammen på en gang til alle hver gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #13096 Del Skrevet 14. desember 2015 Måns Z og Petra Mede skal lede Eurosong neste år - det må jo bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #13097 Del Skrevet 14. desember 2015 Et obskurt forlag har helt uoppfordret sendt oss tre eks av sin egenproduserte blekke full av stavefeil og med det mest hjelpeløse språket jeg har sett på denne siden av siste gjenglemte elevstil i skriveren. Googlet både forlaget og redaktøren (to sider av samme sak) og hun er en sånn paranoid "alle er mot meg, den korrutpe staten begår overgrep og barnevernet er slemme"-dame. Nei, så overrasket jeg ble... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #13098 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg sto og fniste foran en stor Frost-utstilling i lekebutikken i dag - det kalles fagott-mén... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. desember 2015 #13099 Del Skrevet 14. desember 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 14. desember 2015 #13100 Del Skrevet 14. desember 2015 Fikk et annet forhold til "Let it go" etter den konserten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå