Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Mokkon83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 uker...! tida går jammen meg fort..! :)

i dag skal jeg få kjøpt jule-kjøkkengardiner!

føler at det ikke er julete nok her, neste år blir det røde gardiner :)

Mannen er fast bestemt på at årets jul kun er et unntak, fra neste år begynner sydenjula igjen.. føler meg litt utakknemmlig her, men jeg har lyst til å være hjemme i jula og heller reise til syden etterpå...! sa at jeg ville være hjemme, og fikk til svar at han reiser uansett.. jaja, godt det er et helt år igjen! :)

denne jula blir iallefall kjempefin!! svigers skulle kanskje komme, men har fått bekreftet nå at de ikke gjør det. da har vi nok stoler og plass til alle rundt spisebordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg legger boka mi litt på hylla... til jeg har noe mer interessant å skrive... aktiviteten er jo lik null for tiden

GOD HELG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goood jul Mokkon83! Håper den blir kjempefin! :tree::klemmer:

GOD JUL, Aries86!! :)

Vi hadde ei kjempefin julefeiring! Men meget glad jeg er i permisjon neste jul... var oppe 5 julaften, og sovnet 21 på kvelden...

Men det var utrolig koselig!

I dag var jeg hos min bror og spiste pinnekjøtt. Var meg, min bror, søsteren min og hennes lille sønn på 2 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med NAV, sendte en mail her om dagen for å høre om vi burde bestille time til samtale ang foreldrepenger. Ringte ei dame derfra i dag :) So far so good!

Fått time 13 januar , samme dag som jeg skal til jordmor :)

Har vært hos legen de andre gangene, men denne gangen vil jeg til jordmor, føler det blir litt mer hyggelig.. hos legen er det veldig medisinsk og kjapt..

Gruer meg til alle disse skjemaene som skal fylles ut... grøss...

Men hun sa at en må ha med attest på at en er over 26 uker... jeg er i uke 24 når jeg skal.. får ettersende det når vi er tilbake fra syden :) reiser 17 januar!!! gleder meg vilt!! :):sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å være i gang med et nytt spennende år! :)

Er så utrolig spent på hva dette året bringer... Hvordan lillejenta vår ser ut, hvordan hun er osv... :rødme:

Det blir deilig med et avbrekk fra vinteren med to uker i syden! :sol:

Endelig går vi mot varmere og lysere tider!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt 3d ultralyd!! :):hoppe:

ALT skjer torsdag 13 januar :fnise:

jordmor kl 9.30

NAV kl 11.00

3d ul kl 13.20

Det blir en hektisk og herlig fridag :)

Er i uke 24 når jeg tar 3d, de anbefaler mellom 26 og 28...

Håper det ikke har så mye å si... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var det tilbake på jobb!

Merket godt at jeg ikke har vært der på halvannen uke..

Kjennes ut som bekkenet har ramlet av... Det stråler i venstre side.. :sukk:

Håper jeg blir bedre til vi reiser til syden! Godt å ha noe å se frem til i nærmeste fremtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når drar dere? Selv har jeg surfa rundt på alle mulige reisesider de siste dagene. Har skikkelig lyst til å få til en weekendtur før lilletuppa kommer, men det spørs vel.. :( Heldiggriser som har en sydentur å se frem til! :sol:

Håper bekkenet bare tøyser litt med deg, og at du snart er tilbake i tipp topp form! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når drar dere? Selv har jeg surfa rundt på alle mulige reisesider de siste dagene. Har skikkelig lyst til å få til en weekendtur før lilletuppa kommer, men det spørs vel.. :( Heldiggriser som har en sydentur å se frem til! :sol:

Håper bekkenet bare tøyser litt med deg, og at du snart er tilbake i tipp topp form! :klemmer:

Vi reiser neste mandag (17 januar) :hoppe: 2 deilig uker :)

Håper også at det bare er forbigående, men tror egentlig ikke det.. det gjør vondt når jeg bare sitter også :(

Har bestilt vannsåler, ei venninne som akkurat fikk baby anbefalte det.. :)

Skal til jordmor i neste uke, tenker jeg hører hva jeg burde gjøre... begynner på svangerskapskurs når jeg er tilbake igjen!! der er det bassengtrening og bosuball-trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er formen? Hatt noe mer vondt/plager? Tenker det skal bli godt med litt sol og varme! Det anbefales jo for folk som sliter litt med muskler og ledd, så det kan jo godt være det har en positiv effekt for deg også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...