Mokkon83 Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #761 Del Skrevet 14. desember 2010 Wow... i morgen er jeg halvveis! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #762 Del Skrevet 15. desember 2010 20 uker...! tida går jammen meg fort..! i dag skal jeg få kjøpt jule-kjøkkengardiner! føler at det ikke er julete nok her, neste år blir det røde gardiner Mannen er fast bestemt på at årets jul kun er et unntak, fra neste år begynner sydenjula igjen.. føler meg litt utakknemmlig her, men jeg har lyst til å være hjemme i jula og heller reise til syden etterpå...! sa at jeg ville være hjemme, og fikk til svar at han reiser uansett.. jaja, godt det er et helt år igjen! denne jula blir iallefall kjempefin!! svigers skulle kanskje komme, men har fått bekreftet nå at de ikke gjør det. da har vi nok stoler og plass til alle rundt spisebordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #763 Del Skrevet 18. desember 2010 tror jeg legger boka mi litt på hylla... til jeg har noe mer interessant å skrive... aktiviteten er jo lik null for tiden GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. desember 2010 #764 Del Skrevet 18. desember 2010 Ikke gjør det da, nå som jeg akkurat har tid til å være litt mer her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. desember 2010 #765 Del Skrevet 18. desember 2010 God helg Håper det skjer noe spennende snart da, for jeg liker å lese hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 24. desember 2010 #766 Del Skrevet 24. desember 2010 Goood jul Mokkon83! Håper den blir kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #767 Del Skrevet 25. desember 2010 Goood jul Mokkon83! Håper den blir kjempefin! GOD JUL, Aries86!! Vi hadde ei kjempefin julefeiring! Men meget glad jeg er i permisjon neste jul... var oppe 5 julaften, og sovnet 21 på kvelden... Men det var utrolig koselig! I dag var jeg hos min bror og spiste pinnekjøtt. Var meg, min bror, søsteren min og hennes lille sønn på 2 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 27. desember 2010 #768 Del Skrevet 27. desember 2010 God jul Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #769 Del Skrevet 27. desember 2010 God jul Mokkon83 GOD JUL, Cami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #770 Del Skrevet 29. desember 2010 Da har jeg snakket med NAV, sendte en mail her om dagen for å høre om vi burde bestille time til samtale ang foreldrepenger. Ringte ei dame derfra i dag So far so good! Fått time 13 januar , samme dag som jeg skal til jordmor Har vært hos legen de andre gangene, men denne gangen vil jeg til jordmor, føler det blir litt mer hyggelig.. hos legen er det veldig medisinsk og kjapt.. Gruer meg til alle disse skjemaene som skal fylles ut... grøss... Men hun sa at en må ha med attest på at en er over 26 uker... jeg er i uke 24 når jeg skal.. får ettersende det når vi er tilbake fra syden reiser 17 januar!!! gleder meg vilt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #771 Del Skrevet 2. januar 2011 Deilig å være i gang med et nytt spennende år! Er så utrolig spent på hva dette året bringer... Hvordan lillejenta vår ser ut, hvordan hun er osv... :rødme: Det blir deilig med et avbrekk fra vinteren med to uker i syden! Endelig går vi mot varmere og lysere tider!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. januar 2011 #772 Del Skrevet 2. januar 2011 Heldiggriser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #773 Del Skrevet 4. januar 2011 Da har jeg bestilt 3d ultralyd!! ALT skjer torsdag 13 januar jordmor kl 9.30 NAV kl 11.00 3d ul kl 13.20 Det blir en hektisk og herlig fridag Er i uke 24 når jeg tar 3d, de anbefaler mellom 26 og 28... Håper det ikke har så mye å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #774 Del Skrevet 6. januar 2011 I dag var det tilbake på jobb! Merket godt at jeg ikke har vært der på halvannen uke.. Kjennes ut som bekkenet har ramlet av... Det stråler i venstre side.. Håper jeg blir bedre til vi reiser til syden! Godt å ha noe å se frem til i nærmeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. januar 2011 #775 Del Skrevet 6. januar 2011 Når drar dere? Selv har jeg surfa rundt på alle mulige reisesider de siste dagene. Har skikkelig lyst til å få til en weekendtur før lilletuppa kommer, men det spørs vel.. Heldiggriser som har en sydentur å se frem til! Håper bekkenet bare tøyser litt med deg, og at du snart er tilbake i tipp topp form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #776 Del Skrevet 6. januar 2011 Når drar dere? Selv har jeg surfa rundt på alle mulige reisesider de siste dagene. Har skikkelig lyst til å få til en weekendtur før lilletuppa kommer, men det spørs vel.. Heldiggriser som har en sydentur å se frem til! Håper bekkenet bare tøyser litt med deg, og at du snart er tilbake i tipp topp form! Vi reiser neste mandag (17 januar) 2 deilig uker Håper også at det bare er forbigående, men tror egentlig ikke det.. det gjør vondt når jeg bare sitter også Har bestilt vannsåler, ei venninne som akkurat fikk baby anbefalte det.. Skal til jordmor i neste uke, tenker jeg hører hva jeg burde gjøre... begynner på svangerskapskurs når jeg er tilbake igjen!! der er det bassengtrening og bosuball-trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. januar 2011 #777 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvor reiser dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #778 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvor reiser dere? Gran Canaria, Puerto Rico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. januar 2011 #779 Del Skrevet 9. januar 2011 Deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. januar 2011 #780 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvordan er formen? Hatt noe mer vondt/plager? Tenker det skal bli godt med litt sol og varme! Det anbefales jo for folk som sliter litt med muskler og ledd, så det kan jo godt være det har en positiv effekt for deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå